Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (been @ Aug. 09 2005,08:53)]schouders train je het meest met je borst maar tussen borst en schouder zitten 3 volle dagen dus zie het probleem niet echt
Schouders train je ook mee met je rug. Schouders zijn ook maar een kleine spiergroep die ook voldoende rust moet hebben. De meest voorkomende blessures zijn volgens mij toch aan de schouders.
Daarom ben ik geen voorstander ervan om schouders apart te trainen. De kans op overtraining is bij schouders erg aanwezig.
Maar misschien pakt het voor corina wel goed uit, iedereen is anders..
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
ja, daar heb je wel misschien wel gelijk in,harold. ik heb geen zin in een schouderblessure.
ok dan ruil ik triceps om met rug, dus dan ga ik schouders/rug doen
kuiten/triceps of is dat een rare combi?
Buik kun je er nog bij stoppen wanneer je wil of tijdens je cardio nog een keer extra buik doen.
Tijdens je workout probeer je zoveel mogelijk bloed in de spieren te pompen en als je benen en biceps doet is het een beetje een rare verdeling.
Je schema keur ik niet af hoor Cor, maar ik geef alleen aanwijzingen.
Voor mij werkt het schema wat ik net gaf en in mijn trainingslog van de healthgym staan de oefeningen wel.
succes
Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Citaat[/b] (corina @ Aug. 15 2005,15:47)]hee brammekes, ga eens werken jij!!
@been
ja, ik zal kijken hoe het gaat.
Ik zie dat je biceps triceps gaat proberen.
Voor een nog beter gevoel doe 1 oefening en 1 set biceps en dan 1 oefening 1 set triceps. De oefening voor je triceps is je rust voor biceps en vice versa.
Als je hem vol kunt houden reken dan op een superpomp.
Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Comment