Het Grote Gezamelijke GVT Log :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Brambo19 View Post
    Haha, niet echt Bench press was mn 1 rm 107.5 en bor 110.
    Dan doe je iets niet goed. Je moet 6 seconde over een rep doen, als jij "maar" 107,5 bankdrukt, kun je echt niet met 75 kg een reps van 6 seconde maken en dat 10 keer per set.

Ik zit nu op 50% van mijn max met bankdrukken en dat is 50 kg en dat is al bijna niet te doen. Je doet de setjes volgens mij best snel of niet?
    Als het resultaat er van goed is, is het natuurlijk prima. Maar dan is het niet meer echt GVT te noemen.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
      Dan doe je iets niet goed. Je moet 6 seconde over een rep doen, als jij "maar" 107,5 bankdrukt, kun je echt niet met 75 kg een reps van 6 seconde maken en dat 10 keer per set.

Ik zit nu op 50% van mijn max met bankdrukken en dat is 50 kg en dat is al bijna niet te doen. Je doet de setjes volgens mij best snel of niet?
      Als het resultaat er van goed is, is het natuurlijk prima. Maar dan is het niet meer echt GVT te noemen.
      Klopt, ik houd me niet helemaal aan de regels Het probleem is dat ik midden in de examens zit en de bedoeling is dat ik zo kort mogelijke tijd in de gym zit. Flauw excuus i know, maar de spiegel en weegschaal zeggen me wel dat gvt werkt.

Vandaag schouders getraind. Niet echt veel vooruitgang, na de 5e set meestal 8 reps gehaald. Schouders zijn ook relatief klein, logisch dus dat deze niet zo snel vooruitgaan. Had ook weinig geslapen en redelijk veel stress ivm examen (ben wel geslaagd), dus dat kan er ook iets mee te maken hebben.

Volgende week 5 examens op 6 dagen, maar ik hoop dat ik toch nog alles 1x kan trainen.
      @ ketIF

Comment

BUMP!

Er waren een aantal mensen die aan GVT begonnen zijn, maar heb van een aantal niks meer gehoord. Ben wel benieuwd hoe het voor die gene gelopen is. Wat waren jullie bevindingen en resultaten?

Comment

ik ga maandag aan GVTbeginnen
          3 dagen split

Dag 1
          Bor 10 x 10
          bench 10 x 10 (twijfel nog ff aan of flat of 15/20 granden incline)

flyes 3 x 12
          Back flyes 3 x 12

Dag 2
          Squat 10 x 10
          SLDL 10 x 10

seated calf raise 3 x 20
          Buik 3 x 20

Dag 3 Rust

Dag 4 armen
          Skull crushers 10 x 10
          Seated hammer curl 10 x 10

db side raise 3 x 15
          BB Front press 3 x 15

dag 5 weer rust en dan begin je weer bij dag 1

nog suggesties?

Comment

BUMP!

Er waren een aantal mensen die aan GVT begonnen zijn, maar heb van een aantal niks meer gehoord. Ben wel benieuwd hoe het voor die gene gelopen is. Wat waren jullie bevindingen en resultaten?
            Ik vond het een erg goed schema, behoorlijk kracht en massa bijgekregen.
            Het probleem was dat ik dit schema volgde tijdens de examens en dit had ik niet mogen doen. Heb redelijk wat trainingen moeten overslaan en dus heb ik het gevoel dat ik er niet alles heb uitgehaald wat er uit te halen valt. Ik ga het dus sowieso opnieuw doen als ik weer ga bulken.

@Posseltje: succes ermee!
            @ ketIF

Comment

Originally posted by Brambo19 View Post
              Ik vond het een erg goed schema, behoorlijk kracht en massa bijgekregen.
              Het probleem was dat ik dit schema volgde tijdens de examens en dit had ik niet mogen doen. Heb redelijk wat trainingen moeten overslaan en dus heb ik het gevoel dat ik er niet alles heb uitgehaald wat er uit te halen valt. Ik ga het dus sowieso opnieuw doen als ik weer ga bulken.

@Posseltje: succes ermee!
              Je hebt er echt zoveel kracht mee gepakt? Ik heb alleen een verandering in massa gezien. Ik ben qua kracht eigenlijk alleen 6% omhoog gegaan. Ik weet ook niet of bijvoorbeeld 5 kg meer bij bankdrukken in 4 weken echt veel is.

Comment

Je hebt er echt zoveel kracht mee gepakt? Ik heb alleen een verandering in massa gezien. Ik ben qua kracht eigenlijk alleen 6% omhoog gegaan. Ik weet ook niet of bijvoorbeeld 5 kg meer bij bankdrukken in 4 weken echt veel is.
                Possel, succes ermee. Ik zie dat je toch voor de 10 x 10 variant hebt gekozen.

Comment

yesh wat een inmense spierpijn krijg je ervan zeg.. 4 dagen is geen uitzondering.... zelf in de triceps en biceps. moet maar conditie er bij gaan doen of andere dagen anders ga ik me nog vervelen straks. haha

Comment

ik ben opzoek naar een goed GVT schema waar ook de buikspieren mooi in verwerkt zijn. zou iemand mij er mee kunnen helpen? of misschien heeft iemand er wel 1tje?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X