Dag BNers,
ik heb besloten in ieder geval het komende half jaar een log bij te houden.
Beginstats:
22 Jaar
188 CM
87,6 KG
18% BF
Omtrek in ontspanning:
Bovenarmen 32cm
Borst 106,5cm
Buik 95cm
Benen 61cm
Kuiten 38cm
Voeding:
Ben nu net begonnen met een bulk. Die is te zien in mijn bijgevoegde voedingsschema. Op rustdagen schrap ik de dextrose, nootjes en sinaasappelsap. Twijfel nog tussen 3,5mnd bulk en 2,5mnd cut of 3mnd bulk en 3mnd cut. Zie ik tegen die tijd wel.
Training:
Train 5 dagen in de week. Kies ervoor om benen 1 dag maar per week te trainen omdat ik ze zelf al erg dik vind en ze bij mij ook minder snel herstellen.
Op- en aanmerkingen zijn natuurlijk altijd welkom.
Zal vanaf morgen loggen, maar zal nog niet voluit trainen, ben gisteren flink door mijn rug gegaan op het werk en ben vanmiddag gevallen waarbij ik mijn knie een beetje verdraaid heb.
Hopelijk kan ik over 6 maanden een mooi resultaat laten zien!
ik heb besloten in ieder geval het komende half jaar een log bij te houden.
Beginstats:
22 Jaar
188 CM
87,6 KG
18% BF
Omtrek in ontspanning:
Bovenarmen 32cm
Borst 106,5cm
Buik 95cm
Benen 61cm
Kuiten 38cm
Voeding:
Ben nu net begonnen met een bulk. Die is te zien in mijn bijgevoegde voedingsschema. Op rustdagen schrap ik de dextrose, nootjes en sinaasappelsap. Twijfel nog tussen 3,5mnd bulk en 2,5mnd cut of 3mnd bulk en 3mnd cut. Zie ik tegen die tijd wel.
Training:
Train 5 dagen in de week. Kies ervoor om benen 1 dag maar per week te trainen omdat ik ze zelf al erg dik vind en ze bij mij ook minder snel herstellen.
Op- en aanmerkingen zijn natuurlijk altijd welkom.
Zal vanaf morgen loggen, maar zal nog niet voluit trainen, ben gisteren flink door mijn rug gegaan op het werk en ben vanmiddag gevallen waarbij ik mijn knie een beetje verdraaid heb.
Hopelijk kan ik over 6 maanden een mooi resultaat laten zien!
Comment