Hoi allemaal ik ga ook maar een log bijhouden, zodat ik en jullie mijn vooruitgang kunnen zien. Lekkere stimulance, heb ik weer is wat te doen, en jullie kunnen mij wijzen op mijn beginners foutjes
===
Stats momenteel :
Roel
18 jaar
1.87 m
64 kg ()
===
Doel:
Zoveel mogelijk mogelijk massa krijgen.
==
Middelen:
3 a 4 keer in de week fitnessen in de sportschool.
Letten op voeding (binnenkort schema maken)
Rust
?eventueel? suplementen
==
Ik ben Roel ben 18 jaar, ben gestopt met me HBO opleiding Elektro techniek omdat het toch niet is wat ik er van verwacht had. Sinds Vandaag ben ik werkzaam in een Karwei (bouwmarkt) en ben daar voornamelijk aan het vullen. In principe ben ik dus de hele dag bezig met lopen sjouwen en tillen. Ik begon met fitnessen ongeveer 7 maanden geleden, niet echt fanatiek, meer 'meegaan met vrienden'. Maar sinds een maand ben ik steeds serieuser om gaan met fitnessen en steeds vaker naar de sportschool. Het geeft mij een enorme voldoening om met alle kracht (met of zonder hulp van spotter) een gewicht dat ik de X ervoor niet kon, net de laatste keer omhoog kan stoten (of vooruit, omlaag whatever). Daarnaast wil ik ook graag een mooier lichaam hebben, en aankomen. Dus de motivatie is er zeker.
Ik moet nog een goed schema maken voor me voeding, en voor me oefeningen.
Ik ga hier me ontwikkelingen bijhouden
Tips / opmerkingen / vragen / sugesties zijn zeer gewaardeerd
* Volgende 2 posts worden samenvatting van hoe zwaar ik een oefening kan, en de ander een foto update van nu tot toekomst *
===
Stats momenteel :
Roel
18 jaar
1.87 m
64 kg ()
===
Doel:
Zoveel mogelijk mogelijk massa krijgen.
==
Middelen:
3 a 4 keer in de week fitnessen in de sportschool.
Letten op voeding (binnenkort schema maken)
Rust
?eventueel? suplementen
==
Ik ben Roel ben 18 jaar, ben gestopt met me HBO opleiding Elektro techniek omdat het toch niet is wat ik er van verwacht had. Sinds Vandaag ben ik werkzaam in een Karwei (bouwmarkt) en ben daar voornamelijk aan het vullen. In principe ben ik dus de hele dag bezig met lopen sjouwen en tillen. Ik begon met fitnessen ongeveer 7 maanden geleden, niet echt fanatiek, meer 'meegaan met vrienden'. Maar sinds een maand ben ik steeds serieuser om gaan met fitnessen en steeds vaker naar de sportschool. Het geeft mij een enorme voldoening om met alle kracht (met of zonder hulp van spotter) een gewicht dat ik de X ervoor niet kon, net de laatste keer omhoog kan stoten (of vooruit, omlaag whatever). Daarnaast wil ik ook graag een mooier lichaam hebben, en aankomen. Dus de motivatie is er zeker.
Ik moet nog een goed schema maken voor me voeding, en voor me oefeningen.
Ik ga hier me ontwikkelingen bijhouden
Tips / opmerkingen / vragen / sugesties zijn zeer gewaardeerd
* Volgende 2 posts worden samenvatting van hoe zwaar ik een oefening kan, en de ander een foto update van nu tot toekomst *
Comment