Dex: 2013 its serious | Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Toph View Post
    Gelukkig ben jij altijd naturel gebleven hè?
    , dit belooft een goed topic te worden.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

niet dexie zijn topic verneuken, kom op boys.
      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Originally posted by jobr View Post
        niet dexie zijn topic verneuken, kom op boys.
        dit +1
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Idd, hou op te zeiken en ga gewoon kijken wat Dexie doet om het schema van GIP. GIP bedoelt het allemaal goed dus hoor je hem niet af te zeiken maar respect hebben voor zijn hulp. Ik vind het tof van je GIP dat je Dexie help en ik volg! Succes Dexie!
          Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
          People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
          BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Ja pes klopt maar heb tentamen week, 5havo nu.

En tnx Rick, en precies zo denk ik er ook over. Is al top dat die wilt helpen. Maarja

Comment

Wat een gebluf allemaal jongens, laat iedereen vrij in z'n doen en laten. Daarnaast wil ik zeggen dat ik het erg aardig vind van GIP om dit in z'n vrije tijd te doen. Ik volg dit logje zeker en ben erg benieuwd naar de resultaten, mocht je het beter weten? Geef advies, daar zijn we hier voor, niet om mensen af te zeiken
              Last edited by BodyBurn; 15-01-2013, 14:24.

Comment

Yo Dexels, ik ben benieuwd naar hoe het je afgaat man.
                Iedereen bedoelt het goed hier en zullen het beste met je voor hebben, het enige dat verschilt is hun visie. Nu is het aan jou om te knallen. bam

Comment

Idd ik heb zwaar respect voor GIP, als die dat nou ook voor mij zou doen zou ik nog meer respect voor hem hebben
                  If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Wil ik wel doen hoor Ghost, everyday 6 hours a day.. it's upperbody day!

Gewoon lekker knallen Dexie, good luck man.. keep us updated.. ben benieuwd wat je ervaringen/punten zijn van je nieuwe training!
                    SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

succes! hard trainen dan komt het wel goed vindt ik altijd!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                        je hebt toch wel de 'extra' dingetjes toegepast ?

zoals holds en negatieven?
                        Wat voor meerwaarde hebben holds en negatieven voor iemand met de ervaring en stats van Dexie?

Dat was een serieuze vraag, wil ik bij deze benadrukken.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                          Wat voor meerwaarde hebben holds en negatieven voor iemand met de ervaring en stats van Dexie?

Dat was een serieuze vraag, wil ik bij deze benadrukken.
                          weer eens een andere prikkel, daarnaast houdt het het trainen ook wel leuk ipv alleen maar 8 reps te doen en weer rusten...
                          Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                            Tijdje gedaan hoor. maar klopt ben heel licht, wil nu eens split trainen.
                            Hoe lang is een 'tijdje'? En heb je er goed bij gegeten? Paar liter melk per dag etc. etc.

Comment

Originally posted by Jurvg View Post
                              En heb je er goed bij gegeten? Paar liter melk per dag etc. etc.
                              ik zocht al een tijdje naar goede voeding maar nu weet ik het eindelijk. Dat wordt een paar liter melk per dag drinken.
                              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
                                ik zocht al een tijdje naar goede voeding maar nu weet ik het eindelijk. Dat wordt een paar liter melk per dag drinken.
                                Hahaha je denkt nu vast dat ik een of andere boer ben die leeft op kaas en melk etc. Ik doelde meer op rippetoe die aanraadde beginners met laag gewicht als dex gewoon een paar liter melk per dag moeten drinken en moeten vreten als dieren, vooral bij een fullbody schema met 3x pw squats.

Ik persoonlijk lust geen melk .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X