Nibor76nl Log 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is wel genoeg geweest denk ik zo...hier heeft hij helemaal niks aan. Als iedereen zich zo drukt maakt om robin dan trainen ze niet hard genoeg. Bemoei je met je eigen progessie, gooi wat tips naar robin en thats it. Hij weet wat die wilt doen en doet het op zijn eigen manier. Heeft geen zin om hem mentaal proberen kapot te maken, heeft die al genoeg voor meegemaakt

Comment

• Goed gesproken!
      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Hoewel ik het niet helemaal met de post van Talal eens ben (tips geven heeft weinig zin bijvoorbeeld en iedereen maakt dingen mee maar niet iedereen gaat daar hetzelfde mee om), vind ik wel dat het genoeg is geweest. Ik laat dit topic voorlopig verder voor wat het is.
        Het is zijn eigen leven, geld en lichaam en soms moet je daar als buitenstaander gewoon geen energie meer in willen steken.
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
          Hoewel ik het niet helemaal met de post van Talal eens ben (tips geven heeft weinig zin bijvoorbeeld en iedereen maakt dingen mee maar niet iedereen gaat daar hetzelfde mee om), vind ik wel dat het genoeg is geweest. Ik laat dit topic voorlopig verder voor wat het is.
          Het is zijn eigen leven, geld en lichaam en soms moet je daar als buitenstaander gewoon geen energie meer in willen steken.
          Ik ben het met Beautje eens! Ik hoop oprecht dat Nibor nu wel echt wakker wordt... Uiteraard blijf ik volgen.

Mods, wanneer is zijn -eh- "softwareprobleempje" eigenlijk opgelost?
          No pain, no gain!!

Comment

• Hey Talal, trek jij je broek eens ff op man want die avatar van jou gaat natuurlijk helemaal nergens over hey!

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Hey Talal, trek jij je broek eens ff op man want die avatar van jou gaat natuurlijk helemaal nergens over hey!
              ahhaha zo laag zit die niet hoor , anders zit die zo strak over me kont....kuch kuch maat 36

Comment

• "Had er niet meer ingezeten" nibor?
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                  O.k.. zojuist de foto's binnen gekregen van gisteren..

Helaas is de belichting niet echt super maar ik zal toch de beste posten voor de nieuwsgierige leden...
                  Dit is niet serieus toch?
                  Iemand gaf me deze link, maar dit kan niet waar zijn, je neemt de boel in de zeik met deze fotootjes, want je hoofd is op je avatar veel groter toch?
                  "You are what you eat..."
                  That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Hoest eigenlijk met het software-probleempje?

Comment

• Goed, hoe weet jij dat ik dat had?
                      "You are what you eat..."
                      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Naar mijn bronnen melden hoeft nibor alleen maar op akkoord te drukken. Dus in die zin ja.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• maar hoezo had hij dat dan ineens, hebben jullie dat gedaan?

Comment

• hier wordt ook flink gereld zie ik al
                            -Train to be a motherfucker-

Comment

• Het eerste log dat ik echt volg! Prachtig dit.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                                maar hoezo had hij dat dan ineens, hebben jullie dat gedaan?
                                Hij had een sexual transmitted disease, maar dan voor computers.. gen heeft hem tijdelijk in quarantaine moeten zetten vanwege infectiegevaar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X