Sjoerd's cutting power pro

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

is de DL losse barbel of smith?

Comment

Losse barbel
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
        Losse barbel
        netjes!

Comment

thx Jaa, maar ik haal nu de 110 niet meer, ik pak de barbell nu iets breder vast, zodat er iets meer nadruk ook op de hams komt. Dan is t met 100 wel gedaan. Ik ben ook tevreden met de DL. Het is eerder de squat die ik nog een beetje wil verbeteren. Als ik daarbij tot parallel doe kan ik alleen maar dromen van de 100kg:P.

Comment

Net training gehad. Ik zit nu in de laatste 2 weken van de carb cycle, daarna ga ik een week onderhoud doen. Ik merk wel dat krachtgains er niet meer inzitten nu helaas.
            BP: 4x8 40 60 70 80 (laatse rep was echt kut, die lukte niet meer)
            Decline Dumbell press: 4x8 26 28 30 30 (ging wel aardig)
            Peck deck: 4x8 45 50 55 60 (ging gewoon netjes)
            Chins 4x8 93 93 83 75 ofzo met tegengewicht
            BOR: 4x8 40 55 65 75
            Military press: 4x8 7.5 10 12.5 15 (laatst setje was zwaar)
            Dumbelll curls: 4x8 11 14 14 16

T ging toch niet zo lekker vond ik vandaag. Maja, ik hoop dat die week onderhoud mij straks goed doet!
            Gewicht: 85.3

Comment

correctie ik moet nog 3 weken voordat ik op onderhoud overga

Comment

Net cardio gedaan:
                Hardlopen: 45 minuten
                eerste 30 minuten op 10km/uur
                daarna 5 minuten op 11km/uur
                daarna 5 minuten op 12km/uur
                daarna 1 minuut op 13km/uur
                daarna 1 minuut op 14km/uur
                daarna 1 minuut op 15km/uur
                daarna 1 minuut op 16km/uur
                daarna 1 minuut op 17km/uur

Totaal: 8,15km
                En ik was kapot

Comment

Weinig tijd nu. Zit midden in mn tentamens, maar ik train gewoon door en eet gewoon goed.
                  Training van gisteren:
                  UB:
                  BP: 4x8 40 60 70 80 (laatste herhaling beetje begeleiding nodig gehad)
                  Incline BP: 4x8 40 50 55 65 (die 65 was een brug t ver, met 6 herhalingen was t gedaan)
                  Dumbell flys: 4x8 14 16 18 20 (bij 6 hield t op)
                  Chins: 93 83 73 73 zoiets (die gaat lekker in tegenstelling tot de meeste andere oefeningen)
                  BOR: 4x8 40 55 65 75 (laatste setje was wel zwaar, maar ik was ook best moe tijdens de training)
                  Shrugs: 4x8 50 60 70 80
                  Tricep touwtje naar beneden duwen: 4x8 25 30 35 40

Ik was echt kapot voor de training dus vind dat ik het nog wel aardig gaan heb. Ik merk wel dat ik toch nu op sommige gebieden een beetje moet inleveren, maja dat moet dan maar. Het is nog minimaal maar ik merk het wel. Het is iig nog 2 weken en 2 dagen cutten en dan een week onderhoud. Mss kan ik dan wel weer die minimale veriezen terugpakken. wie weet.

Comment

Lekkere training. Succes met je tentamens trouwens.
                    Dumbells build a bigger chest
                    Barbells build a bigger ego

Comment

Thx nog 2 te gaan nu. Heb vanochtend een presentatie Spaans gehouden, dalijk een workshop intercultural communication en daarna benentraining

Comment

Al een tijdje niks van je gehoord, hoe gaat het met je tentamens?

Comment

I'm back again. Tentamens is uiteindelijk vies tegengevallen, uiteindelijk 2/5 gehaald, waarvan 2 echt op ene tiende niet. Balen dus, maar de her gaan we gewoon proberen, dan lukt t wel. Dinsdag is het D-day, dan heb ik mn spaans her. Als ik die haal, kan ik officieel naar San Sebastian eind augustus. Dus fingers crossed, maar ik heb er nu meer vertrouwen in dan eerst. Woordjes geleerd, dus mn vocabulair is breder en grammatica + uitzonderingen geleerd. Dus alles is beter dan dat t eerst was, maar het blijft natuurlijk spannend. Trainen gaat ook goed, maar net zoals Roy, heb ik ook 2 weken gesukkeld met mn schouders. Het gevolg: 2 weken geen borst. VOrige week voor t eerst rustig borst gedaan, maar het viel me zwaar tegen: 4x8 40 60 70 65. Morgen weer een borst training, denk dat het wel al stukken beter gaat, omdat ik natuurlijk 2 weken niks had gedaan en ik verw8t dat ik wel weer snel op het oude niveau kan zitten ondanks dat ik in de carb-cycle cut zit. Het cutten gaat ook weer lekker. 2 weken onderhoud gehad en nu weer een week cutten. Cardio opgevoerd en daarom ook de voeding intake een beetje. Dit werkt voor mij goed! De weegschaal geeft een dikke 84.0 aan. Ik wil eigenlijk door gaan met bulken nu, maar dat is pas iets als ik eenmaal gewend ben in Spanje. Daar ga ik proberen te beginnen aan een carb-cycle bulk. Ik wil volgend jaar minimaal 5.0kg massa aanzetten, maar dat moet wel lukken met de nodige voeding lijkt mij toch. Had ook even last van mn knie, mar dat is ook weer over gelukkig. Heb mn trainingen erop aangepast, en dat heeft goed uitgepakt. De squat eindig ik nu met 8x85kg en de DL met 8x90 kg. Techniek 100% correct. In het begin was er nog het een en ander mis mee zoals niet diep genoeg squatten en de DL niet breed genoeg gepakt en niet goed getild. Nu zit het allemaal goed. Ik kom nu echt goed droog te staan. Dus heb marge voor de weken dat ik niet goed kan eten op vakanties en de eerste paar weken in Spanje, maar het wordt hierna toch echt tijd om wat massa te gaan pakken. Voor een jongen van 1.95m lijkt mij een kilo of 90-95 toch wel ideaal. Ik hoef geen bodybuilding fysiek te krijgen, maar meer het andere wat in de bijbehorende topic ook wel al een aantal keer gepost is. We gaan iig weer aan de slag. Ik zal jullie op de hoogte houden en mss voor mn vakantie ook wel s een fotootje posten.

Comment

Jammer van je tentamens.. Laten we maar hopen dat Spaans goed gaat, heel veel succes!

Comment

Originally posted by Roy P View Post
                              Jammer van je tentamens.. Laten we maar hopen dat Spaans goed gaat, heel veel succes!
                              Bedankt man!! Morgen half 10 is het.

Net getraind: Borst/triceps + 30 minuten crosstrainer.
                              BP: 4x8 40 60 70 70, ik dacht dat ik dat laatste setje wel hoger kon doen, ik kom van 80 af. Iig progressie t.o.v. vorige week, vorige week eindigde ik nog met 65 en dat lukte mij niet eens 8x, nu 70kg 8x, hopelijk volgende week weer richting oude niveau terug.
                              Incline Dumbell press: 4x8 18 20 22 24
                              Decline dumbell press: 4x8 22 24 26 28
                              Flys flat: 4x8 10 12 14 16
                              Skullcrushers: 4x8 5 7,5 10 10 aan elke kant
                              Overhead extensions: 4x8 20 25 30 35 killer!
                              Touwtje naar beneden duwen: 20 25 25 25

Triceps op, borst op.

Goede training al zeg ik t zelf. Vandaag high carb dag, heb nu de cals iets meer opgeschroefd op medium en low dagen en de cardio ook, dit gaat beter bij mij. Nu werken en vnv laatste momentje rust pakken om te leren.

Hasta manana

Comment

Kut van die tentamens inderdaad. Blijven krengen. Succes echter met de hers, en Spaans in het bijzonder.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X