Katlyn in de bulk!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dinsdag
    Quads
    Squat
    Hack Squat
    Dumbell Step ups
    Leg extension

Biceps
    Chin ups (met hulp)
    Cable curl
    Hammer curl

Donderdag
    Borst
    Dumbbell bench press
    Incline Barbell bench press
    Machine flyes

Calves
    Calve extension
    seated clave raise

Buik
    Hanging knee raise
    weighted crunches

Vrijdag
    Hams
    SLD
    Lunges
    seated curl

Rug
    BOR
    Wide grip lat pulldown
    Low seated cable rows
    One arm dumbbell row

Zaterdag (ochtend)
    Schouders
    Shoulder press
    Barbell upright row
    Front raise

Triceps
    Dips
    Overhead tricep extension
    Rope pulldown

Buik
    Hanging knee raise
    Roman chair situps

reps:
    12 - 8 - 6 - 12

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
      Als ik naar je schema kijk, zie ik bij maaltijd 2 kwark staan en je laatste maaltijd heel wat KH.

Correct me if im wrong bners: Je begint je dag met een grote hoeveelheeid kh en dat bouw je steeds meer af. Kwark 500 gram lekker savonds vreten met een beetje ongezouten nootjes.

Maaltijd 5: weet niet hoelang die verwijdert is van je training, maar zal je dan niet 1,5 uur van tevoren een flinke dosis Kh nemen voor extra kracht tijdens de trainingen. En de banaan zal ik lekker naar de ochtend verplaatsen

Nou dit is wat ik weet/geleerd heb.

suc6 nog ik volg je
      Die carbs moet ze lekker laten op der laatste maaltijd, is haar postworkout meal dus die carbs worden toch goed benuttigd dan.
      You can be part of my meal tonight.

Comment

Originally posted by Joshua90 View Post
        Die carbs moet ze lekker laten op der laatste maaltijd, is haar postworkout meal dus die carbs worden toch goed benuttigd dan.
        Traint ze na 2100 uur??? En ik vraag het haar even is dit je PWO. Zo ja dan is het ok

Comment

300 g gekookte rijst op 200 g ongebakken kip (dit s maar 140 gebakken!!) was blijkbaar veel te veel..

dit word dus nu 200 g rijst (gekookt), een extra stuk fruit erbij miss?

Comment

Laatste maaltijd is inderdaad een Post wordkout meal, ik train van 7 uur tot half 9.

Comment

Met een 100 g minder rijst en een granny smith erbij kom ik op 1870 kcal uit, daar start ik dan maar dit keer mee. Vanaf dinsdag mijn eerste training weer, ik heb het zware trainen wel gemist! Het was afgelopen tijd echt er lafjes tegenaan hangen Ook voor het eerst een creatine kuurtje

Comment

03-01-2011

kcal 1931
                eiwit 167 g
                kh 198 g
                vet 50 g

Nog aardig wat honger gehad! Komt waarschijnlijk door die vreselijke hoeveelheden voedsel die ik afgelopen weken tot mij heb genomen. Ik dek niet dat dat iets zegt over je behoefte (kijk maar naar zwaar obese mensen, altijd honger ).

Morgen een hoge kcal dag (2400 kcal ~)

Comment

Originally posted by Katlyn View Post

Goed nu eerst de uitslag van de meting! (incl. mijn stats)

1.76 m
                  65.4 kg
                  tanita 30.3%
                  huidplooimeting 25.3%
                  LBM 49 kg
                  16.5 kg vet
                  Ik kijk een beetje raar op van je lengte in combi met je gewicht en dan met de huidplooimeting nog zo hoog scoren... ik ben zelf 1.64m 61,5 kilo en met huidplooimeting kom ik op de 20,7%
                  Dus mijn vraag aan jou: klopt dit wel?

Comment

succes en veel sterkte met de situatie waar je nu in zit.

Comment

@ Janneke

Klopt als een bus hoor! Meiden op het podium staan met mijn gewicht er droog bij, dat verschil is ongeveer 7 kg en dat is precies wat ik nog mis!

Los daarvan heb ik niet erg veel trainings ervaring, nog nooit gebulkt en ben ik van nature erg tenger (indische genen).

Ps. ik had de meetgegevens blijkbaar niet helemaal juist, het moet zijn 65.9 kg en 25.6 %... vvm blijft gelijk...

In de spiegel schat ik mijzelf tussen de 22%/26%, het ligt er natuurlijk wel aan door wie je een meting laat doen. Als mijn vriend de meting doet dan kom ik tussen de 16 - 20% uit, ik heb deze meting laten doen door een ervaren trainer.

Comment

Originally posted by STED View Post
                        succes en veel sterkte met de situatie waar je nu in zit.
                        Bedankt

Comment

Vandaag heb ik iets minder gehad dan gepland, volgende x beter alles in plannen!

2132 kcal
                          170 eiwit
                          227 g kh
                          57 g vet

Comment

Training van dinsdag was niet echt super, voor de zoveelste keer kreeg ik kramp tijdens het squatten!!!

Ff testen of ik ook kramp krijg wanneer ik ruimschoots water drink voor de training (al zegt mijn gevoel dat het ergens anders aan ligt aangezien ik voldoende water drink).

De volgende keer neem ik mijn nieuwe schema mee en zet ik de krachtstats erbij, dan weet ik weer precies hoe ik ervoor sta.

Squat
                            12 x 30 kg
                            8 x 40 kg (pijnscheut in mijn rug!!! Stang precies op een zenuw? + kramp :S).. niet tot spierfaal

Leg press hammer strength (ik geloof standje 18)
                            12 x 80 kg
                            8 x 110 kg
                            6 x 130 kg (tot spierfaal)
                            12 x 80 kg

Leg extension
                            12 x 60 kg
                            8 x 75 kg
                            6 x 85 kg
                            12 x 60 kg
                            (niet tot spierfaal)

Bicep cable curl
                            12 x 10 kg
                            8 x 12.5 kg
                            6 x 15 kg (ik geloof tot spierfaal)
                            12 x 10 kg

Hammercurl
                            12 x 6 kg
                            8 x 8 kg
                            8 x 8 kg

verder 10 minuten cardio

Een fluttraining dus, ik had ook nog is slecht geslapen die nacht en klein beetje gedoe gehad met mijn vriend.. Vandaag wil ik knallen!!!

Comment

Foto's van november & december

bicep (juli/augustus - november/december)

Hier zie je dat ik er aardig wat bij aan heb gegeten (de laatste foto is van begin december dus misschien ben ik inmiddels nog minder droog)

Comment

Wat mij vooral opvalt aan mijn foto's is dat mijn rug weinig vorderingen maakt (ja ik heb een hekel aan rugoefeningen). Daar zal ik dus extra op moeten gaan focussen. Bicep is wel behoorlijk vooruit gegaan in omvang en kracht! Ik heb een pr staan op 8 x 9 kg (concentration curl), ik begon met 6 kg dumbbells.

Ik wil nu rustig aan beginnen (dus niet alles tot faillure). Eerst weer de controle terug en dan opvoeren! Dat zou al binnen 2 weken kunnen zijn. Ik heb de afgelopen tijd maar halfbakken getraind.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X