Zo, weer even een update. Net getraind, maar het liep totaal niet.. Weet de reden ook wel. Vandaag twee tentamens gehad en daarna direct doorgegaan naar de sportschool. Veel te weinig gegeten vandaag en merkte ook dat na de squats, die opzich nog wel lekker gingen, de energie echt voelde wegvloeien uit mn lichaam. Was totaal energieloos. Nog wel een paar oefeningen gedaan, maar liep totaal niet.
Maar hier zit ook weer een leerervaring in. Dit was echt de eerste keer ooit dat ik me zo energieloos voelde. Merk dus wel dat als ik te weinig eet en niet aan het schema houd dat mn lichaam de energie echt mist. Geeft dus aan dat ik op de goede weg ben
Morgen gelukkig weer wat meer tijd, dus even weer strak aan het voedingsschema houden
. Nog een standaard vraag. Mijn dagelijkse consumptie is nu ong. 3000 kcal. Dit ligt nog steeds onder mn onderhoud. Kan ik dit tijden lang blijven doen of zit er een max aan cutten?
Plannen voor morgen. Eerst even vroeg hardlopen op nuchtere maag (muv whey shake) en vrijdag weer een normale training, met voldoende energie!
Maar hier zit ook weer een leerervaring in. Dit was echt de eerste keer ooit dat ik me zo energieloos voelde. Merk dus wel dat als ik te weinig eet en niet aan het schema houd dat mn lichaam de energie echt mist. Geeft dus aan dat ik op de goede weg ben

Morgen gelukkig weer wat meer tijd, dus even weer strak aan het voedingsschema houden

Plannen voor morgen. Eerst even vroeg hardlopen op nuchtere maag (muv whey shake) en vrijdag weer een normale training, met voldoende energie!

Comment