Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
2x Per week deadliften kan best. Zeker als het op zo'n laag volume is als met Rippetoe (1x5).
Die chins zijn voor de gezelligheid erbij, niet ter vervanging.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
die standing military press ging echt veel beter dan verwacht. normaal gezien heb ik al moeite met 30kg als ik daarvoor al borst ofzo deed, ik wist dat schouders ook meegetraind worden met borstspieren maar wist niet dat ze daardoor zo vermoeid werden!
pendling row deed ik voor de eerste keer, echt een leuke oefening
Squat: 72.5 kg (meer gewicht en ging beter dan vorige 2 trainingen!)
Bench Press: 72.5 kg (ongeveer even veel moeite dan vorige keer)
Deadlift: 85 kg (zelfde gewicht als eerste training maar deze keer met veel minder moeite)
Dips: 2x8
na 1 week kan ik er uiteraard nog niet veel over zeggen, maar het voelt toch erg goed aan. ik heb toch wel het gevoel al wat massa te hebben bijgekregen.
Tot nu toe gaat het goed, zeker squat gaat er op vooruit. Ik vraag me wel af wanneer ik juist gewicht moet verhogen? Op sommige sites lees ik elke training, andere om de week,...
Zou gewoon proberen elke keer met zo'n 2,5 kg te verhogen. Als dat goed te doen is blijf je dat gewoon proberen vol te houden. Als het ombeduur te moeilijk word kun je de volgende training nog is een keer hetzelfde gewicht doen misschien dat het dan wel wat makkelijker gaat zodat je de keer daarop wel weer kan verhogen.
Ben steeds vergeten om te posten, sorry daarvoor. Gelukkig heb ik mijn trainingen wel altijd goed bijgehouden, en na 1 maand dacht ik om de vooruitgang maar eens te posten
Squat: van 70kg naar 90kg
Bench Pres: van 70kg naar 80kg
Deadlift: van 85kg naar 100kg
Military Press: van 50kg naar 55kg
Pendlay Row: van 65kg naar 72.5kg
Verder ben ik op 1 maand ongeveer 3kg bijgekomen.
Over het algemeen ben ik tot nu toe redelijk tevreden over dit schema. Niet omdat ik zo enorm in kracht ben vooruitgegaan, maar vooral omdat je door dit schema de absolute basisoefeningen echt wel goed onder de knie krijgt. Ook qua massa mag ik niet klagen, heb dan wel geen vetmeting laten doen maar het resultaat is wel zichtbaar.
Nu twijfel ik of ik er nog wel ee zou doorgaan... Langs de ene kant besef ik dat ik nog niet alles er uit heb gehaald wat er uit te halen valt, ookal gaat de vooruitgang nu wat trager. Langs de andere kant ben ik het schema een beetje beu Ik heb nu toch weer meer tijd omdat de examens gedaan zijn dusja een split schema klinkt aanlokkelijk. Iemand tips?
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment