Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ja dat lijkt me ook maar gebruikt iemand dit ook echt in de praktijk?
ik vind het echt teveel tijd kosten om 4 sets te doen ik heb in het verleden een jaartje getrained met die 3 x 10 en ik was wel tevreden met het resultaat...scheeld het echt zoveel in massa?
je eigen gevoel luisteren als jij hard gaat op 3x10 gewoon doen.
gewoon zelf ondervinden kerel, er is wat dit betreft geen eensluidend antwoord.
Zelf doe ik het ook anders naargelang de specifieke oefening. Maar wat voor mij het beste werkt (aangaande deze zaken), kan voor jou niks zijn en omgekeerd.
Gewoon ff proberen en zoeken dus.
ik gebruik weleens pyramide werkt altijd goed, gwn afwisselen he.
ben nu met 5 x 5 bezig gaat ook lkkr volgende keer weer 12, 10, 8, 6.
mijn favo blijft 10, 8, 6 ,6
P.H.A routine, heavy duty routine, pre-exhaust routine, supersets, trisets, en zo kan ik nog wel even verder gaan. Kortom elke routine, zorgt voor vooruitgang, mits je voeding, rust etc. in orde is.
Het zogenaamde piramide systeem wordt veelvuldig toegepast om massa op te bouwen. Maar staar je er niet blind op, na +/- 6 weken dien je de training om te gooien, aangezien dan het lichaam gewend is aan de training en de vooruitgang afneemt.
je moet gewoon ff kijken wat voor jou werkt. een paar weken een systeem gebruiken en kijken wat het resultaat is.
ik zelf pak op dit moment 4 sets: 12,10,8,6 met oplopend gewicht.
gr
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment