Hey, ik ben pas net lid dit forum. Ik ben sinds 4 maanden begonnen met regelmatig trainen. Op het begin vond ik het nogal zwaar, het is moeilijk om echt bijna elke dag weer aan de bak te moeten, maar na een maandje heb je het wel te pakken en altijd als ik resultaat merk wordt mijn motivatie weer versterkt. Nou train ik zo'n beetje elke doordeweekse dag, alleen zaterdag bijna niks of een heel klein beetje, en zondag niets, ook ivm brak zijn enzo. Ik train bijna nooit in de fitness zaal, meestal thuis. weet ook niet waarom maar ik ga wel meer fitnessen als ik aan het eind van het jaar stop met de sport die ik nu doe, hockey. Ik train alleen mijn buik, borst, schouders, en armen. Hier heb ik een soort schema van gemaakt; ik doe per dag 10 / 20 / 30 setjes,verspreid over de middag en avond, en in zo'n setje zit dan: 15 keer opdrukken (JA neus & borst op de grond), 40 crunches, 10x schouderoefening met gewichten 2kg, 50x biceps oefeningen met gewichten 2kg. Toen ik begon met trainen deed ik natuurlijk nauwelijks iets, en kampte ik de volgende dag met ontzettende spierpijn, maar nu valt dat reuze mee en kan ik ook veel meer aan en ik rek en strek mijn spieren goed en beweeg mn armen ook nog na de oefeningen zodat de spierpijn de volgende dag minimaal wordt. ps. De resultaten zijn al echt goed veel sneller dan ik had verwacht.
En nu vraag ik me af, wat is er goed en slecht aan mijn trainings 'schema'? Wat zou ik kunnen verbeteren? Voel me een ontzettende 'noob' () hier, dus ik sta open voor alle reacties/meningen/suggesties/complimenten of whatever, aangezien de meeste mensen die op dit forum rondzwerven veeeeel meer ervaren zijn dan ik, denk ik..... alvast Thanks, //Tim
En nu vraag ik me af, wat is er goed en slecht aan mijn trainings 'schema'? Wat zou ik kunnen verbeteren? Voel me een ontzettende 'noob' () hier, dus ik sta open voor alle reacties/meningen/suggesties/complimenten of whatever, aangezien de meeste mensen die op dit forum rondzwerven veeeeel meer ervaren zijn dan ik, denk ik..... alvast Thanks, //Tim
Comment