Vandaag voornamelijk wat fysio spul gedaan en bodyweight oefeningen.
Begon met buigen en me tenen aanraken gevolgd met wat benen/heup werk met weerstandsbanden gevolgd door:
-Pikeman walk-outs
-Fireman
-Leg Swings
-Burpees
-Squat Jumps
-Plank Hold
Aantal van die bodyweight oefeningen waren niet echt comfortabel, maar werd beter en minder pijnlijk na verloop van tijd.
Chin-up. Chin-ups met circa 125kg kom ik maar tot 4-5reps met dead-hang. In totaal ook 4sets gedaan
Super Set DB Press en DB Row 12reppers. Begon met 20kg en verhoogde met stappen van 5kg tot aan de 35kg.
Super Set DB Shoulder Press en DB Upright Row. In totaal ook 4sets gedaan met circa 8-10reps
Kan er niet meer wakker van liggen. Heb al ontzettend lang alles behalve fatsoenlijk kunnen presteren. Is dus niet gek ik niet indrukwekkend was. Maar doe het voor mezelf dus boeiend wat iemand anders er van vind. Als me rug niet zo'n last was zou ik gewoon blijven proberen en volgend seizoen met een nieuwe lei wel laten zien wat ik echt kan. En misschien over een paar jaar dat ik het gewoon opnieuw ga proberen
Begon met buigen en me tenen aanraken gevolgd met wat benen/heup werk met weerstandsbanden gevolgd door:
-Pikeman walk-outs
-Fireman
-Leg Swings
-Burpees
-Squat Jumps
-Plank Hold
Aantal van die bodyweight oefeningen waren niet echt comfortabel, maar werd beter en minder pijnlijk na verloop van tijd.
Chin-up. Chin-ups met circa 125kg kom ik maar tot 4-5reps met dead-hang. In totaal ook 4sets gedaan
Super Set DB Press en DB Row 12reppers. Begon met 20kg en verhoogde met stappen van 5kg tot aan de 35kg.
Super Set DB Shoulder Press en DB Upright Row. In totaal ook 4sets gedaan met circa 8-10reps
Originally posted by loooop
View Post
Comment