Nibor76nl Log 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by inferno_0666 View Post
    Als jij nou net zo fanatiek was met de RELEVANTE oefeningen, dan was jij nu veel verder met je fysiek. In combinatie met een beter voedingsschema, uiteraard.
    hier ga je toch ff de fout in..

ik ben even fanatiek met iedere oefening!!!
    Alleen boek ik op de ene oefening meer resultaat dan op de andere ,maar ik ben even gedreven op alle oefeningen..

Gewicht zeg niet alles ,maar is uiteraard wel van belang en daarom verhoog ik waar ik dat kan...
    Kan ik dat nog niet dan gebeurt het ook nog niet..

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
      vele mensen zeggen dat ik eentonig eet/at maar iedereen hier die een schema volgt eet zelf uiteraard erg eentonig (elke dag dus precies hetzelfde)
      Wat is nu jou punt?
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
        Wat is nu jou punt?
        dat mensen niet met het argument moeten komen dat het eentonig is wat ik eet...
        iedereen die ELKE DAG hetzelfde eet eet eentonig!!!!!

en zoals Dyno ook al zei"het maakt niet uit of het vast of vloeibaar eten is"wat ik ook vaak hoorde als argument dat ik te weinig vaste voeding at...

Comment

en zoals Dyno ook al zei"het maakt niet uit of het vast of vloeibaar eten is"wat ik ook vaak hoorde als argument dat ik te weinig vaste voeding at...
          En je emmert weer gewoon door.
          Misschien moet iedereen vanaf nu maar gewoon zeggen "ja hoor Nibor, goed hoor Nibor, je hebt gelijk hoor, Nibor", dan zijn we overal zo mee klaar.

Iedereen die elke dag hetzelfde eet, eet eentonig?
          Ik eet in principe elke dag hetzelfde, ja. Ik eet rijst met een eiwitbron en groente.
          En de ene keer is dat bijvoorbeeld basmati rijst, de andere keer zilvervliesrijst.
          De ene keer is dat met kip en de andere keer met ei of vis.
          En met groente is eindeloos te variëren.

En ja, vooral vloeibaar blijven eten, nu Dyno heeft gezegd dat dit in feite niet uitmaakt, is dat weer koren op jouw molen op het te blijven doen.
          Op zich natuurlijk wel makkelijk. Als je later een kunstgebit hebt, ben je in elk geval vast gewend aan vloeibaar voedsel, je kunt natuurlijk maar vast voorbereid zijn.

Ik word echt doodziek van je.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
            En je emmert weer gewoon door.
            Misschien moet iedereen vanaf nu maar gewoon zeggen "ja hoor Nibor, goed hoor Nibor, je hebt gelijk hoor, Nibor", dan zijn we overal zo mee klaar.

lees nou eens goed beau..
            Ik heb net boodschappen gehaald en daarin zie je groente/kwark/gehakt staan dus ik pas toch dingen aan en iki blijf niet bij mijn huidige dieet.

Iedereen die elke dag hetzelfde eet, eet eentonig?

JA!!! dat is eentonig..elke dag hetzelfde is geen afwisseling dus eentonig..

Ik eet in principe elke dag hetzelfde, ja. Ik eet rijst met een eiwitbron en groente.
            En de ene keer is dat bijvoorbeeld basmati rijst, de andere keer zilvervliesrijst.
            De ene keer is dat met kip en de andere keer met ei of vis.
            En met groente is eindeloos te variëren.

Dus eet jij niet elke dag hetzelfde omdat jij afwissel en varieer en dat is gewoon goed...

En ja, vooral vloeibaar blijven eten, nu Dyno heeft gezegd dat dit in feite niet uitmaakt, is dat weer koren op jouw molen op het te blijven doen.

Op zich natuurlijk wel makkelijk. Als je later een kunstgebit hebt, ben je in elk geval vast gewend aan vloeibaar voedsel, je kunt natuurlijk maar vast voorbereid zijn.

Dyno geef gewoon aan dat het geen verschil maakt tussen vast en vloeibaar!!
            En daar ben jij en een aantal anderen het niet mee eens... dat mag maar jullie kunnen op geen enkele manier jullie argument kracht bijzetten met bewijzen..

Ik word echt doodziek van je.

Omdat ik uitprobeer en niet simpelweg kopieer???
            Ik leer gewoon uit ervaring en dan moet je soms dingen anders doen dan anderen..
            En van mijn fouten leer ik heus wel hoor...
            Ik ben gewoon geen kopieermachine!!!

.....

Comment

• Hey lullo, lees nou eens goed wat Dyno zegt!!!!!

Citaat Dynobet:

ik zeg het niet vaak, maar je voedingschema is gewoon echt slecht. Een goed voedingsschema is NIET enkel het verkrijgen van de juiste EKV. (dat je vloeibaar wilt eten, maakt verder niet veel uit. of jij nou aan het kauwen bent, of niet, dat maakt niet echt veel uit).

Ik vind je fysiek sinds de start van de BBC 2011 minimaal verbeterd. Na de BBC zag je er uitgemergeld uit zonder dat je nog ook maar iets van massa en spierdikte over had (en defenitie was nou ook niet om over naar huis te schrijven).

Nou zijn er aardige mensen die zien dat jouw progressie niet zo goed is, en veel beter zou kunnen zijn. Zij steken hun tijd om jou te helpen bij het optimaliseren van jouw training en voeding, en het enigste wat jij doet is stug volhouden dat het lekker gaat en dat je goed bezig bent. (terwijl je progressie dit niet laat zien).

Dat vind ik wel jammer
              Last edited by Snuff-Sann; 21-12-2011, 17:12.

Comment

Dus eet jij niet elke dag hetzelfde omdat jij afwissel en varieer en dat is gewoon goed........

*zucht*
                Dit doen de meesten dus, Nibor.
                Dus hoe eentonig is het dan?
                Gelukkig zijn 5 shakes met havermout per dag enorm afwisselend.
                En ja, je hebt groente gekocht en andere spullen. Eindelijk...op bladzij 133 van je log.
                Terwijl dit al een jaar tegen je wordt gezegd, ook op een ander forum waar we ooit lid waren en waar je ook al eens het licht zag. Maar toch weer terugviel in je babyvoer.
                Ik word er echt niet goed van, sorry.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ach man, dan doe je toch lekker waar jij zelf zin in hebt. Waar je een meester in bent is de hoofdpunten negeren en je eigen draai eraan geven zodat je toch "gelijk" hebt.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

• Ik wil me er verder niet mee bemoeien, maar is dit voedingsschema dat je nu hebt hetgeen waar je nu al een aantal maanden op traint?
                    "Straight outta gym"

Comment

• Zou gwn 5 kg zak rijst kopen robin ahaha. En dat lekker veel vreten met veel boterhammen, eieren etc. Boem lekker easy en goed eten.

Wel eens wat iedereen zegt...probeer wel delen toe te passen qua voeding. Qua trainingswijze je eigen ding doen. maar voeding is basic

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                        Zou gwn 5 kg zak rijst kopen robin ahaha. En dat lekker veel vreten met veel boterhammen, eieren etc. Boem lekker easy en goed eten.

Wel eens wat iedereen zegt...probeer wel delen toe te passen qua voeding. Qua trainingswijze je eigen ding doen. maar voeding is basic
                        Wie zegt dat brood goed is?

Comment

• ik word een beetje moe van mensen(ik bedoel iedereen hiermee ) die niet goed kunnen lezen en kritiek hebben terwijl ze zelf niet eens een log bijhouden!!!

5 shake's op een dag?? lezen...zijn/waren er 3!!! dat bedoel ik dus...lezen....sorry beau...

dit zijn dingen waar ik mij aan stoor in mijn log...

heb je kritiek prima!!! maar onderbouw het dan wel!!!

Ik was van plan om in 2012 een nieuw log te openen ,maar ik heb er eerlijk gezegd totaal geen zin meer in om mij kwetsbaar op te stellen en eerlijk te zijn over mijn voeding en training...

Comment

• Ik zou hetzelf gewoon blijven doen, want als er dan mensen zijn die denken dat je iets beter kan aanpassen krijg je dat ook te horen waarschijnlijk plus heb je een soort online log voor jezelf, maar dat is hoe ik altijd naar mijn log keek.
                            "Straight outta gym"

Comment

• Helemaal eens met Beau! (zou ook niet anders durven, brrr... )

Het is gewoon niet waar wat je zegt. Je leert geen reet van je fouten, want je bent al eerder met een normaal schema van iemand van het andere forum aan de slag geweest. Dat werd gewoon gratis voor je gemaakt als ik me niet vergis en er was rekening gehouden met je budget. Waar is dat dan gebleven?
                              Er zijn zat mensen die netjes gefundeerde info plaatsen, maar alles is tevergeefs, je lult alles wat recht is gelijk krom.

Ga nou gewoon een keer normaal eten man en hou op met janken, je bent 35 for god sake!!!

Comment

5 shake's op een dag?? lezen...zijn/waren er 3!!! dat bedoel ik dus...lezen....sorry beau...

.
                                overdrachtelijk bedoeld.Maar goed, punt blijft verder hetzelfde, of het nou 5, 6 of 2 keer is zonder normale andere voeding.

[quote=nibor76nl;902284

Ik was van plan om in 2012 een nieuw log te openen ,maar ik heb er eerlijk gezegd totaal geen zin meer in om mij kwetsbaar op te stellen en eerlijk te zijn over mijn voeding en training...[/quote]

Dan doe je dat lekker toch niet.
                                Wel jammer voor sommige lurkers die zich kostelijk amuseren.

Maar als jij er niet tegen kunt dat mensen je helpen, je wijzen op dingen, zich oprecht dingen afvragen over je manier van trainen of zien hoe bagger je voeding is, nee, dan zou ik inderdaad geen log aanmaken. Ik denk ook niet dat je ons daar verder mee hebt. Hooguit jezelf, want waar moet je dan vertellen hoe hoog je gewichten zijn en hoe goed je progressie gaat?
                                Dat doe je toch voornamelijk voor jezelf, lijkt mij.

En dat mensen die zelf geen log hebben, geen commentaar mogen leveren is natuurlijk bullshit.
                                Een log bijhouden is een keuze. Geen log bijhouden ook.
                                Het moet niet gekker worden, zeg.
                                Last edited by Beaudien; 21-12-2011, 17:53.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X