Dex: 2013 its serious | Log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by pescatore View Post
    Dude, pas op dat je schouder niet de reden wordt van dingen halven bak doen. Al eerder gezegd, laat het fixen of laat het niet fixen en accepteer het maar ga niet in niemandsland dolen en erover piepen. Als je 17 bent en je loopt al meer dan een jaar met een schouder die vertiefd is dan heeft iemand iets verkeerd gedaan.

Anyways, kap met zeuren erover en doe er wat aan of accepteer het. Bedoel het niet vervelend, ouwe sleutelhanger, maar je hebt wel een schop onder je reet nodig. Dat het vervelend is snapt iedereen wel maar beetje ronddobberen slaat nergens op.

Kost wss paar maanden revalidatie maar das een kleine prijs tov jarenlang met een halve schouder rondlopen.

Xje
    Wejo wejo ik doe nergens zielig ik train gewoon, zag alleen net dat ding en het kan misschien helpen. En ermee bezig om te fixen dat zijn we al. Ik zit nergens te piepen van ohjee, ik train gewoon weer maar geen overhead presses. 3 jan was eerste training met goeie puspull schema, ging allemaal gewoon prima maar moest een stapje terug doen in belasting, das niet zielig doen, tis gewoon zo.

En nee ik voel me niet aangevallen maar zeggen 'doe er wat aan en piep niet' is nogal kort door de bocht.

Ik ben bezig het te fixen, moet ook weer naar het ziekenhuis. En piepen doe ik ook niet Doe nergens zielig van auwww me schouder dit dat. Als dat zo was, groot gelijk maar ik vind het wel mee vallen.

Comment

• Vandaag UB2 in heel hoog tempo gedaan en alleen shrugs overgeslagen, moest ook nodig ff kappertje pakken dus had maar uurtje ofzo en moet ook stretchen en opwarmen,

Wel leuk op een gegeven moment T-Bar row opgewerkt naar 45kg aan schijven exclusief olympische bar (maarja die je kan je niet voor de volle 20kg rekenen imo). Vond ik toch wel prima

En krijg verdomme geen goeie mindmuscle connection met me biceps, en echt groeien willen ze ook niet :@

En wat is dat bb toch een mindfuck, hele week zoiets van meh, en vandaag dan weer zoiets als tziet er best prima uit vandaag heuj.
      Last edited by Dexie; 20-02-2014, 21:47.

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
        En wat is dat bb toch een mindfuck, hele week zoiets van meh, en vandaag dan weer zoiets als tziet er best prima uit vandaag heuj.
        Haha dit is zo herkenbaar
        the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to

Comment

• Ja ik had ook ff schijt ging gewoon poseren in de kleedkamer, of naja poseren, ff kijken. En morgen denk ik weer jezus dex heb je ooit wel eens een barbell aangeraakt. Achja, fotos en meten he. :P

Comment

• Tsja, als je net klaar bent en alles is opgepompt ziet het er lekker rond uit en gevormd. Eenmaal de volgende middag kijk je in de spiegel en denk je wtf waar is alles gebleven. Nu doorwerken tot het punt dat je er nu uitziet als toen je helemaal opgepompt was tijdje terug.

En dan is het weer niet genoeg, maarja dat zal altijd zo blijven.

Comment

• Ja speelt uiteraard ook mee, alhoewel ik met pomp vaak lats bijvoorbeeld voor geen meter kan aanspannen, zelfde geld voor triceps. Borst met pomp is wel wat beter, maar man wat blijft dat een drama. Naja gewoon lekker 2x per week bankrukken weer en progressief laden deze 8 weken. Zet denk wat lager in, en probeer iedere week 2,5kg toe te voegen. 3x8x50 is wel ongeveer de max, dus begin dan denk op 40. Met 50 voel ik me chest ook minder, en meer me schouder. Gewichten groeien vanzelf, als die borst nou maar eens groeit :P

Comment

• Vandaag weer beentjes.

SQ
                4x8x40

RDL
                8x60
                8x70
                8x80

front squat
                3x8x40 laatste set crossgrip

back extension / kuiten / abs

toedels

Comment

• ff een paar pagina's zitten lezen, zit toch niet echt mee he Dex? Je moet gewoon echt volle gas gaan maatje, schijt hebben. Ik had ook een jaar geen benen getraind, en voorlopig ook niet niet van plan (ivm voetbal) maar squatte toch eventjes 3x8x100 :')

net als met shoulder press, liep altijd maar te kloten met 22kg dumbbells. Steeds bleef ik daar maar bij en maakte weinig progressie. Gister was het loeidruk en was alleen de 26 vrij. Ik schijt hebben en gewoon de 26 kg dumbbells pakken. 1e keer kreeg ik ze niet eens omhoog, nog een keer proberen en toen lukte het wel. uiteindelijk gewoon 4x8x52 (2x 26kg dumbbell). Was een massive pump, ik zou dat jou ook gewoon mee willen geven maatje, probeer je grenzen te verleggen, and accept the failures .

btw; sorry voor mijn soort van logje van me training op jouw log

Comment

• Originally posted by BodyBurn View Post
                    ff een paar pagina's zitten lezen, zit toch niet echt mee he Dex? Je moet gewoon echt volle gas gaan maatje, schijt hebben. Ik had ook een jaar geen benen getraind, en voorlopig ook niet niet van plan (ivm voetbal) maar squatte toch eventjes 3x8x100 :')

net als met shoulder press, liep altijd maar te kloten met 22kg dumbbells. Steeds bleef ik daar maar bij en maakte weinig progressie. Gister was het loeidruk en was alleen de 26 vrij. Ik schijt hebben en gewoon de 26 kg dumbbells pakken. 1e keer kreeg ik ze niet eens omhoog, nog een keer proberen en toen lukte het wel. uiteindelijk gewoon 4x8x52 (2x 26kg dumbbell). Was een massive pump, ik zou dat jou ook gewoon mee willen geven maatje, probeer je grenzen te verleggen, and accept the failures .

btw; sorry voor mijn soort van logje van me training op jouw log
                    Altijd een beetje oppassen met zulk advies.
                    Mentaal kan het inderdaad wel eens een keer helpen om zwaarder te pakken dan normaal maar om dat iemand te adviseren die een schouderblessure heeft vind ik niet echt slim.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• nee ik bedoelde meer dat het mind over matter is, soms zit iets tussen de oortjes en blijf je steken. Niet dat zijn schouder blessure tussen de oortjes zit, maar ik bedoel meer in het algemeen

Comment

• Ja ik snap je man, maar me benen zijn echt slap lol. Overigens pak ik wel zwaardere gewichten hoor, zoals bij RDL, T-Bar row ging ik loessoe, BOR ook (van 50 hop naar 60). Alleen BP en OHP moet ik opassen en kan dat niet. Front squat deed ik vandaag ook 40 terwijl dinsdag 30 al zwaar voelde, en het ging prima.

maar nogmaals ik snap je punt volkomen alleen bij bijv backsquat zat er gewoon niks in en sws MMC > weights

Comment

• Wat ik gister dus wilde zeggen voor me telefoon uitviel lol, me plaatje/avatar dinkie geupdate naar hoe ik er nu uit zie. Geeft wel een idee, en meteen startfoto, wel ruk ofc qua belichting/pose maarja dat is me fysiek ook hihi.

Comment

• Ga eens even heel gauw een onderbroek aandoen!
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Die heb ik aan moggol.

// edit
                              Zo is het beter geschikt voor je kleine oogjes xoxo, was ook too much leek idd net alsof ja idd nee gewoon nee
                              Last edited by Dexie; 23-02-2014, 15:17.

Comment

• ik vind het nog steeds too much

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X