Fisherman vs zijn lichaam logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 87 kg. Voorheen kon ik ze niet eens met bw
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Er zit duidelijk een stijgende lijn in, ga zo door
      Lid van de 200 club

Comment

• Doe mijn best Schema bevalt nog steeds erg goed ook!

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
          87 kg. Voorheen kon ik ze niet eens met bw
          is ook niet verkeerd met dat gewicht, had je lichter ingeschat.
          focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• Zit nog op zo'n 16% hè dat moet allemaal mee omhoog. Maar buiten dat ben ik al blij dat ik van die contra machine af ben. Niet dat ik eergevoelig ben voor gewichten (wordt ook lastig in mijn geval heheh), maar daar voelde ik me wel een beetje knullig bij

Comment

• kon het eerder ook niet best, maar uiteindelijk kwam er elke week 1 rep bij en dan zit je zo op 3x12.
              waar ik vooral progressie mee maakte was door "bijna" helemaal te zakken en dan weer optrekken. dan spreek je de meeste spieren aan, maar wellicht doe je dat ook.

Comment

• Ja, zo ver mogelijk iig. Tot bijna gestrekt inderdaad, hoewel ik bij de laatste rep weleens een beetje smokkel. Maar niet veel als ik het vergelijk met anderen die een rom van een onderarm-lengte hebben.

Ik heb wel een beetje issues met zwaaien. Ik kruis met benen en probeer ook gecontroleerd te werk te gaan en mind-muscle connection te realiseren hahah, maar soms begint het toch een beetje te zwiepen.

Comment

• wat misschien helpt is je rug zo hol mogelijk houden. hierdoor span je je lats aan, die ga je voelen, maar ben je ook stijver/stabieler waardoor je minder snel gaat swiepen.

Comment

• Ook in stilte gestrand?

Comment

• Hey man

Nee hoor, maar heel druk ivm werk. Veel reizen. Probeer wel 3 x per week nog te trainen. Lukt wel meestal. Vp ook nog dalende, richting 12% nu. Alleen moet ik vaker met losse dumbells in de weer door omstandigheden. Heb 2 x 20 met van die losse schijven dus met mijn gewichten kun je iig onderhouden. Kies dan bij tekort aan gewicht voor langzame uitvoering en wat hogere setjes. Het is gewoon ff niet anders. Over 2 weken heb ik weer alle tijd en gaan we verder, ook met loggen Heb het idee dat ik het in ieder geval wel onderhoudt, maar is toch anders dan volle pull in een schema zitten!

Comment

• Goed te horen, beter wat dan niks toch.

Comment

• Ik moet zeggen je komt een heel eind. Alleen squatten en deadliften is lastig, doe het toch gewoon maar kom wat kg's tekort natuurlijk.

Irriteert me alleen een beetje dat ik erg hardnekkig buik/heup/borst vet heb. Aan de andere kant begint het mss te irriteren doordat ik lager begin te zitten in vp waardoor het op gaat vallen in mijn eigen perceptie. Heb ook nooit foto's gemaakt, dit maakt het lastig te vergelijken. Eigen schuld Maar heb het gevoel nu dat dit blijft tot echt álles weg is. Vreemd eigenlijk, ben bijna 15% gezakt maar het blijft een dingetje in mijn hoofd, nooit last van gehad voorheen

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                            Ik moet zeggen je komt een heel eind. Alleen squatten en deadliften is lastig, doe het toch gewoon maar kom wat kg's tekort natuurlijk.

Irriteert me alleen een beetje dat ik erg hardnekkig buik/heup/borst vet heb. Aan de andere kant begint het mss te irriteren doordat ik lager begin te zitten in vp waardoor het op gaat vallen in mijn eigen perceptie. Heb ook nooit foto's gemaakt, dit maakt het lastig te vergelijken. Eigen schuld Maar heb het gevoel nu dat dit blijft tot echt álles weg is. Vreemd eigenlijk, ben bijna 15% gezakt maar het blijft een dingetje in mijn hoofd, nooit last van gehad voorheen
                            Goed teken maar kutgevoel, herkenbaar......

Comment

• Ik gebruike voorheen wel eens een legerrugzak, vullen met zand, dan lunges en squatten, kom je een heel eind hoor.

Comment

• Hahah. Hardcore. Maar wel effectief lijkt me.

Binnen een dag of tien kan ik gewoon weer iedere training naar de gym, en in de toekomst probeer ik het beter te plannen.

Er is ook goed nieuws. Van de week wel binnen 90 sec van mijn 5km pr gelopen. Niet meer verwacht dat ooit nog te halen Komende week ff op de sintelbaan uitproberen volle gas.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X