Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
thnx mannen, scheelt dat ik van benen trainen hou.
ern de andere ook natuurlijk.
dat holle rug trekken lukt bij de vlakke bench niet echt, maar bij schuin wel weer goed
vandaag niet wezen trainen, ben wat ziekjes, last van me reet en me bed was lekker warm
gisteren fail gehad op de 120kg bench, had het verwacht, maar stiekum wel gehoopt.
had ook teveel sets daarvoor gedaan en zit in de cut, maar kreeg hem nog voor de helft omhoog, daarna was het dood, ook al voelde het niet zwaar aan, tog een fail. too bad
nu ff een nieuw schema maken, jaja hou van variatie, kan niet tegen telkens hetzelfde te doen.
zojuist ook me mitotropin binnengekregen en meteen 2tabs genomen, voel er niks van.
me buik en benen zijn droger, de rest wat minder dan benen en buik
vanavond lekker personeelsfeest dus heb besloten om vandaag een hoog kcal dag te houden.
120kg voelt niet als een stoomwals. Zelfs 130kg voelt niet meer zo aan...probeer maar eens 140kg uit het rack te tillen. Dat is pas een stoomwals gevoel :O
Ik heb eerder dat me schouders het begeven op het punt dat de barbel van de borst weer omhoog moet. Anders zou ik meer kunnen drukken.
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Comment