Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hahaha, gaat moeilijk man, onder parallel krijg ik zwaar last van m'n aanhechting aan het heupbot..ik kan trouwens sws alleen frontsquats.
Tnx!
Ah okay, vandaar. Ik dacht dat je niet ging squatten vanwege je spierpijn in je ass, dus ik dacht daar moet je gewoon doorheen bijten :P.
Balen, ikzelf heb nog nooit front squats gedaan. Lijken me wel lastig op zich..
Ah okay, vandaar. Ik dacht dat je niet ging squatten vanwege je spierpijn in je ass, dus ik dacht daar moet je gewoon doorheen bijten :P.
Balen, ikzelf heb nog nooit front squats gedaan. Lijken me wel lastig op zich..
Pijn aan die aanhechting heeft er wel mee te maken dat ik ook niet frontsquat atm.
Gewoon squatten lukt sws niet omdat ik m'n armen simpelweg niet ver genoeg naar achter krijg..
Frontsquats zijn niet moeilijk ofzo hoor btw.
Ze raden altijd aan 'test 2 weken langer laten doorlopen' mijn kuur is bijna afgelopen en laatste weken doe ik alleen tren only. Die bijwerkingen zijn niet te beschrijven ben zo blij als het afgelopen is :P
Nu zal gewicht wel minder snel dalen denk ik niet? ga je ook foto's posten of niet ?
Ze raden altijd aan 'test 2 weken langer laten doorlopen' mijn kuur is bijna afgelopen en laatste weken doe ik alleen tren only. Die bijwerkingen zijn niet te beschrijven ben zo blij als het afgelopen is :P
Nu zal gewicht wel minder snel dalen denk ik niet? ga je ook foto's posten of niet ?
Ik neem aan dat je tren-e zet?
Dan is het raadzaam om de test 2 weken langer door te laten lopen, heeft met de aanvang PCT te maken.
Btw, is dat geen giga libidokiller net als deca?
Ik heb zelf alleen ervaring met tren-a atm en ik moet zeggen dat de bijwerkingen wel merkbaar zijn, ben vooral in het verkeer wat opvliegeriger.
Verder is het goed te doen.
Kwestie van snel relativeren als je de rage voelt opkomen.
Ik denk dat ik m'n Kcal wat op ga voeren want het gaat me te snel, kan niet anders dan dat ik spiermassa verlies hoewel iedereen zegt dat het wel meevalt.
Ik wacht even het oordeel van m'n vriendin af, die is dinsdag terug van een weekje weg, zij kan het beter beoordelen denk ik ik zie mezelf 618x per dag in de spiegel
Ik ga wel wat pics posten denk ik ja.
Ben ook wel benieuwd naar jouw resultaten btw.
Ik neem aan dat je tren-e zet?
Dan is het raadzaam om de test 2 weken langer door te laten lopen, heeft met de aanvang PCT te maken.
Btw, is dat geen giga libidokiller net als deca?
Ik heb zelf alleen ervaring met tren-a atm en ik moet zeggen dat de bijwerkingen wel merkbaar zijn, ben vooral in het verkeer wat opvliegeriger.
Verder is het goed te doen.
Kwestie van snel relativeren als je de rage voelt opkomen.
Ik denk dat ik m'n Kcal wat op ga voeren want het gaat me te snel, kan niet anders dan dat ik spiermassa verlies hoewel iedereen zegt dat het wel meevalt.
Ik wacht even het oordeel van m'n vriendin af, die is dinsdag terug van een weekje weg, zij kan het beter beoordelen denk ik ik zie mezelf 618x per dag in de spiegel
Ik ga wel wat pics posten denk ik ja.
Ben ook wel benieuwd naar jouw resultaten btw.
Wat is er mis met een huidplooimeting?
Is zo'n kuur niet enorm spiersparend, zodat je amper spier verlies hebt?
Niks mis mee maar ik sport bij een basicfit (:$) en daar doen ze niet aan vetmeting.
Is wel de bedoeling van deze cycle ja.
Ik meet het thuis en zo'n ding kost niks. Zou ik zeker doen gezien de moeite die je al in je sport stopt. Meten = weten Op die manier weet je zeker of je je voeding aan moet passen.
Ik meet het thuis en zo'n ding kost niks. Zou ik zeker doen gezien de moeite die je al in je sport stopt. Meten = weten Op die manier weet je zeker of je je voeding aan moet passen.
Ik heb wel zo'n plasticding van B&F shop maar die klapt dubbel, schiet niet op.
Meten is weten idd.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment