Zojuist besloten om dit hele jaar te gaan loggen ter ondersteuning van mijn doelen en verrijking van mijn kennis.
Training is momenteel als volgt (Gebaseerd rond de grote 5, buiten deze oefeningen iedere week verschillende assists).
Maandag: Bench Press + Abs licht
Dinsdag: Deadlift + Calves
Woensdag: Pull-ups + Lower abs zwaar
Donderdag: Squats + Side abs zwaar
Vrijdag: Military Press + Upper abs zwaar
Tevens doe ik elke avond voor het slapen gaan wat cardio. Jog richting de brug over de maas, doe HiiT door een flink aantal keer een lange trap op te rennen en dan weer rustig af te lopen.
Huidige stats:
186cm
93kg
14% bf
Doelen:
Eerste doel is bf verlagen naar 8% waarbij VVM gelijk blijft of licht toeneemt. (dus vetverlies van +- 6kg) Ik ga uit hier 12 tot 15 weken mee bezig te zijn.
Daarna bulken waarbij maar minimaal vet aan mag komen, maximaal oplopen naar 10% op 95kg. Indien dit bereikt is vet% naar 5 a 6%, en daarop houden, waarna ik in de jaren opvolgend minimaal boven onderhoud ga eten tot ik op een 95kg met 5%BF kom te staan.
Voeding is momenteel 2551kcal, waarbij: E 307gr, K93gr, V102gr.
Tijdens de bulk zal KH hoger zijn, maar wil uiteindelijk naar een low/no carbs lifestyle.
Supplementen:
- Whey concentraar
- Whey casseinaat
- Glutamine
- Caffeine
- Multivitamine
Af en toe zal ik wat toevoegen hieraan om te kijken wat de effecten zijn.
Hopelijk zullen een aantal mensen mij volgen, bij 10% bf zal ik de eerste foto plaatsen. Krachtstats zijn bij mij niet zo van belang, ga meer voor de uitputting van de spier dan het gewicht, maar ik zal het wel met regelmaat posten.
SteefDK
Mijn inspiratie voor trainingen: www.gregplitt.com
Training is momenteel als volgt (Gebaseerd rond de grote 5, buiten deze oefeningen iedere week verschillende assists).
Maandag: Bench Press + Abs licht
Dinsdag: Deadlift + Calves
Woensdag: Pull-ups + Lower abs zwaar
Donderdag: Squats + Side abs zwaar
Vrijdag: Military Press + Upper abs zwaar
Tevens doe ik elke avond voor het slapen gaan wat cardio. Jog richting de brug over de maas, doe HiiT door een flink aantal keer een lange trap op te rennen en dan weer rustig af te lopen.
Huidige stats:
186cm
93kg
14% bf
Doelen:
Eerste doel is bf verlagen naar 8% waarbij VVM gelijk blijft of licht toeneemt. (dus vetverlies van +- 6kg) Ik ga uit hier 12 tot 15 weken mee bezig te zijn.
Daarna bulken waarbij maar minimaal vet aan mag komen, maximaal oplopen naar 10% op 95kg. Indien dit bereikt is vet% naar 5 a 6%, en daarop houden, waarna ik in de jaren opvolgend minimaal boven onderhoud ga eten tot ik op een 95kg met 5%BF kom te staan.
Voeding is momenteel 2551kcal, waarbij: E 307gr, K93gr, V102gr.
Tijdens de bulk zal KH hoger zijn, maar wil uiteindelijk naar een low/no carbs lifestyle.
Supplementen:
- Whey concentraar
- Whey casseinaat
- Glutamine
- Caffeine
- Multivitamine
Af en toe zal ik wat toevoegen hieraan om te kijken wat de effecten zijn.
Hopelijk zullen een aantal mensen mij volgen, bij 10% bf zal ik de eerste foto plaatsen. Krachtstats zijn bij mij niet zo van belang, ga meer voor de uitputting van de spier dan het gewicht, maar ik zal het wel met regelmaat posten.
SteefDK
Mijn inspiratie voor trainingen: www.gregplitt.com
Comment