Ja is gewoon een info page met allemaal stretches etc, moet nog ff kijken morgen hoe/wat precies, gewoon van google hoor. Maar zit nu op mobiel, zal morgen wel ff naar je sturen
Dex: 2013 its serious | Log
Collapse
X
-
Wojo wojo 2014 vet uber serious, morgen al om 08:00 trainen, so hardcore, wow, such gains have to be made.
Vandaag en dinsdag KUT! Weinig tijd, kon maar 40 min trainen ofzo.
Bankdrukken vandaag, ging wel oke, weer 50kg maar ga toch wat lager, want al bij de 4rde rep begin ik te grinden als een mofo naar de 8, en me schouder doet ook weer focking veel pijn soms. Gewoon naar 45, dan gaat het een stuk soepeler, maybe proberen zoveel mogelijk paused te doen, en dan pas weer verhogen.
Dexie has spoken
Comment
-
Hoelang fiets je er over.
Ikzelf reken voor voor uurtje fietsen 300-400kcal, aangezien ik een aardig tempo fietst naar het station (niet hard, maar zeker niet traag).
Dus ik denk eerlijk gezegd dat je wel 500kcal kan pakken of meer..."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostHoelang fiets je er over.
Ikzelf reken voor voor uurtje fietsen 300-400kcal, aangezien ik een aardig tempo fietst naar het station (niet hard, maar zeker niet traag).
Dus ik denk eerlijk gezegd dat je wel 500kcal kan pakken of meer...
Bedankt kerel.
Originally posted by BodyBurn View PostDex, met 50 benchen, is dat totaal (incl. stang)?
of 50 aan elke kant, wat neer komt op 120kg?
op je foto zie je er namenlijk al best huge uit..
en zie er wat minder huge uit en druk nu 80 totaal incl. stang.
En tnx man, maar ik ben echt niet huge, ook niet een beetje, verre van. En daar komt bij dat sinds me blessure ik steeds minder ging trainen, dat werd dan op een gegeven moment bijv 1x per maand, of 2x per maand. En dan was dat altijd rug..
Op een gegeven moment baalde ik zo van de hinder van me schouder dat ik ben gaan spitten tussen peps etc die eventueel konden helpen maar toen dacht ik ook wtf gek dat is ook niet de bedoeling.
En nu sinds dat ik zei dat ik niet meer ging loggen en sinds ik in die nieuwe gym zit wel weer motivatie en een plan van aanpak, doelen etc. Dan maar goed oppassen, ego opzij en me training erop aanpassen.
Ik zou eig ook niet meer loggen maar wil wel af en toe wat vragen of laten horen, we zien wel waar het schip strand, als ik trots ben plaats ik progressie pics. Zoals ik zei, eerst gainen dan weer lullen.
Ohja btw, ik kan geopereerd worden, dan zetten ze de pees weer vast in me schouder, maar heb binnenkort weer een afspraak, dan weer kijken. Herstel duurt een jaar, en het is wss zwakker dan ervoor... Dus we hopen nog op natuurlijk herstel etc.Last edited by Dexie; 26-01-2014, 21:30.
Comment
-
thnx voor de uitleg maat, en heel veel sterkte! bij mij is het ook een tijdje minder geweest, sinds de zomervakantie niet echt gemotiveerd geweest.. Voeding werd weer slecht en begon minder te trainen. Sinds begin Januari weer nieuwe sups besteld, en de motivatie is geheel terug. Over een tijdje zal ik ook wat pics en stats posten, eens kijken hoe of wat. In elk geval veel sterkte en succes met je schouder, hoop dat een operatie achterwege kan blijven, en dat je weer flink kunt gaan beasten!!
Comment
-
Hey tnx man komt goed, ja klote is dat, iedereen heeft ups/downs maar het blijft gewoon kut en zonde van je tijd. Ben benieuwd man veel succes iig.
Vandaag meer heel kort de tijd gehad, dus wilde rug snel/hard slopen. Iets te fanatiek #auw schouder.
BOR 10x40, 10x50, 8x60, 7x60 form op de 60 was wel beetje poep, dus zet BOR op 55kg.
Pull-ups geen idee veel setjes
Dumbell row: 12x18, 8x22, 8x26
Toen nog facepulls en curls xd
Beetje last nadien, maar word nu al langzaam wat minder gelukkig.
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostOhja btw, ik kan geopereerd worden, dan zetten ze de pees weer vast in me schouder, maar heb binnenkort weer een afspraak, dan weer kijken. Herstel duurt een jaar, en het is wss zwakker dan ervoor... Dus we hopen nog op natuurlijk herstel etc.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostIk heb deze operatie gehad precies een jaar geleden en ik hoop echt dat je dit niet hoeft mee te maken. Ben je onder behandeling bij een fysio?
Nee niet gedaan toen wegens horror verhalen over de fysio hier, maar heb nu wel een andere gevonden en bij me a.s afspraak (begin februari), vraag ik of hij alles exact op wilt schrijven (orthopeed) en dan gaan we het eens proberen. Maar er gingen dus verhalen rond dat de fysio bij ons je zsm onder het mes laat gaan, een soort deal met het ziekenhuis (geld blijft geld..).
Maar heb onlangs ontdekt dat er vrij dichtbij wel ene goeie zit.
Comment
-
Updeet, vrijdag niet getraind, fucking last van me schouder, al 3 dagen niet goed gegeten, maar vanmiddag weer alle boodschappen gedaan. dinsdag afpraak bij de fysio, maandag in andere gym trainen dus hoop dat ik wel gewoon me schema kan volgen maar zal vast wel goed komen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-