Mij werd verteld dat die pullover's voor borst zijn en niet voor rug , of heb ik het verkeerd.?
Nieuw trainingsschema
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Iguana @ Okt. 31 2005,16:56)]Maandag
Borst
Bankdrukken ( *2 sets 15-20 reps opwarmen lege stang)
8x60
8x70
8x90
Schuin dumbell drukken
3x8
Flyes
1x15
1x12
1x10
Peck deck om helemaal leeg te pompen in dropset style.
1x15
1x12
1x10
Dinsdag
Rug
Deadlift
2 opwarmsets met 40kg 12 reps ( langzaam uitvoeren en knijpen bovenin )
1x60%
1x70%
1x80%
T-bar
15x..
12x..
12x..
Sitting row
1x12
1x12
1x8
Pullover
1x12
1x12
1x10 ( bij correcte uitvoer 2 sets max op het eind van de training!!! Om te stretchen )
Woensdag
Benen
Squat
2x lege stang ( tussen 10 en 20 reps )
6x70
6x120
6x150
Hacksquat(zon machine net staand legpress)
10x..
10x..
10x..
Leg curl
1x15
1x15
1x15
Leg extension
3x15
en 2 sets de one leg special
Dan nog wat abductor hehe
Donderdag Schouders
Dumbell drukken
3x10
Upright row
3x10
Zijwaarts dumbell heffen 3x10
Barbell shrugs 3x10
Vrijdag armen
Triceps
Smal bankdrukken
3x8 x zwaar(doel is om elke week te verzwaren)
Dippen tussen bankjes met extra gewicht superset met staand barbell curlen..
5x10
Skullcrushers superset met concentration curl/of overhead extensions voor de lange kop
5x8
Cable curl in dropset style...
Voor schouders doe je upright row en side raise, met upright row neem je de zijkant van je schouders mee, zoals bij side raise maar je doet geen front raise voor de voorste schouderkoppen.
Armen op dezelfde dag zoals jij ze doet , eerst een triceps oef dan een biceps oef vindt ik super, doe ze soms ook op die manier en vindt de pomp super
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Nov. 02 2005,14:49)]Met gestrekte armen pak je meer borst en met gebogen armen je lats.
Greets...
gestrekte armen maat het allen maar zwaarder dan met gebogen armenWho's the Chef
Comment
-
ziet er niet verkeerd uit, ik lees dat je laatste setje behoorlijk kort bij failure is? als je daarmee echt failure bedoelt en niet totdat je geen zin meer hebt dan vind ik het heel knap van je dat je zoveel sets kunt doen als ik 3 keer tot failure ben gegaan dan is het afgelopen ben ik kapot
latersbeste tip in de wereld : leer van je fouten :P
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Rodg @ Nov. 03 2005,17:38)]ziet er niet verkeerd uit, ik lees dat je laatste setje behoorlijk kort bij failure is? als je daarmee echt failure bedoelt en niet totdat je geen zin meer hebt dan vind ik het heel knap van je dat je zoveel sets kunt doen als ik 3 keer tot failure ben gegaan dan is het afgelopen ben ik kapot
laters
Who's the Chef
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (been @ Nov. 06 2005,04:30)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Rodg @ Nov. 03 2005,17:38)]ziet er niet verkeerd uit, ik lees dat je laatste setje behoorlijk kort bij failure is? als je daarmee echt failure bedoelt en niet totdat je geen zin meer hebt dan vind ik het heel knap van je dat je zoveel sets kunt doen als ik 3 keer tot failure ben gegaan dan is het afgelopen ben ik kapot
laters
De gewichten die staan in het schema heb ik expres een beetje aan de lage kant gehouden.
Het is meer dat hij zelf kan bepalen hoe hij wil trainen en zo gauw de training vordert kun je wat hoger gaan in gewicht.
Bij iedere oefening deed Iguana een stuk of 6 sets dus een heel bont schema.
Daar wou ik verandering in brengen en Iguana vertelde dat hij wel een ander gevoel had tijdens de training die hij al tijden niet heeft gehad.
Ikzelf heb ongeveer met hetzelfde schema gewerkt alleen ik heb mijn training nog meer onderworpen aan bepaalde eisen.
Bewegingsbaan nog correcter, meer rust tijdens de beweging en voor elke oefening die ik doe voel ik steeds meer pomp.
Heb mijn eigen training een beetje gefine-tuned en heb dit deels ook toegepast in het schema van Iguana alhoewel het moeilijk is om iemand op afstand te helpen.Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 72.5kg 20x
One legged calf raise:
- BW + 25kg 10x L en R
Superset met
Lu raise:...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
2 dagen geleden -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
5 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
6 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment