mijn nieuwe schema met iets nieuws erbij

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mijn nieuwe schema met iets nieuws erbij

    Een hoop van jullie zullen denk ik reageren zoals ik in eerste instantie reageerde toen een kennis van mij begon over 'The P90X workout system' of zoiets....

    Ik als oerskeptische Hollandse kaaskop natuurlijk meteen er tegen in omdat ze altijd van die 10 minuten, prachtig lichaam beloftes maken op TV.

    Toen kwam ik het tijdens het zappen op TV tegen en bleek het een volledig trainingsprogramma te zijn. Met cardio, push/pull,yoga en interval training en zo. Dus toen heb ik het maar gedownload om te kijken.

    Het heeft een paar maanden op mijn harde schijf gestaan voor ik het echt heb bekenen maar toen ik met mijn cut begon, wilde ik iets anders doen dat standaard cardio dus ben ik ff een blik gaan werpen.

    Die cardio training is ten eerste iets van 43minuten lang en begint met yoga om op te warmen. Ik heb in een hele tijd niet zo gezweet en mijn hartslag is in tijden niet zo hoog geweest. (mijn rust hartslag ligt tussen 42 en 46bpm en heeft mij een keer in het ziekenhuis doen belanden omdat ze dachten dat er iets mis was...niet dus)
    En ik heb de grootst mogelijke moeite mijn hartslag langdurig omhoog te krijgen maar hiermee lukt het wel.

    Dus...nu komt het waar ik dit hele verhaal heb geschreven.

    Ik heb die P90X training in mijn schema verwerkt.

    Op de sportschool doe ik alles 4x 8 tot 12 high intensity (zo hoog als ik het krijg en goede vorm behoud)

    Maandag benen en buik

    Dinsdag borst,shouders en triceps

    Woensdag cardio op de sportschool en buik

    Donderdag rug en biceps

    Vrijdag yoga (om te ontspannen) thuis

    Zaterdag p90X borst, schouders en triceps (een hoop push ups, en dips met wat dumbbell oefeningen)

    Zondag p90x push up en pull up training

    Mijn benen train ik 1x in de week omdat ik die hele week nodig heb om te herstellen en in de yoga training zit ook nog eens benen maar dan met je eigen gewicht.

    Mijn voedingsbehoefte zit op de 2520 per dag dus daar ga zit ik nu zo'n 500 per dag onder. Maar kijken hoe het over een paar weken is als ik weer een vetmeting ga laten doen.

    Maar dit is dus waar ik sinds de afgelopen paar weken mee bezig ben.

    Ik ben de eerste week terug wel voorzichtig bezig geweest en pas deze week weer aan de pulleys gegaan (geen cable crunches!)

  • #2
    Ik ken p90x niet.
    Ga je verder dit log bijhouden?
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

    Comment


    • #3
      Ja ik ga dit uigebreid bijhouden.

      Met gewichts en vetverlies en alles erbij.

      Ik hoop dat het goed uitpakt..

      Comment


      • #4
        Ik heb er ook nog nooit van gehoord. Lijkt me niet echt bevorderlijk 7 dagen per week trainen met een kcal tekort. Ben benieuwd wat je ermee gaat bereiken. In ieder geval succes.
        The Sky Ain't The Limit

        "Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

        Comment


        • #5
          Succes met je log!
          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

          Comment


          • #6
            Als het een log wordt, verplaats ik hem meteen even.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

            Comment


            • #7
              Originally posted by alexjoppie View Post
              Een hoop van jullie zullen denk ik reageren zoals ik in eerste instantie reageerde toen een kennis van mij begon over 'The P90X workout system' of zoiets....

              ..........
              niet naar die telsell onzin luisteren, bijna alles wat die verkopen is, duur, veel te veel korting, en het werkt meestal niet.
              telsell, het zou verboden moeten worden

              Comment


              • #8
                Originally posted by Fitness-maniak View Post
                ..........
                niet naar die telsell onzin luisteren, bijna alles wat die verkopen is, duur, veel te veel korting, en het werkt meestal niet.
                telsell, het zou verboden moeten worden
                Zoals ik al zei is dit geen 4 minuten per dag belofte. Dit is 45 minuten keihard werken. en met yoga zelfs meer dan een uur.

                Ik deed eerst bijna nooit pushups en pull ups maar nu wel...al na twee weken

                Trouwens ik heb het niet gekocht.....dacht het ff niet zeg

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Pinada View Post
                  Als het een log wordt, verplaats ik hem meteen even.
                  Was eerst alleen de bedoeling om het thuis bij te houden maar ik kan hem hier ook wel posten dan....tanks

                  Comment


                  • #10
                    Ok, na een week weer op de sportschool vet laten meten. Vorige week donderdag was het 26.7% en gisteren was het 26.5%. Afname van 0.5% in 7 dagen dus. Nou weet ik niet precies wat gemiddeld normaal is om te verliezen tijdens een cut maar voor mijn eerste week dacht ik dat het niet slecht was.

                    Ik gebruik momenteel nog geen vetverbranders maar ik zit er wel aan te denken om mij een handje te helpen mocht dit stagneren.

                    Maar het begin is er
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      26.7-26.5 = 0.2% vetverlies.
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by dynobet View Post
                        26.7-26.5 = 0.2% vetverlies.
                        Grrrr die toetsen zitten te dicht bij elkaar. het moet zijn 26.2 en niet 26.5. sorry

                        Comment


                        • #13
                          0,2% Vetverlies is relatief weinig. Je moet streven naar 0,5%, maar dat is wel zwoegen.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

                          sigpic

                          "Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by GeneralIx View Post
                            0,2% Vetverlies is relatief weinig. Je moet streven naar 0,5%, maar dat is wel zwoegen.
                            dat is het ook maar ik heb een typefoutje gemaakt.

                            Comment

                            Sidebar top desktop

                            Collapse

                            Actieve discussies

                            Collapse

                            Working...
                            X