Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
okee we zijn weer helemaal hersteld, dus vanavond word het weer knallen!
heb er echt super zin in, vind zo een week niks doen toch maar rete saai.
nu ga ik toch maar braaf vorige week doen:P ondanks dat ik liever gelijk door zou knallen zodat ik geen vertraging op zou lopen.
okee we zijn weer helemaal hersteld, dus vanavond word het weer knallen!
heb er echt super zin in, vind zo een week niks doen toch maar rete saai.
nu ga ik toch maar braaf vorige week doen:P ondanks dat ik liever gelijk door zou knallen zodat ik geen vertraging op zou lopen.
lijkt me ook verstandiger ... je zei dat de MP al wat zwaarder aan het worden was, dus meteen 5kg hoger lijkt me te hard.
Succes vanavond, hoop dat je niet overhoudt aan je rugblessure
was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht
lijkt me ook verstandiger ... je zei dat de MP al wat zwaarder aan het worden was, dus meteen 5kg hoger lijkt me te hard.
Succes vanavond, hoop dat je niet overhoudt aan je rugblessure
dankje, nee ik hoop het ook niet inderdaad.
ik ga gewoon even naarmate de training volgt bekijken hoe het gaat, gaat het nou echt heel makkelijk dan doe ik het misschien alsnog wel, maar ik verwacht van niet.
doordat ik de squat meteen wat hoger had ik gepakt, ging ik maar mee in de military press, het voelde wat zwaar aan, maar was zeker lekker om te doen. hier heb ik dus ook zeker geen spijt van!
Deadlift:
warmup:
5x50
5x60
5x70
5x80
werksets:
5x1x90
de deadlift blijft nog erg makkelijk, wel merk ik dat ik even met mijn grip moet gaan kijken, door zweet handen wil dit nog niet helemaal perfect zijn, ik denk dat ik de volgende keer om en om doe dus de eene hand zoals normaal en de andere omgekeerd, dit heb ik ook vaker op filmpje gezien.
het was gewoon weer heerlijk om aan de gewichten te gaan, niks geen last meer van mijn rug gehad. dit is natuurlijk erg positief en een teken dat we lekker door kunnen stomen.
en we hebben er weer een training opzitten, dit keer ging het niet echt lekker, maar ik had ook echt een enorm slopende dag op het werk gehad, dus dit zal daarvan waarschijnlijk wel de oorzaak zijn.
squat:
warmup sets
5x 50
5x 60
5x 70
werksets
5x5 72.5
de squat ging vandaag weer lekker, je begint nu wel langzamerhand te merken dat het gewicht hoger word, dus dat het ook wat meer moeite kost. maar tot dusver geen problemen mee gehad.
benchpress
warmup
5x 40
5x 50
5x 60
werksets
5x5 65
de benchpress ging vandaag echt ruk, bij mijn warming up sets voelde het al zwaar, iets wat ik normaal nooit heb. en de werksets, het ging maar net. rede zal zijn dat ik vandaag al ik weet niet hoeveel kilo staal verkast heb.
barbell row
warmup
5x 20
5x 30
5x 40
werksets
5x5 45
deze ging dan wel weer goed, maar ook merkte ik hier dat ik erg moe was. dus het scheelt dat dit nog niet zo heel zwaar is.
over het algemeen genomen dus een behoorlijke ruk training, hopen dat het vrijdag beter gaat!
jaja de laatste van de week zit er al op, en wat een lekkere training was het zeg!
de squat:
warmup:
5x40
5x50
5x60
5x70
werksets:
5x5x75
de squat ging echt lekker vandaag, voorheen nog wel eens gehad dat ik een instabiel moment heb, maar vandaag ging het gewoon allemaal lekker.
military press:
warmup:
5x20
5x30
5x35
werksets:
5x5x40
de military press, deze word nu toch wel erg zwaar, en ik zal denk ik ook wel redelijk snel tegen een de-load aan gaan lopen ben ik bang.
overigens zie ik nu dat ik een stapje over heb geslagen, zo zie je maar weer te gehaast en te druk om alles netjes bij te houden.
de deadlift:
5x50
5x70
5x90
5x110
1x130
failx150
de deadlift was voor mij nu gewoon even de uitlaat klep van deze week, ik had lekker veel energie, dus ik dacht laat ik gewoon eens door stomen en kijken waar ik eindig. dit was dus bij 150, ik kreeg hem wel de lucht in maar vond kreeg mezelf niet ge-lockt. maar goed mn werksetje 110 ging echt zonder problemen dus daar ben ik dan weer heel tevreden mee. overigens na de 110 besloten om te kijken hoever ik op 1rm kon gaan.
al met al dus een hele verbetering van de vorige training, ik ben hier ook erg blij mee! een goed teken dat het zijn vruchten begint af te werpen!
vandaag weer getraind, het was een hele apparte training.
de squat
warmup
5x50
5x60
5x70
werksets
5x5x80
ging allemaal goed zonder problemen etc.
benchpress
warmup
5x40
5x50
5x60
werksets
3x5x70
2x5x80
het bankdrukken was vandaag erg appart, met de warmup sets had ik zwaar moeite, net als met de eerste werkset. toen ik eenmaal de slag te pakken had ging het veelste goed en heb ik de laatste 2 werksetjes maar naar 80 gegooit.
bent over row
warmup
5x20
5x30
5x40
werksets
5x5x50
ook deze ging veelste goed, het gewicht leek wel een veertje, en ook de uitvoering was verder prima.
erg mooie training ... idd wel bijzonder dat je minder moeite had met je laatste setjes BP dan bij warming up. Bij mij is een moeilijkere warming up vaak een teken dat het zwoegen wordt met de werksetjes
puik werk
was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht
erg mooie training ... idd wel bijzonder dat je minder moeite had met je laatste setjes BP dan bij warming up. Bij mij is een moeilijkere warming up vaak een teken dat het zwoegen wordt met de werksetjes
puik werk
haha thanks, ja dat is bij mij vaak ook zo, maar nu was dat dus even andere koek. komt misschien wel dat ik nog veel energie had omdat ik vrij had vandaag.
zoo training 2 zit er weer op.
ik had vandaag een proef training bij een andere sportschool, dit was dus even wennen en ik ben met die reden even op gelijke gewichten gebleven.
de squat
warmup
5x50
5x60
5x70
werksets
5x5x80
squatten ging vandaag lekker, voor het eerst onder begeleiding gedaan van een fitness instructeur. hij had als enige opmerking dat ik mijzelf iets minder snel moest laten zakken, hierdoor zou er minder stress op mijn knieën komen. zelf heb ik met de oefening nog nooit last van mijn knieën gehad, maar dit is misschien toch wel een aandacht punt.
de military press
warmup
5x20
5x25
5x30
werksets
3x5x40
2x5x30
de military press was vandaag echt ruk, kwam denk ik dat ik al de hele dag boven mijn macht aan het werk was geweest, zat totaal geen kracht in. dus toen na de derde werkset maar verlaagd omdat het geen doen was.
de deadlift
warmup
5x70
5x90
werksets
1x5x110
de deadlift blijft nog steeds makkelijk, de instructeur wou in eerste instantie niet geloven dat ik 110kilo ging deadliften. maar naderhand gaf hij aan dat ondanks het gewicht de vorm er niet onder leed. dit is dus voor mij een goed teken om lekker door te stomen.
omdat ik nog erg veel energie en kracht over had na de deadlift, heb ik er nog een dip sessie achteraan gezet:
de dip
3x8 bw
dit ging zonder problemen, was een erg lekkere oefening, overigens doe ik chest dips.
dus al met al best een redelijke training afgezien van de military press. het was allemaal wat vreemd en wennen in deze gym, maar zeker geen negatieve ervaring.
zo, gister geen tijd gehad om m'n logje te maken dus bij deze.
gister wel getraind maar de training niet af kunnen maken, ik heb gister op het werk mijn handen flink opengehaald, waardoor ik niet echt normaal kon bankdrukken en bor'en. maar ook de squat ging voor geen meter omdat ik er gewoon last van had.
tot mijn grote spijt werd het squatten onmogelijk gemaakt door een groep van 6 man die het stekje meer dan een uur bezet hielden.
dus in plaats daarvan maar legg press op 45 graden gedaan.
leg press 45 graden
warmup
10x80
10x120
10x160
werksets
10x200
10x240
10x260
military press
warmup
5x20
5x25
5x30
werksets
5x5x40
deadlift
warmup sets
5x70
5x90
5x110
werksets
1x5x120
1x1x130
1x1x150 (pr)
vandaag was voor t eerst in tijden weer een lekkere training, ondanks dat het squatten niet ging, heb ik me op de legg press toch flink uitgeleefd.
military press ging vandaag ook erg goed! en dat was zeker een verbetering van de vorige keren.
deadliften ging als een trein, 120 ging nog zo makkelijk dat ik maar weer eens ging proberen hoever ik nou kon gaan. dus heb er weer een mooie pr staan waar ik erg blij mee ben.
Nette progressie man!
Ben je er qua fysiek ook op vooruit gegaan? Ofwel, heb je meer massa gewonnen door het trainen met dit programma of is het overwegend kracht gericht?
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment