Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Laat ons zeggen ik doe de speedbench, moet ik dan dezelfde bench nemen als de maandag of een andere, het is op 55% dat ik dus moet proberen zo snel mogelijk het gewicht naar boven te tillen, het negatieve gedeelte moet dat ook vlug. En is het dan 2-3 herhalingen en 8 sets. En de rest van de training is gewoon ter ondersteuning zoals de maandag training.
Wat ik wel niet terug vindt van oefening is de achterkant schouders, is nochtans belangrijk bij het benchen.
speed bench is altijd plat bankdrukken. Je neemt gewoon 50% van je 1 Rm om te beginnen de week erachter 55 ... enz dit noemt waven dat staat duidelijk uitgelegt in de 1ste post.
Speedbench = 8-12 sets van 3 reps
Speed box squat = 8-12 sets van 2 reps
Speed deadlift = 6 sets van 1 rep
---
Voor je achterkantkant schouders kan je face pulls, rear delt row... enz deze oef zou ik cyclen met bv upright row... (zie m'n laatste schema)
Als je gewoon traint dus bench press of een deadlift is het de bedoeling dat ik weinig hh mak en veel sets, ik vraag het omdat santino melde dat 5x5 ofzo een hele training aanhouden niet gedaan wordt.
Comment