Dex: 2013 its serious | Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Dexie View Post
    Dat dere gym heeft geen rack. Wil wel kijken of we er hacksquats in kunnen douwen. Schijnen the mass builders voor je quads te zijn ;d
    Nope zijn nog altijd squats in een squatrack. Je gebruikt lang niet zoveel spieren met een hack squat als met een normale squat. Waarom zoek je niet een andere gym ?

Comment

• ik doe de reguliere squat ook nauwlijks, still got some solid legs.
      en als ik squat dan niet aan het begin van me trainingen, het sloopt je lichamelijk waardoor ik mijn benentraining niet lekker af kan maken en daarnaast voel ik het nauwlijks in mijn benen. box squats daarintegen zijn super lekker
      Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by Tails View Post
        Nope zijn nog altijd squats in een squatrack. Je gebruikt lang niet zoveel spieren met een hack squat als met een normale squat. Waarom zoek je niet een andere gym ?
        Omdat ik geen zin heb om eerst 13Km te fietsen voordat ik uberhaupt kan gaan trainen :P

Originally posted by gain is pain View Post
        ik doe de reguliere squat ook nauwlijks, still got some solid legs.
        en als ik squat dan niet aan het begin van me trainingen, het sloopt je lichamelijk waardoor ik mijn benentraining niet lekker af kan maken en daarnaast voel ik het nauwlijks in mijn benen. box squats daarintegen zijn super lekker
        Gaan we ook naartoe werken haha, je hebt idd wel monsterpoten en viel me al op dat je niet/nauwelijks squatte.

Comment

• Koop een brommer ofzo dan sadcunt
          "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
            Koop een brommer ofzo dan sadcunt
            Heb ik al een jaar maar lang verhaal, anyway over 2 weken theorie examen.

Alleen dan alsnog, ga ervanuit dat ik slaag, dan ga ik wel in Adam trainen

Comment

• 200ste post

Comment

• Gaat rapperdepap, he Q, al dat gespam XD

Dat dere spierpijn... Ik benchde vroeger trouwens nooit, of naja bijna nooit. Maar heb gister dus ontdekt dat m`n armen eigenlijk wat wijder moeten, werd hij wel zwaarder van, dat klopt toch? Vroeger raakte ik ook nooit me borst met de bb, zat er altijd 1,5 vuist vanaf ongeveer. Nu telkens aantikken en gaan, zonder stuiteren uiteraard. Voel echt dat me pecs veel meer werken. Nog wel een beetje spelen met hoe breed ik hem moet pakken, want dit is denk toch net wat te. Maybe even een video'tje schieten vd week kunnen jullie eens kijken.

Weer een lap tekst, me berichten worden altijd langer dan ik wil :P

Comment

• Everybody asks me, "what the fuck is Dexie about, what the fuck is up with those photos in your log, cunt? You're fucking up yourself cunt"
                  It's a fucking act, there is no Dexie. You mirin', brah? Well I'll give you more reason to mire now brah. It's fucking Dexie, brah....
                  Everyone has a little bit of Dexie in them. Every fucking cunt out there, you're a sick cunt if you wanna be, brah. Stop being a fucking sad cunt, alright? Go out, get bitches.
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                    Everybody asks me, "what the fuck is Dexie about, what the fuck is up with those photos in your log, cunt? You're fucking up yourself cunt"
                    It's a fucking act, there is no Dexie. You mirin', brah? Well I'll give you more reason to mire now brah. It's fucking Dexie, brah....
                    Everyone has a little bit of Dexie in them. Every fucking cunt out there, you're a sick cunt if you wanna be, brah. Stop being a fucking sad cunt, alright? Go out, get bitches.
                    Hahahahaah i lolled at this post
                    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Wazzupp sickcunts

Gister dus rug gedaan, moet toch wat tweaks in me schema nog aanbrengen samen met GIP denk, want bijvoorbeeld BOR na deadlift is echt killing, eerst deed ik 10x40kg bor met correcte techniek, nu had ik moeite met 5x45 correct.

One armed dumbell row:
                        2 opwarm sets
                        5x20kg
                        5x20kg
                        5x22kg
                        5x22kg
                        7x20kg

Deadlifts
                        3x10x60kg Poeii tijd niet gedaan, normale deadlift dan, is wel wat achteruit gegaan, maar vind 5> reps bij DL sws redelijk kut.

BOR:
                        2x5x40kg
                        3x5x45kg

Pullups
                        3x5xbw

Om lage volume bij pullups te compenseren
                        Lat pulldown redelijk licht
                        3x8x40kg 2seconden positieve beweging, 4/5sec negatief.

Triceps
                        One arm dumbell extension (overhead)
                        3x8x8kg

Rope pulldown
                        3x8x15kg ofzo
                        8x negatieven 3 vierde stack

Comment

• Meer dan 5 reps met deadlift is ook kut
                          Nu ja, met 60 kg zal je wel niet overtrainen.
                          Lid van de 200 club

Comment

• Originally posted by joachimrens View Post
                            Meer dan 5 reps met deadlift is ook kut
                            Nu ja, met 60 kg zal je wel niet overtrainen.
                            Ja man, is echt raar maargoed ff wennen.
                            En nee haha, maar liever iets te laag dan dat ik het fout doe. Door die hoge reps is het toch anders dan met 5/3/1 reps imo, kutter om m'n techniek in de gaten te houden.

Comment

• Quads. Oh em gie voel me echt een nicht met die FSQ's maar zoals ik al zei, in 3 maanden ga je wel verschil zien, werk hard aan me benen..

Leg extension
                              8x39kg (warmup)
                              8x52kg
                              8x59kg
                              8x59kg

Front Squats
                              10x25kg
                              10x30kg
                              2x20x20kg met 30/40sec rust ertussen. Moet zsm 40 reps achter elkaar worden. Niet helemaal atg of hoe je het wilt noemen, maar dat is gewoon kut bij de laatste reps, probeer het wel.

Leg press Niet uberdiep, echt alleen op me quads gericht.
                              2x12x79kg
                              8 negatieven met 93 kg, 5 sec lang op de weg terug

Barbell curl
                              3x8x20kg enorm stricte uitvoering

Hammer curls
                              12x7kg
                              10x7kg + 2x6kg
                              9x7kg + 5x6kg

Geen cardio vandaag tbh. Had geen tijd

Comment

• Boeit die gewichten nou man, als je maar groeit dexie.
                                "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X