Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Haha ik vind het wel mooi dat er meer/sneller gereageerd wordt op een post van mr. dumbell dan op m'n log in het algemeen.
Anyway, mr. dumbell is een maatje van me, en ik train vrijwel altijd met hem. Zit nu nogsteeds met m'n pols aan te kloten, vandaar dat ik ook niet echt iets te loggen hebt. Ga deze week weer rustig aan proberen te beginnen, maar zodra ik merk dat het niet goed zit, staak ik m'n training en gooi ik er er nog een weekje rust tegenaan. Benen en cardio zal echter nog wel gebeuren. I'll keep you updated!
Dankjewel dankjewel!
Euhm ja ik vind het niet echt lastig (snel afkloppen, zal je dalijk zien dat ik het niet haal hehe), ben net ff begonnen met doorlezen, maar veel dingen worden herhaald in het boek. Ik ga zo nog ff wat oefenexamens maken op de pc en dan vind ik het wel weer mooi geweest
Can squats cure cancer? - Yes, there is nothing heavy squats can't cure!
Haha luiheid komt me erg bekend voor ik werd afgelopen 1 mei 18, en riep voor die tijd dat ik 'm gelijk zou gaan halen. Inmiddels is het januari en moet nog maar eens kijken of ik 'm haal, heb er nu niet niet een al te goed gevoel over, had misschien toch iets eerder moeten beginnen dan gister hehe. Zo nog even wat oefenexamens maken en dan kijken hoe het gaat!
Can squats cure cancer? - Yes, there is nothing heavy squats can't cure!
kon het niet laten ook hier even een profile te maken zodat ik log kan vervuilen met spam
paar dingen
1. je hebt 110 2x gebenched, wel netjes vermelden
2. ik heb 12 x 80 gesquat en jou benen zijn veel sterker dus die pr klopt helemaal niet
3. ik ben beter
4. complete je eetschema
voor derest lekker bezig maatje , die pols komt er wel bovenop! anders praat ik wel ff met hem.
ik ga morgen stappen (sinsinsin) heb in 10 dagen 5 kilo gecut vind het wel goed, daarna weer met carnaval.
dan zo zien vol te houden , 1 keer per maand stappen
btw dat ik ga stappen is puur wetenschappelijk dus geoorlooft. want ik ga onderzoeken wat een nachtje stappen met mn lichaam doet en met mn bodyfat. u bent uitgenodigt , want ik heb gehoord dat bier goed is voor je pols
morgen trainen @+- 3 uur, kijk maar of je je zware lichaam naar de sportschool kan slepen
Geen nieuws is meestal goed nieuws, dit keer was het iets minder haha.
Gister m'n theorie dus gedaan, op 2 fouten te veel gezakt. Nog kunnen regelen dat ik het vandaag nog een keer probeerde, tegen betaling uiteraard, en vandaag heb ik 'm ruim gehaald, in de pocket dus! Jeej
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment