We lezen mee maak je geen zorgen
Studio doet borst
Collapse
X
-
Voor de meelezers dan een special!
Ik ben nu 2 maanden bezig met het schema, en heb 2 series van 4 weken gemaakt, en een deload week. Ik heb een tabelletje gemaakt om de voortgang te checken
Capture.JPG
Ben op zich wel tevreden over de voortgang... Alleen SQ vind ik wat langzaam gaan. Ik ben wel erg blij dat de BP en MP (beetje) eindelijk wat omhoog gegaan zijn!
De komende week volgens het schema een nieuwe 1RM op de BP vastleggen, en daarna met een nieuwe 5x5 serie beginnen. Ik denk dat ik de andere oefeningen (behalve de BP) even moet gaan herzien, om te blijven prikkelen. Zelfde groepen, maar dan anders.... OF kan ik beter nog een tijdje hetzelfde blijven doen?
Comment
-
Bench en stiff legged deadlift zijn de enige oefeningen met respectabele winst. Rest had 2x zoveel moeten kunnen zijn. :O
Zou de 5x5/3x3 methode blijven gebruiken voor je presses. Ga voor de rest experimenteren met opzet wat voor jouw werkt om meer resultaat te krijgen op de squat/deadlift.
Comment
-
Lol postzegels gaan verzamelen
Probeer eens een geheel andere manier van trainen, ander soort trainingschema opzet.
Btw lees ook al een gehele tijd mee, maar zette hier nog geen post neerEvery athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Ik heb er even over nagedacht. Wat gedachtengangen:
- Ik denk dat het ook met doelstellingen te maken heeft. Je ziet dat de BP wel volgens het 'traject' van Falstyr omhoog is gegaan. Natuurlijk heb ik wel eens wat lastige traininkjes gehad op de BP, maar omdat ik gewoon elke week ben blijven verhogen is nu de laatste week (3x3x60) zonder spotter en zonder problemen gelukt. Kunnen jullie mij vertellen wat een gemiddelde goede progressie is over 2 maanden? Dan kan ik me dat als doel stellen en daarheen werken.
- Leeftijd? (bijna 30)
- Eten denk ik niet. Ik ben in de afgelopen weken van 76.5 naar 79.5 gegaan. Ik blijf doorgaan tot 85 (en dan weer wat cutten)
Comment
-
je gewichten zijn nog niet echt hoog....2 maanden...8 weken.
met de bench press heb je 20kg er bij gedaan, dat is 2,5kg per week en is gewoon een goede gestage winst. Zou er mee door gaan.
Squat en deadlift zou bijna 2x zo snel moeten kunnen gaan op de gewichten waar jij nu zit. Je deadlift zou nu 1x110kg moeten zijn. Probeer eens Coan Deadlift schema. Met 110kg zou je in 10 weken tijd zo'n 4kg per week gemiddeld bij kunnen zetten. Dus een 150kg als eind doel zou mooi zijn. Dus als je 100 en 140kg in vult op de volgende pagina komt er zo een 10 weken schema uitgerold.
Tsampa.org: Coan-Phillipi 10 Week Deadlift Routine
Is maar ideetje.
Comment
-
Wapenfeitjes voor vandaag:
BP 1RM = 90kg (omhoog van 67.5) dikke PR natuurlijk
BOR 1RM = 90kg
De rest op deload getraint.
Over mijn nieuwe programma, zou het een optie zijn om het volgende te doen:
UB/LB schema blijven doen (3 keer of 4 keer per week)
Waarbij de LB bestaat uit bijvoorbeeld het Coan deadlift schema zoals door Falstyr gepost.
Waarbij de UB bestaat uit twee programma's. De BP en BOR op 5x5,3x3 en de assists voor borst en rug 3x6 langzaam verhogen (zodat de focus op BP en BOR blijft).
Any suggestions welcome, ik wil echt knallen de komende periode!
Comment
-
Vandaag voor het eerst de Coan's deadlift training gedaan. Ik dacht dat ik dood ging, het leek wel cardio. Was op een gegeven moment niet lekker meer, zo kapot stond ik te gaan.
Deadlift - opbouwen naar 1x2x112.5
Speed deadlift - 8x3x90kg (90 sec rust tussen sets)
Circuit met 9 sec rust tussen sets, en 2-3 min tussen circuits. Ik was op dit moment al zo kapot dat ik met wat lagere gewichten bezig ben geweest.
SLDL - 8x60
BOR - 8x60
Reverse grip lat pulldowns - 8x55kg
Arched back good mornings - 8x50kg
Ik moest eigenlijk 3 circuits doen, ik heb maar 2 gehaald want toen ging de gym dicht. Op het einde moest ik langer rust nemen dan voorgeschreven om mijn hartslag weer enigszins naar normaal niveau te krijgen.
Vanmiddag lekker een tukje gedaan
Comment
-
Maandag even UB gedaan en gisteren LB
BP - 5x5x65
Incline DBP - 6x30, 2x6x28
Chest Dips x6
Skullcrushers - 6x10,2x6x15
Reverse shoulder cable pulls - 3x6x11
Squat
5x50
5x70
5x90
4x100
2x105
2x105
Pause Squat - 3x5x60
SLDL - 3x5x90
Pendlay row - 3x6x60
Face pulls - 3x6x28
Vooral de beentraining was zwaar maar lekker
Comment
-
BACK IN BUSINESS
Geemigreerd, 2 weken in hotel geleefd, appartement gevonden, gym gevonden, en ik ben terug op het forum!
Ik heb zin om weer hard te trainen en de boel op te pakken waar ik het een maand geleden gelaten heb. Ik ben inmiddels helaas weer 2 kilootjes kwijt, maar die moeten er dus snel weer aan!
Eergisteren de benen gedaan, en gisteren de borst. Viel me niet tegen, de meeste oefeningen gingen nog rond waar ik ze gelaten had vorige maand. Alleen de schouder viel tegen, daar ben ik denk ik ook wat massa verloren na al dat slechte eten.
SQ
5*50
5*60
5*80
5*90
5*100
Pause SQ
3*5*60
SLDL
5*70
5*90
5*90
Pendlay
3*6*60
Face Pulls
6*20*+Tbar
2*5*30+Tbar
BP
3*5*60
2*5*62.5
Push press
5*30
5*40
2*3*45 (F)
Close Grip BP
3*5*55
Incline BP
5*20
5*30
5*40
5*45(F)
DB Shoulder press
3*5*17.5
Comment
-
Gisteren weer Coan's methode toegepast: Knallend hard trainen, en 'deadlift till you puke' bijna accomplished.
DL
5x50
5x70
5x90
4x100
2x112.5
Speed DL
8x3x90 (8 sets van 3 dus met 90sec pause tussen sets)
Circuitje van (3 rondjes)
SLDL - 8x60
BOR - 8x60
LatPulldowns - 8x55
Good mornings - 8x50
Zoals gezegd, mijn maag had wel moeite met deze training
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment