Nibor76nl Log 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• !

Originally posted by nibor76nl View Post
    Pffff jij train veeel zwaarder he..
    Nou en,dat zegt niks,gaan we daarna lekker een terrasje pakken,regelen wat meiden en gasan lekker uit eten met ze!!!
    Wat we daarna met ze doen,moeten we niet hier vertellen,dan worden ze weer helemaal slap hier!!

Comment

• Waarom front en behind lpd?

en waarom doe je dan niet barbell frow ofzo ipv die 2e keer cable row:P

Comment

• Originally posted by Richard075 View Post
        Nou en,dat zegt niks,gaan we daarna lekker een terrasje pakken,regelen wat meiden en gasan lekker uit eten met ze!!!
        Wat we daarna met ze doen,moeten we niet hier vertellen,dan worden ze weer helemaal slap hier!!
        Klinkt goed...

gaan we regelen binnenkort..

ik ga morgen maar flink knallen dan om er op en top uit te zien

Comment

• Originally posted by melvinafca View Post
          Waarom front en behind lpd?

en waarom doe je dan niet barbell frow ofzo ipv die 2e keer cable row:P
          pfff tja.. waarom?

De front was ik niet happy mee en daarom nog extra behind gepakt...

Cable row is gewoon een verslaving aan het worden en ik stond er vlak bij dus ik dacht... nog ff alles eruit halen..

Deze rug work out was de heftigste die ik ooit heb gehad en ik ben er echt dagen brak van geweest..

Er komt nu wel dikte op mijn rug gelukkig..

Comment

• Donderdag 7 April.

Na een week rust te hebben genomen ben ik vanmiddag vroeg de sportschool ingedoken..
            Normaal train ik wat later op de middag en heb dan meer voeding op dan vanmorgen...

Warming up 8 minuten op de hometrainer..

Bench press ( plat ) 12x 30 kg / 10x 40 kg / 10x 50 kg / 7x 55 kg / 4x 55 kg / 19x 35 kg

Bench press ( 30 graden )12x 20 kg / 12x 30 kg / 5x 40 kg

De rest van de setjes van vorige keer heb ik niet kunnen doen omdat ik geen kracht meer had..
            Ook de setjes van vorige keer op 45 graden heb ik niet gedaan..

Ik heb de schouders over geslagen omdat ik die morgen apart wil gaan trainen om zo meer kracht te hebben i.p.v na de borst training...

Om toch mijn borst goed aan te pakken heb ik nog wat anders gedaan..

Dumbell fly's 10x 12 kg / 8x 14 kg / 8x 14 kg... was lang geleden dat ik fly's had gedaan...

Cable cross 20x 11,25 kg / 8x 16,25 kg / 8x 16,25 kg / 15x 11,25 kg ( gewicht is per kant )

Hierna nog 15 minuten interval cardio op de hometrainer...

Uiteraard nog even genoten van: bruiningscabine....sauna...en stoomcabine...

Ik merkte wel goed dat ik minder kracht had dan eerst omdat ik nu iets minder eet...

Comment

• Hey kerel,nette cable cross,als je die bij ons op 25 zet,dan krijg je er bijna geen beweging meer in!!
              Als dat bij jullie hetzelfde geval is,dan respect hoor!!

Comment

Hey kerel,nette cable cross,als je die bij ons op 25 zet,dan krijg je er bijna geen beweging meer in!!
                Als dat bij jullie hetzelfde geval is,dan respect hoor!!
                Is per kant he...dus links 16,25 kg en rechts 16,25 kg!!

Comment

• Ja netjes man, heb um nog nooit gedaan.

Als je wat variatie in je workout wil: Scott herman. Vind dat hij hele goed workouts hebt ook voor ''beginners''

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                    Ja netjes man, heb um nog nooit gedaan.

Als je wat variatie in je workout wil: Scott herman. Vind dat hij hele goed workouts hebt ook voor ''beginners''
                    Cable cross is een lekkere oefening hoor...moet je zeker gaan proberen..

ik zal vanavond eens kijken naar die Scott Herman..

Comment

• Hey maat, ziet er goed uit op welke dag train je triceps? misschien kan je die bij je borst gaan toevoegen ipv schouder

Comment

• Originally posted by Yves View Post
                        Hey maat, ziet er goed uit op welke dag train je triceps? misschien kan je die bij je borst gaan toevoegen ipv schouder
                        Triceps train ik meestal met Biceps ..gewoon 1 arm training..

Schouders train ik vanaf nu ook niet meer met borst..

Ik pak voor iedere groep echt een aparte dag zodat ik alle energie en kracht heb voor die spieren en dus niet na een andere groep waar ik dan al energie voor heb verbruikt..

Borst
                        Rug
                        Schouders
                        Armen
                        Benen

Buik doe ik dan 1x per week ergens bij..

Comment

• Vrijdag ben ik gaan trainen en dat was een rug training..

Helaas liep het niet zoals ik wilde waardoor ik wat aanpassingen moest maken omdat precies die toestellen bezet waren die ik op dat moment wilde gebruiken..

Ik heb wel wat gedaan maar het was totaal niet zo lekker als de vorige rugtraining en ik kreeg ook niet hetzelfde gewicht en reps te pakken..

Ik heb dus maar op gevoel getraind..

Latpull behind neck ging best goed en iets zwaarder dan vorige keer..

Seated Row Deze ging een heel stuk minder en ik had het begin gewicht al verhoogd waardoor ik op het einde gewoon niet meer het gewicht aan kon van de vorige keer en dus op lichter gewicht heb getraind..

Cable shrug's ging ook niet echt lekker ,maar toch dezelfde rep's/ set's en gewichten gedaan als vorige keer..

Back Extension had ik geen zin meer in omdat mijn motivatie en focus niet meer aanwezig waren..

Ik heb nog wel 15 minuten cardio gedaan en zelfs dat ging niet zo als het normaal ging..

Al met al dus een klote training en volgende keer beter...

Comment

• Hey Nibor niet om het een of ander,maar het lijkt erop dat je steeds minder oefeningen gaat trainen,wat is dat?Ben je de laatste tijd een beetje moe of zo??

Comment

Hey Nibor niet om het een of ander,maar het lijkt erop dat je steeds minder oefeningen gaat trainen,wat is dat?Ben je de laatste tijd een beetje moe of zo??
                              Ja..klopt.. ik heb veel aan mijn hoofd en ik kan momenteel niet zoveel eten dan ik eigenlijk zou moeten doen..

Ik wilde meer doen vrijdag maar het ging gewoon niet..

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                                Triceps train ik meestal met Biceps ..gewoon 1 arm training..

Schouders train ik vanaf nu ook niet meer met borst..

Ik pak voor iedere groep echt een aparte dag zodat ik alle energie en kracht heb voor die spieren en dus niet na een andere groep waar ik dan al energie voor heb verbruikt..

Borst
                                Rug
                                Schouders
                                Armen
                                Benen

Buik doe ik dan 1x per week ergens bij..
                                ik doe zelf ook wat jij doet maar ik heb veel gelezen en mijn fitness instrectuer zijn dat deze split beter is .
                                Benen
                                borst
                                rug
                                biceps triceps
                                schouders
                                moet je is proberen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...