GM UD 2.0 massa logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by dynobet View Post
    Is natuurlijk dikke onzin wat je daar zegt. Vetten hebben een zeer grote invloed op onze prestaties en onze algemene gezondheid. Niet alleen de gezondheid van ons lichaam in fysieke zin, maar ook onze geestelijke gezondheid en hoe wij ins ons vel zitten wordt door vetten beinvloed. Balans tussen verschillende vetzuren, daar draait het om.

dat is overigens niet wat ik met saai bedoelde. met saai bedoelde ik niet zeer gevarieerd en/of smaakvol. Smaakvol voedsel is voor mij persoonlijk zeer belangrijk om mijn dieet vol te houden. De kunst is om heel erg lekkere dingen te kunnen maken met enkel gezonde en goede ingredienten.
    Hmm.. ik zal er nog eens naar kijken, maar me moeder vindt het niet zo tof als ik een kg zalm opeet in de week dus moet ook een beetje aan de financien denken.
    Ik bedoelde ook de smaak, maar voor mij is dat geen probleem.

Originally posted by Kevster View Post
    Ziet er goed doordacht uit. Hoewel ik niet zo'n fan ben van de UD2 bulk variant wil ik je toch succes wensen.
    Dankje kevster, ga m'n best doen en zien wat het voor me doet
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
      Hmm.. ik zal er nog eens naar kijken, maar me moeder vindt het niet zo tof als ik een kg zalm opeet in de week dus moet ook een beetje aan de financien denken.
      Ik bedoelde ook de smaak, maar voor mij is dat geen probleem.

Dankje kevster, ga m'n best doen en zien wat het voor me doet
      niemand heeft het over een kilo zalm. zoals je zelf ook hebt gelezen behoort 6g visolie tot het ud2 dieet. dus daarmee heb je al een mooie basis aan EPA en DHA vetzuren.

Ik zie vrijwel geen vetten uit rood vlees, geen vetten uit roomboter, vetten uit volle zuivel zoals melk en kwark en dergelijke. terwijl deze verschillende soorten vetzuren net zoveel functies in het lichaam dienen en net zo essentieel zijn als de verschillende soorten onverzadigde vetzuren.

je moet dus een balans vinden tussen verzadigd, onverzadigd, meervoudig onverzadigd en omega 3. Pak bijvoorbeeld op je low dagen 1x het recept wat ik gaf met volle kwark, en 1x een stuk rood vlees welk gemiddeld vet is (mager rundergehakt van de slager. liever niet supermarkt). In combinatie met de olijfolie, noten, en visolie, krijg je dan voldoende van alle vetzuren binnen.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Mannen ik heb een psychologisch probleem Ik loop constant met het gevoel in me achterhoofd dat ik massa aan het afbreken ben op deze dagen.. ook met die 200g eiwitten tegenover die 280g die ik eerst naar binnen knalde. Af en toe wanneer ik honger heb denk ik echt kut; waarom doe ik dit nu op deze manier, waarom niet gewoon keihard bulken

Ik wil hier wel mee doorgaan hoor, dat is het niet maar heb me twijfels erbij =/ Dat ik niet genoeg massa zal pakken of minder dan voorheen, want als het er op aan komt wil ik natuurlijk wel veel in korte tijd winnen Iemand die me wat duidelijkheid kan geven of uit deze waan kan halen?

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Mannen ik heb een psychologisch probleem Ik loop constant met het gevoel in me achterhoofd dat ik massa aan het afbreken ben op deze dagen.. ook met die 200g eiwitten tegenover die 280g die ik eerst naar binnen knalde. Af en toe wanneer ik honger heb denk ik echt kut; waarom doe ik dit nu op deze manier, waarom niet gewoon keihard bulken

Ik wil hier wel mee doorgaan hoor, dat is het niet maar heb me twijfels erbij =/ Dat ik niet genoeg massa zal pakken of minder dan voorheen, want als het er op aan komt wil ik natuurlijk wel veel in korte tijd winnen Iemand die me wat duidelijkheid kan geven of uit deze waan kan halen?
          Je verliest geen spiermassa, je gaat spiermassa bouwen. En wel evenveel als dat je voorheen ook deed. Enigste verschil is dat je vet% nu niet gaat stijgen en hoe je het voorheen deed wel.

Op depletion dagen heb je een beetje honger en voel je je niet zo heel sterk. dat is heel normaal. Dat je slap en vlak uitziet op depletion dagen stond ook in het boek. vooral als je nog niet eerder lower carb hebt gegeten. Wacht jij maar eens af hoe jij gaat knallen als een beest op je power workout. twee tot 2 en een half uur beesten zonder dat je ook maar het gevoel hebt niet door te kunnen knallen. sterk en groot. dan vind je het dieet vast en zeker wel leuk.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Je verliest geen spiermassa, je gaat spiermassa bouwen. En wel evenveel als dat je voorheen ook deed. Enigste verschil is dat je vet% nu niet gaat stijgen en hoe je het voorheen deed wel.

Best vreemd dat ik met door minder te eten (vooral KH's en EW) toch hetzelfde ga aankomen Maar het klinkt zo "onmogelijk", dat vet behouden/verliezen en evenveel massa winnen

Op depletion dagen heb je een beetje honger en voel je je niet zo heel sterk. dat is heel normaal. Dat je slap en vlak uitziet op depletion dagen stond ook in het boek. vooral als je nog niet eerder lower carb hebt gegeten. Wacht jij maar eens af hoe jij gaat knallen als een beest op je power workout. twee tot 2 en een half uur beesten zonder dat je ook maar het gevoel hebt niet door te kunnen knallen. sterk en groot. dan vind je het dieet vast en zeker wel leuk.

Heb caffeïne + l-tyrosine gekocht en vindt de depletion workouts eigenlijk wel meevallen Die 15 reps zijn langzaam uitgevoerd dus ik word er niet super moe van ofzo, wel goede verzuring van de spieren

Heb inderdaad nog nooit eerder low-carb gegeten en zo "weinig" EW, maar ho power workout 2-2½uur? ik was vorige keer na 1½ al weg Ik pakte toen 2mins rust tussendoor, moet ik hier 3-4 van maken? Ik vind de trainingen echt heerlijk, lekker fullbody en 4x per week knallen, heerlijk!

Bedankt voor de motivatie dyno, moet er even in leren geloven denk ik..

Comment

Bedankt voor de motivatie dyno, moet er even in leren geloven denk ik..
              je moet begrijpen dat je netto wellicht niet minder carbs per week binnenkrijgt. ja je eet 3 dagen 100g carbs, maar daar tegenover staat ook een carb load van ruim 1200 carbs en 2 dagen rond de 400g. gemiddeld is dit wellicht een 300g carbs per dag, en dat is vrij normaal.

qua eiwitten heb ikzelf altijd (en nu nog steeds) 2.5g per kg lichaamsgewicht genomen. Ook wel eens hoger en dat leverde me niet meer op.

qua uitvoering klinkt je depletion workout perfect. eventueel kun je iets lager in reps gaan 12 ofzo. toch net iets meer prikkeling door net ietsje meer gewicht. maar dat kun je volgende week doen.

qua power workout: eerst een aantal opwarm sets doen, dan doe je de zware werksets. (zie boek over hoe en wat). Ik doe oefeningen als squat en deadlift niet in superset en neem 3-4 minuten rust tussen de sets hierbij. inclusief losmaken + opwarmsets zit je al snel aan:

*20 min voor squat
              *20 min voor deadlift (SLDL).

*Bankdrukken supersetten met bijvoorbeeld seated rows.
              opwarmen (3 minuten?)
              set 1 bank
              2 min rust
              set 1 seated row
              2 min rust
              set 2 bank
              2 min rust
              set 2 seated row
              2 min rust
              set 3 bank
              2 min rust
              set 3 seated row
              2 min rust
              (zit je al snel aan de 20 minuten).

*incline borst superset met chins (zoals hierboven)
              (ook 20 minuten).

*schouder press superset met kuiten (zoals hierboven)
              (20 minuten).

triceps superset met biceps
              (15 minuten)
              --------------------------

ofwel je zit al heel snel aan de twee uur. als je zowat het minimum doet. ikzelf vond het dan meestal nog wel leuk om nog paar kleine extra dingetjes te doen. 15 minuutjes ofzo.

Comment

Mannen ik heb een trieste mededeling; de afgelopen paar dagen is het allemaal prima verlopen met eten, de trainingen zijn ook super, maar komende maand hebben ik sinterklaas, kerst, feestjes en 2 weken op vakantie. Kortom, de voeding gaat niet lukken zo. Ik kan me 6 dagen er perfect aanhouden en 1 dag dan heb ik bijvoorbeeld weer uit eten of dan moet ik de maaltijden weer helemaal omgooien en de tijden omgooien en dan baal ik steeds enorm dat ik mezelf er niet aan kan houden ook al is het niet mijn schuld.

Ik vindt dat als je dit programma volgt, je voeding ook gewoon tip top in orde moet zijn voor de optimale resultaten en dat gaat deze maand met al die uitetentjes etc. Vandaar dat ik deze maand nog even door ga bulken op de oude manier en vervolgens over een maandje de UD 2.0 bulk zal oppakken, want dan kan ik er wel gewoon 100% voor gaan zonder gezeik met eten.

Nu vroeg ik me wel af of ik op deze manier kan blijven trainen en of dit wel verstandig is qua gains? Of kan ik beter even teruggaan op split of 3x fullbody 8-12 reps?

Comment

ik neem aan dat je vandaag gecarbload hebt na je tension training. morgen ook gewoon carbloaden volgens plan. woensdag power workout. donderdag en vrijdag rusten. (en houden aan voedingsschema).

zaterdag kun je gewoon trainen en eten hoe het jou uitkomt.
                  -----------------------

4 van de 7 dagen kun je op dit schema redelijk normaal eten. veel carbs, vetten laag houden. je kan dan vrijwel alles in een restaurant bestellen wat veel koolhydraten en eiwitten bevat, met een gemiddelde portie vetten.

de vrijdag zaterdag en zondag in jouw geval, kun je veel vetten en eiwitten eten. dan zou je een maaltijdsalade met eieren, tonijn, olijven en dergelijke kunnen nemen in een restaurant.

maargoed ik snap jouw keuze. Je kan je niet echt helemaal strak aan je voeding houden in de feestdagen, en dan kun je beter niet een heel erg zwaar schema gaan volgen, maar op een moment dat je wel de mogelijkheid hebt om je strak aan schema te houden. Ik wens je iig veel fun op je eerste power workout. dat wordt knallen.

Comment

ik neem aan dat je vandaag gecarbload hebt na je tension training. morgen ook gewoon carbloaden volgens plan. woensdag power workout. donderdag en vrijdag rusten. (en houden aan voedingsschema).

zaterdag kun je gewoon trainen en eten hoe het jou uitkomt.
                    -----------------------

4 van de 7 dagen kun je op dit schema redelijk normaal eten. veel carbs, vetten laag houden. je kan dan vrijwel alles in een restaurant bestellen wat veel koolhydraten en eiwitten bevat, met een gemiddelde portie vetten.

de vrijdag zaterdag en zondag in jouw geval, kun je veel vetten en eiwitten eten. dan zou je een maaltijdsalade met eieren, tonijn, olijven en dergelijke kunnen nemen in een restaurant.

maargoed ik snap jouw keuze. Je kan je niet echt helemaal strak aan je voeding houden in de feestdagen, en dan kun je beter niet een heel erg zwaar schema gaan volgen, maar op een moment dat je wel de mogelijkheid hebt om je strak aan schema te houden. Ik wens je iig veel fun op je eerste power workout. dat wordt knallen.
                    Hey dyno, ja heb wel gewoon de carb load gedaan. Het ligt ook niet aan het schema, want daar heb ik eigenlijk helemaal geen moeite mee maar deze maand gaat het gewoon even echt niet lukken om zo strict te houden.
                    Power workout wordt zeker tof morgen

Maar kan ik dit 4-daags schema nu wel behouden met andere voeding om goede massa te kweken? Of zou je zeggen ga even terug naar een split/FB?

Comment

Hey dyno, ja heb wel gewoon de carb load gedaan. Het ligt ook niet aan het schema, want daar heb ik eigenlijk helemaal geen moeite mee maar deze maand gaat het gewoon even echt niet lukken om zo strict te houden.
                      Power workout wordt zeker tof morgen

Maar kan ik dit 4-daags schema nu wel behouden met andere voeding om goede massa te kweken? Of zou je zeggen ga even terug naar een split/FB?
                      dit schema is niet ideaal voor het bouwen van massa als je niet ook je voeding aanpast erop volgens het ud2 protocol.

Ik zou dan eerder gaan voor een split. Kijk bijvoorbeeld eens in mijn logje naar het schema dat ik nu volg. dat bevalt mij zeer goed.

Comment

dit schema is niet ideaal voor het bouwen van massa als je niet ook je voeding aanpast erop volgens het ud2 protocol.

Ik zou dan eerder gaan voor een split. Kijk bijvoorbeeld eens in mijn logje naar het schema dat ik nu volg. dat bevalt mij zeer goed.
                        Ja dat dacht ik al, ik zal wanneer ik terug ben van mijn werk eens even kijken Dankje

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X