UD2 Phoenix

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Krijgen je spieren wel genoeg rust dan om te herstellen..

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
      Krijgen je spieren wel genoeg rust dan om te herstellen..
      zeker! het trainingsschema is zo uitgekiend dat, je niet tot failure gaat, je volop kunt knallen tijdens de workout.

is ook mijn eerste week maar ik doe het volgens het boekje en ik merk dat ik niets te kort kom tijdens de training maar natuurlijk wel kapot ben nadetijd.

heb vandaag ook al een paar keer willen door reppen tot failure maar dat mocht niet en daar zal de key wel in zitten.

Comment

O.k... ik blijf het vaag vinden dat hele ud2..maar ik hoop voor jou dat het goed werkt en resultaat oplever wat jij wil..

Ik zal af en toe eens kijken hoe het jou vergaat..

Succes!!

Comment

Spierherstel is niet de priotiteit van maandag tot donderdag, daar put je je glycogeenvoorraden mee uit en verbrand je je vet. Ook een groot deel massa, maar als je het goed doet, win je die massa weer terug in de anabole fase en daar vind dus je spierherstel in plaats
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
            O.k... ik blijf het vaag vinden dat hele ud2..maar ik hoop voor jou dat het goed werkt en resultaat oplever wat jij wil..

Ik zal af en toe eens kijken hoe het jou vergaat..

Succes!!
            dank je man! tja of het vaag is durf ik niet te zeggen maar dat het iets met je lichaam gaat doen ben ik wel van overtuigd.

En daarbij was het tijd voor een nieuwe uitdaging! Zo nu lekker eten!

Comment

Heej kerel, geniet van je carbload! Lekker lekker! (doe zelf ook weer UD2.0 nu)
              Valt me alleen op dat je nog nergens hebt genoemd wat voor eiwitten je neemt tijdens je load??
              Het is wel belangrijk om genoeg eiwitten te nemen, zeker omdat je in principe maar 36 uur hebt om te herstellen van de tension workout tot de power workout!!
              'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by Milestone View Post
                Heej kerel, geniet van je carbload! Lekker lekker! (doe zelf ook weer UD2.0 nu)
                Valt me alleen op dat je nog nergens hebt genoemd wat voor eiwitten je neemt tijdens je load??
                Het is wel belangrijk om genoeg eiwitten te nemen, zeker omdat je in principe maar 36 uur hebt om te herstellen van de tension workout tot de power workout!!
                qua eiwitten nuttig in onder andere,

kwark,whey,vis,pasta.

al ben ik wel van mening dat rust en carb loading meer doet voor je herstel dan eiwitten. ik zit nu op ongeveer 3 gr E per 1kg vvm
                Last edited by The Phoenix; 08-04-2011, 10:01.

Comment

Succes ermee!! Zal je volgen
                  Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by Wasofski View Post
                    Succes ermee!! Zal je volgen
                    Dank je. ben vandaag halverwege mijn carbload en ik begin echt royaal in te kakken.

Comment

@Nibor: Jij bent zelf vaag. Als je niet weet wat je praat moet je je klep houden.

@Vuurvogel: Ik zie je topic nu pas. Iedere keer als ik iemand zie die start aan UD2 krijg ik een warm gevoel. Geweldig vind ik dat. Ik ga je zeker volgen en mocht je iets willen weten, feel free to ask.

Ps. Je eerste week zit erop, gefeliciteerd en smakelijk.
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                        Dank je. ben vandaag halverwege mijn carbload en ik begin echt royaal in te kakken.
                        Door dat je leptine omhoog gaat door de carbs gaat je dopamine en daarna ook je serotonine van hoog naar laag. Kan zijn dat je je een beetje drowsy voelt. Heb ik ook altijd. Vooral ook gaperig/slaperig enzo.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

[/quote]Kevster;805657
                          @Vuurvogel: Ik zie je topic nu pas. Iedere keer als ik iemand zie die start aan UD2 krijg ik een warm gevoel. Geweldig vind ik dat. Ik ga je zeker volgen en mocht je iets willen weten, feel free to ask.

Ps. Je eerste week zit erop, gefeliciteerd en smakelijk. [/quote]

Dankje Kev!!

Morgen de powerwork out en dan zit mijn eerste week erop. Is wel erg wennen aan deze manier van trainen. Vooral depletion vond ik pittig. Op dit moment ben ik zo loom als maar kan door mijn bordjes met pasta. haha

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                            @Nibor: Jij bent zelf vaag. Als je niet weet wat je praat moet je je klep houden:
                            Daarom vraag ik het toch ook joh..

Ik vroeg mij alleen af of je genoeg herstel zou hebben ..that's all ..

Comment

Ff een update,

Training afgelopen zaterdag 9-4-2011

Deadlift: 3x6x95kg
                              calf raises: 3x6x45kg
                              Flat bench:3 x6x60kg
                              BOR: 3x6x55kg
                              incline Bench: 3x6x60kg
                              Latt pull down: 3x6x50kg
                              leg press: 3x6x130kg
                              Shoulder press: 3x6x60kg
                              Face pulls: 3x6x35kg
                              Biceps curl: 3x6x30kg
                              CGBP:3x6x50kg

Helaas ging de training niet helemaal zoals gepland. was vrijdagavond door gezakt,had een slok op en veels te laat naar bed. Ik was niet fit! Kutzooi.

Om maar niet te spreken van mijn voeding afgelopen weekend. Drama! Bijna alleen maar junkfood en bier dat had ik al lang niet meer gedaan. Maar goed vandaag verstand weer op nul en knallen deze week. Eerste week UD heb ik niet helemaal voor niets gedaan. Qua gewichten weet ik nu wat ik moet hebben.

Ik heb ook kunnen proeven van de lage carb intake dus weet wel een beetje wat me te wachten staat.

Al baal ik wel van het totaalplaatje ga ik deze week weer met frisse moed er tegen aan.

Comment

go go go

Eerste cycle is hoe dan ook wennen en afstemmen. Zet hem op.
                                Fear is the mind killer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X