Pinada geeft het heft uit handen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mvos View Post
    ik ben al geen brinta fan en kleine hoeveelheden gaan me nog wel goed af,maar ik moet hiet toch ff aan wennen.
    Ow ik had het meer over het ontbijt hier in het hotel dat ik dus aan mijn neus voorbij moet laten gaan, dat is serieus goodie goodie .

Ik eet havermout in plaats van brinta, of havermeel. Gewoon in een shakebeker met whey, schudden en opdrinken. Enige verschil is dat er nu dus ook lijnzaadolie in gaat. Geen problemen mee.

Hoewel ik hier in Curacao wel moet improviseren. Geen whey, geen shakebeker, geen havermout, geen lijnzaadolie .
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Mvos View Post
      ik ben al geen brinta fan en kleine hoeveelheden gaan me nog wel goed af,maar ik moet hiet toch ff aan wennen.
      wat is het ontbijt dan? Jullie maken me nieuwsgierig!
      "Straight outta gym"

Comment

Zie mijn vorige post en dan plus een banaan .
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Zojuist even inkopen gedaan bij de Albert Heijn hier. Zal me nog steeds niet helemaal aan het voedingsschema kunnen houden, maar kom er zo wel veel meer in de buurt dan wanneer ik hier twee weken hotelvoer zou eten .
          Last edited by Pinada; 11-01-2011, 02:27.

Comment

Net de eerste training gehad. De 'actieve herstel' training zeg maar. Heb in de gym van het hotel getraind. Is een beetje behelpen. Alleen dumbbells, geen stangen, Ă©Ă©n bankje, een leg press, een lat pulldown, een schouder apparaat en een borst apparaat.

De dumbbells maken net verkeerde stappen, van 2 naar 10 naar 15 naar 20 en zo verder kilo's. Net te zwaar of net te licht natuurlijk. En ik vertik het om de pink lady dumbbell te gebruiken :P.

Kan niet alle oefeningen precies zo doen als voorgeschreven, maar ik ben op zoek gegaan naar alternatieven. En dan doe je opeens een hyperextension op de lat pulldown bijvoorbeeld.

Geen zin om de cijfers te loggen, het was een training met 3 sets per oefening, 8-10 herhalingen per set en 2 minuten rust op 50% van je RM. Niks spectaculairs dus.

Comment

Originally posted by Pinada View Post
              En ik vertik het om de pink lady dumbbell te gebruiken :P.

.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

het lijkt leuk om je te volgen pinada
                maar ik mis eigenlijk trainingen in je log ?
                of post je dat soms helemaal niet

Comment

Zoals gezegd heb ik gisteren de eerste training van de Flex Challenge gehad en die was zo niet-boeiend dat ik het niet nodig vind daar de cijfers van te loggen .

Comment

oke , dus we zien hier alleen boeiende trainingen voorbij komen
                    ben benieuwd

Comment

Trainingen die ik boeiend genoeg vind om te loggen . Voor de rest is het niet puur en alleen een traingslog, maar zal ik wellicht ook dingen over voeding vertellen, of het goed of kut gaat, of iemand vervelend is geweest in de sportschool, of iemand vervelend was op weg naar de sportschool en nog meer.

Comment

Vandaag stond cardio op het programma. Hele lichte cardio: 20-30 minuten op 45-40% van je hartslag.

Toen bedacht ik me nog dat ik eigenlijk gebruik zou moeten maken van Ă©Ă©n van de cardio-apparaten in de sportschool hier, zodat ik netjes de tijd en mijn hartslag bij kon houden, maar ik heb toch gekozen voor baantjes trekken in het zwembad, met een lekker briesje en uitzicht op de ondergaande zon.

Comment

Succes ik ga je log het zeker volgen, interessant!!!

Comment

Hoe ziet je eetschema er ongeveer uit dan???

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                              Trainingen die ik boeiend genoeg vind om te loggen . Voor de rest is het niet puur en alleen een traingslog, maar zal ik wellicht ook dingen over voeding vertellen, of het goed of kut gaat, of iemand vervelend is geweest in de sportschool, of iemand vervelend was op weg naar de sportschool en nog meer.
                              ik zie een log ook altijd als een dag - een mooie of een slechte dag - m.a.w ik post gewoon alles goed of slecht

Comment

Het is niet zozeer dat het een slechte training was, ik heb gewoon netjes gedaan wat op het schema stond (voor zover dat ging in de sportschool van het hotel, heb soms crea bea moeten zijn). Als het nou een training was, die ik zelf boeiend genoeg vond om te loggen (d.w.z. niet een 'vakantie'-training), maar het ging slecht, voelde me kut, haalde de geplande gewichten niet, o.i.d., had ik hem wel gelogd .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X