Voetbal fitness

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voetbal fitness

Zoal ik al gemeld had zit het echte muscle gainen er voor mij voor de komende 1.5 jaar niet in. Ik blijf nog wel fitnessen maar niet intensief. Ik ben nou ook vooral mijn beentjes aan het trainen om fysio reden en zei zegt dat het oo zal gaan helpen bij voetbal. Maar weet er iemand misschien welke oefeningen goede voetbal oefeningen zijn qua fitness en of bal oefeningen. Echt meer snelheid hoef ik niet. alvast bedankt.
    Last edited by hardcoremenneke; 12-11-2006, 14:19.
    on the road to get huge

een goede oefening is de bal hooghouden met een voet zonder de grond aan te raken. Is ook leuk om te doen. Maar ik denk dat je er wel ervaring voor nodig hebt, want je gaat het pas na series van 100 voelen in je benen. En dat is best wel moeilijk, vooral als je niet echt goed kan voetballen. Als dat zo is dan zou je moeten beginnen met gewoon oefenen op hooghouden, dat is anders dan zonder de grond aanraken omdat je benen dan rust krijgen. Maar je krijgt er wel beheersing door zodat je het na een tijdje op mijn manier kan doen.

Comment

Voetbal-training.nl | Gratis voetbal trainingen en oefenstof - Downloads | Conditie-Coördinatie-Loopscholing

Denk dat je t meer moet zoeken in de conditietraining als basis.

Greetzzz! j.
      Last edited by Ami-Amour; 12-11-2006, 03:48.

Comment

leg raises, squat, buik, kuiten.. duhhh

Comment

o ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt xyron k heb nog nooit op gelet hoe ik hooghou of ik nou met m'n voet af en toe de grond aan raak of niet maar dat zal wel. Hehe ook mooi als je der tricks van Joga bonito in gaat proppen als je filmpjes ziet van ronaldinho en c. ronaldo enzo is echt vet. voor degene die niet weten waar ik het over heb kijk maar es op nike :: NIKEFOOTBALL Bedankt voor die voetbaltraining site ik ga zo es kijke wat het allemaal is.
          on the road to get huge

Comment

wat staat er nu op nr. 1 voetbal of bb?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X