Sjoerd's cutting power pro

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

LB training:
    Squat: 60 75 85 100 (ging best aardig, ik probeer telkens wat dieper te gaan)
    DL: 70 80 90 105 (laatste 2 van het laatste setje gingen beetje moeizaam)
    Leg extension: 64 71 77 91 (ging aardig)
    Leg curl: 50 55 60 70 (laatste setje was hard werken)
    Standing calf raise 100 100 100 100 4 setjes van rond de 12-14 herhalingen

Dit was de benentraining van vandaag, morgen rustdag en donderdag UB.

Voeding gaat nog steeds goed, we gaan gewoon lekker door
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Ik heb even een vraagje, ik zit al beetje te plannen tot aan de vakantie:P. Ik heb er nu bijna 3 weken opzitten. Heb wel al het idee dat ik er wat strakker uitzie, de weegschaal bevestigt dit ook. Na die 8 weken heb k nog een week of 3-4 tot aan de vakantie. Is het raadzaam om er nog een carb cycle bulk tegenaan te gooienvan zeg maar 3 weken ofzo en dan nog 2 weken te cutten? Dan kan ik misschien nog een kilootje aan massa pakken. Want onderhoud vind ik ook zoiets als ik nog steeds niet ben waar ik wil zijn. Onderoud is er voor mij pas als ik tevreden ben. en dat zal wss pas rond de 90kg liggen met een vetpercentage van 9-10%

Comment

onderhoud is juist heel erg belangrijk. na een cut of na een bulk, kun je het beste een week of twee op onderhoud eten voor je een switch maakt.
        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ah okee, dan doen we dat sowiezo en dan zien we wel hoe t gaat, eerst maar is de gewenste resultaten bereiken tijden deze cut carb cycle.

Training van net:
          BP: 4x8 40 60 70 80 (laatste met beetje hulp)
          Decline dumbell presss 4x8 24 26 28 30
          Peck deck 4x8 45 50 55 65Laatste setje was lastig
          Chins 4x8 gingen best lastig, zelfde gewicht gehouden als eerst
          BOR: 4x8 40 55 65 75 (gaat steeds beter)
          Military press: 4x8 5kg, 7,5kg, 10kg, 15kg (aan elke kant, gaat ook steeds beter, voortaan al hoger beginnen)
          Dumbell curl: 4x8 10 12 14 16 (ging goed)
          Hanging leg raises 15 15 13 10 (gewoon lekker naar de tering gaan)

Goede training al zeg ik t zelf, de laatste van deze week ivm koninginnedag heb ik 1 LB training geskipt. Moet wel kunnen voor een x.

Comment

Net training gehad, ging wel aardig:
            Squat: 4x8 50 70 80 90 (ging zo diep als ik kon, t ging van full squat naar iets minder dan full squat)
            DL: 4x8 70 80 90 100 (ging aardig)
            Leg extension: 4x8 63 71 77 84 (ging gewoon)
            Leg curl: 4x8 50 55 60 70 (ging goed, maar nog niet verhogen)
            Kuiten 4x8 gewoon gewicht laden en gaan
            Hanging leg raises: 4x15

Dynobet een vraagje aan jou: Ik wil eigenlijk -100 cals gaan gemiddeld zodat ik rond de 2650 gemiddeld uitkom, het gaat namelijkn iet snel meer, die 0,5 vet per week haal ik niet meer volgens mij. Hoe moet ik dit nu aanpakken? Ik eet wel goed, heb dit weekend wel voor het eerst iets gejunkt sinds 3 weken maar ga er nu gewoon weer 3 weken tegenaan.

Comment

Dat het nu misschien iets minder snel gaat, kan een gevoel zijn, en het hoeft dan ook niet perse zo te zijn dat het minder snel gaat. (ikzelf had ook twee weken lang het gevoel stil te staan. terwijl ik gewoon goed vooruit ging. je bent zelf vaak niet objectief).

als je al enige tijd ervaring hebt met trainen, en je kracht/reps op oefeningen zowat constant blijft, dan weet je bijna zeker dat je vrijwel geen spiermassa verliest.

als je dan je gewicht van elke maandag vergelijkt met je gewicht van de maandag erop. en dinsdag met dinsdag, woensdag met woensdag etc etc. dan zou je grofweg een 500g lichter moeten worden per week. misschien zelfs ietsje meer.

als dit het geval is, zou ik me geen zorgen maken. als je opeens 2 weken lang steeds minder dropt in gewicht, dan zou je eventueel iets lager gaan qua kcal, of cardio toevoegen.

lager in kcal gaan is een optie, maar ik zou eerder cardio toevoegen aan je schema. ik zou op de dagen dat je laag in carbs en kcal zit een 45min LIT doen. (tenminste als je zeker weet dat je niet meer goed genoeg vooruit gaat).

succes
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Okee, thanks man, ik zal het eerst maar is even aankijken, gewicht blijft gelijk, dus spiermassa verlies ik iig sowiezo niet, dus dat is mooi. Als ik donderdag onder de 86.0 zit gaat het nog steeds de goede kant op, want ik kom van 88.1 af, dan heb ik in 4 weken 2 kilo verloren, wat wel klopt dan. Even afw8ten dus. Cardio heb ik er nu al 1x iig sowiezo inzitten, 45 minuten hardlopen. Maar donderdag of vrijdag zal ik mn nieuwe gewicht wel s posten, dan weten we meer.

Comment

Net UB gedaan:
                  BP: 4x8 40 60 70 80 (jaja eindelijk de 80 en wel 9x zonder hulp, volgende week verhogen donderdag nog een keer de 80 proberen)
                  Incline BP: 4x8 40 50 55 62,5 (laatste met beetje hulp)
                  Incline flies: 4x8 14 16 18 20
                  Chins: 4x8 101 93 93 93 tegengewicht
                  BOR: 4x8 40 55 70 75
                  Shrugs: 4x8 gewoon beetje gewicht eraan
                  Trouwtje omlaag duwen voor triceps: 4x8 25 30 35 40

Wel nette training, ik was blij dat ik eindelijk de 80 kilo 8x fatsoenlijk kon afronden.

Comment

Nette BP inderdaad .
                    Dumbells build a bigger chest
                    Barbells build a bigger ego

Comment

Dit betekent toch dat dynobet gelijk had. Tijdens de carb-cycle cut kan je idd in kracht toch gainen. Want 3 en een halve week geleden was dit me never nooit gelukt.

Ik zal begin juli mn top bereiken, daarna komen er vakanties en daarna ga ik een half jaar studeren in Spanje. Eerder dat ik daar volledig aangepast ben en de voeding uitgevogeld heb ben ik weer een maand verder. Maja, ik zorg dat ik er zo droog mogelijk heenga, dan is er ruimte om gewoon op gevoel te eten. Trainen kan ik daar wel + er zijn er hier ook een paar die in Spanje wonen. Die kunnen me dan mooi adviseren in de voeding daar.

Comment

Waar ga je precies heen in spanje?
                        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

San Sebastian.

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
                            daarna komen er vakanties en daarna ga ik een half jaar studeren in Spanje.
                            lekker!
                            Dumbells build a bigger chest
                            Barbells build a bigger ego

Comment

Zeker, dat wordt genieten, eerst zorgen dat ik daar de weg een beetje weet, en dan hopelijk wel weer de voeding oppakken.

Btw, Ik zit op mn kamer te leren en ruik de hele middag al een pannenkoekengeur, terwijl niemand die aan t maken is. Mss ben ik wel aan t hallucineren aangezien ik wel honger heb zo ondertussen.

Comment

Net LB trainng gehad:
                                DL: 4x8 70 80 90 110 (nieuw pr, ik werd wel ff beetje duizelig erna)
                                Squat 4x8 50 60 70 70 (full squat, probeerde parralel iig, laatste setje ging echt kut, maar het komt allemaal denk ik door de zware DL)
                                Leg press: 4x8 gewoon gewicht laaien, full stack, of meer
                                Leg curl: 4x8 50 55 60 70 (ging goed)
                                Kuiten: laaien die hap, gewoon gaan.
                                Hanging leg raises: 4x15.

Training duurde allemaal beetje lang, er waren te veel bekenden. Maar wel aardige training al zeg ik t zelf.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X