Ik fitness nu dan 2 maanden met als hoofddoel hoger te gaan springen. Dat gaat al aardig, begin al wat resultaat te merken. Maar mijn huidige schema is erg eenzijdig:
Maandag, woensdag & vrijdag
fitness (benen)
- Squats ( 10*80kg, 10*90kg, 10*100kg en 10*100kg)
- Lunges met dumell in iedere hand (links en rechts uitstappe)16*14 kg 16*16kg, 16*18kg, 16*18kg
- Calf raise (10*60kg, 10*70kg, 10*80kg, 10*80kg)
dinsdag en donderdag
Basketbal training
nou zoals jullie zien doe ik drie keer per week de zelfde fitnessoefeningen. Ik weet niet of hiermee mijn spieren overbelast.
Omdat ik meer tijd in het fitness wil steken en een leuker schema wil hebben, had ik het volgende in gedachte:
Maandag
Biceps
Rug
buik
Benen (oefeningen zoals voorheen)
Dinsdag
Basketball
Woensdag
triceps
buik
benen (oefeningen zoals voorheen)
Donderdag
basketbal
Vrijdag
Schouders
Borst
Wat denken jullie hiervan?? Hopelijk hebben jullie tips voor mij, voor wat voor oefeningen ik kan doen voor de bovenstaande spiergroepen. Of wat ik beter kan veranderen aan dit schema.
Alvast bedankt!!
Maandag, woensdag & vrijdag
fitness (benen)
- Squats ( 10*80kg, 10*90kg, 10*100kg en 10*100kg)
- Lunges met dumell in iedere hand (links en rechts uitstappe)16*14 kg 16*16kg, 16*18kg, 16*18kg
- Calf raise (10*60kg, 10*70kg, 10*80kg, 10*80kg)
dinsdag en donderdag
Basketbal training
nou zoals jullie zien doe ik drie keer per week de zelfde fitnessoefeningen. Ik weet niet of hiermee mijn spieren overbelast.
Omdat ik meer tijd in het fitness wil steken en een leuker schema wil hebben, had ik het volgende in gedachte:
Maandag
Biceps
Rug
buik
Dinsdag
Basketball
Woensdag
triceps
buik
benen (oefeningen zoals voorheen)
Donderdag
basketbal
Vrijdag
Schouders
Borst
Wat denken jullie hiervan?? Hopelijk hebben jullie tips voor mij, voor wat voor oefeningen ik kan doen voor de bovenstaande spiergroepen. Of wat ik beter kan veranderen aan dit schema.
Alvast bedankt!!
Comment