Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
voor een buikje dat bijna niet te zien is?
als het echt zo duidelijk te zien is kan je met je cal. omlaag en cardio
maar voor zoiets kleins? ik zou me daar nou niet zo druk om maken en veel meer buikspier oef. doen.
idd , buikspier oefeningen waarbij je max. 10reps kunt doen in setjes van 4x , 2x per week moet voldoende zijn, extra gewicht gebruiken als je makkelijk meer dan 10 reps doet
Ik wordt er zo moe van, Dekker traint niet op een sportschool ,Dekker traint thuis en heeft alleen dumbels. Dus zoek je goede alternatief.
Hij heeft geen toestellen thuis voor cardio. Dus ???? buikspieren gericht trainen.
Cardio is een algehele beweging. Dekker wil speciaal een doelgerichte buikspier oef.
oke bro?
Dekker er zijn div sites met goede oef. met dumbels en hoe je je buikspieren het best kan trainen. surf er eens naar toe.
Altijd de moeite waart kerel.
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment