Mooie profielpic man. Jammer van die trappen op de quads. Heb dat ook eens meegemaakt, erg vervelend!
Ijsblok: bigger, stronger, faster!
Collapse
X
-
Originally posted by Guusd View PostMooie profielpic man. Jammer van die trappen op de quads. Heb dat ook eens meegemaakt, erg vervelend!
Originally posted by Mcvk View Postinteressante log, following! en balen van je quads kan je lang last van hebben inderdaad
Originally posted by Fossah View PostJe foto's doen het niet meer zo te zien, maar je profielpic is hardcore man!
Dus vandaag weer opgelapt door de fysio en ga vanmiddag trainen met een jongen waarmee ik nog nooit mee getraind heb.
Vind hem wel 1 van de betere fysieke hebben in de gym dus ben benieuwd wat hij wilt gaan doen, ik luister goed naar hem en zo kan ik weer veel leren.
Niemand is uitgeleerd in deze sport dus we will seeCalisthenics / Street workout
Comment
-
rug/biceps
Gisteren een idiote training gedaan en nog nooit zoveel reps/sets/weinig rust gehad.
Tja waar moet ik beginnen om dit uit te typen......
warming up:
optrekken:
small handpalmen van je af, handen bij elkaar 10 reps (rust zo kort mogelijk)
iets breder de handen en handpalmen van je af 10 reps (rust zo kort mogelijk)
breed optrekken en handpalmen nog steeds van je af 10 reps (dit was set 1)
3 sets = 90 reps optrekken.
optrekken handpalmen naar je toe, zelfde als hier boven dus weer 90 reps
optrekken handpalmen naar elkaar toe nu van breed naar small en weer 3 sets van 30 reps.
Op het laatst leek de oefening niet echt meer op wat het zou moeten zijn en was ik al totaal leeg.
270 reps opgetrokken
Ja beste lezers zo gaat het de hele training door.
We lopen naar een pulldown (ieder een eigen en we trainde met ze 3je)
volgende giant set:
lat pulldown neck 7 reps
lat pulldown front 7 reps
lat pulldown reverse (handpalmen naar elkaar toe) 7 reps
lat pulldown small (handpalmen van je af) 7 reps
in superset met:
kabel curl explosief + leg drive, langzaam terug
reverse (handpalmen naar de grond) max 10 reps
gewoon (handpalmen omhoog) max 10 reps
dit was 1set en we deden er 4.
onderdeel 3:
kabel row:
handpalmen naar de grond brede greep 10-12 reps
reverse greep 10-12 reps
weer 3 sets van dit gedaan.
kabel row small
3 sets tot fail tussen 15-20 reps
enkel armig row
max 10 reps 3 sets
weer wat biceps als hierboven beschreven was, reverse eerst max 10 reps daarna andere greep en weer 10 reps max met leg drive langzaam terug.
Barbell row
reverse 10 reps
gewoon 10 reps
3 sets
small pull down
3 sets max 10 reps
barbell curl 10 reps
superset
uprising row 10 reps
3 sets
laatste giant set:
db curl 10 reps
hammer curl 10 reps
concentration curl 10 reps
db curl voorover gebogen 10 reps
3 sets
zit nu met heel veel spierpijn in de biceps en rug begint stijf te worden, het is nu een halve dag geleden dat ik de training gedaan hebt.
Vandaag met zelfde jongens borst doen.
Zei zien er goed uit maar ik vraag mij af of ik altijd zo zou willen trainen, hoog volume is wel lekker maar dit is naar mijn opzicht wat te hoog gegrepen.
Misschien als je al jaren traint zoals hun dat het mogelijk is maar lijkt mij sterk dat ik niet ga afbreken in het einde van de training.
Had wel halverwege shake genomen en 1tje van te voren want ik wist dat het gek zou worden, na training overigens nog 1 shake
Wat vinden jullie van zulke trainingen, in alle oefeningen was de regel max 10sec rust al deed ik vaker wat langer erover omdat ik spier conditioneel het niet kon bijhouden.
De andere 2 waren nog verder gegaan met andere oefeningen.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Ziet er leuk en behoorlijk zwaar uit! Prima om af en toe te doen, maar lijkt me niet optimaal als je kracht en massa op wilt bouwen.
als ik me 270 reps op moet trekken ben ik een hele training bezig en kan ik gelijk daarna naar huis haha.Ernstig noh!
Comment
-
Mja, zijn zij ON denk je? Want dan laat je herstel veel meer toe natuurlijk. Nadeel van hoge reps is dat je meer oxidatief traint en je pas na flink vermoeien alle spiervezels aanspreekt. Oxidatief trainen is eigenlijk niet wat je wil als het gaat om de prikkel die je je spier wil geven. Anaerobe training is de prikkel voor groei toch? Bij zwaarder trainen (70a80% van je 1RM) rekruteer je alle spiervezels tegelijk, waardoor je lager in de reps kan blijven.
Maar ja, allemaal theoretisch geneuzel. Als het voor die gasten werkt dan is dat prima, maar dan moet je wel zeker weten of zij naturel trainen. Ik kreeg laatst allerlei adviezen van iemand die een bepaalde manier van trainen hanteert, maar waarvan ik zeker weet dat hij niet naturel traint. Daar kan ik dan niet zoveel mee, aangezien daarvoor andere wetten gelden qua herstel en dergelijke.
Nu wil ik niet zeggen overigens dat je bang moet zijn voor een flink volume, want dat moet best kunnen als je ervaren bent.Train hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by Toph View PostMja, zijn zij ON denk je? Want dan laat je herstel veel meer toe natuurlijk. Nadeel van hoge reps is dat je meer oxidatief traint en je pas na flink vermoeien alle spiervezels aanspreekt. Oxidatief trainen is eigenlijk niet wat je wil als het gaat om de prikkel die je je spier wil geven. Anaerobe training is de prikkel voor groei toch? Bij zwaarder trainen (70a80% van je 1RM) rekruteer je alle spiervezels tegelijk, waardoor je lager in de reps kan blijven.
Maar ja, allemaal theoretisch geneuzel. Als het voor die gasten werkt dan is dat prima, maar dan moet je wel zeker weten of zij naturel trainen. Ik kreeg laatst allerlei adviezen van iemand die een bepaalde manier van trainen hanteert, maar waarvan ik zeker weet dat hij niet naturel traint. Daar kan ik dan niet zoveel mee, aangezien daarvoor andere wetten gelden qua herstel en dergelijke.
Nu wil ik niet zeggen overigens dat je bang moet zijn voor een flink volume, want dat moet best kunnen als je ervaren bent.
Heb nog nooit zulk soort vergelijkbare trainingen gezien hier.
270x optrekken hebben we kwartiertje over gedaan ongeveer, we hebben bij ons een groot rek waar wel 20 man tegelijk kan optrekken dus je kan lekker door gaanCalisthenics / Street workout
Comment
-
benen
Vandaag met maatje benen training gedaan, had hem lang niet gesproken dus hebben eerst lange tijd gepraat met elkaar.
Tijdens de training elkaar genoeg te vertellen dus zat het tempo er niet echt in.
Zijn ook dan maar begonnen met overhead squat in superset met goblin lunges.
6 reps overhead squat + 20reps goblin lunges+20kg.
4 of 5 sets gedaan (weet ik niet eens).
giant set:
leg extension 15 reps boven vasthouden seconde
walking lunges 20 stappen + 15kg
seated calf raise 45 seconde 35kg
3sets
superset:
leg press 10 reps
leg curl 10 reps
beide op x-force 3sets
toen vonden we het wel weer mooi geweest, niet echt bijzondere training maar was alleen even voor de quads aan te spreken en voornamelijk om bij te praten.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Zo even weer een update na lange tijd niet gelogd te hebben.
Zit nog steeds te zoeken wat beter voor mij werkt, veel sets/reps/oefeningen is op zich heerlijk en heb dit nu een tijdje gedaan, veel supersets/giant sets of hoe je het ook wilt noemen.
Probleem is dat ik dan teveel ga verbranden en met al een hoge verbranding denk ik niet dat dit gunstig is voor mij.
Elke spiergroep 1x per week trainen is in mijn ogen ook te weinig en fullbody workouts zijn voor mij ook niet weggelegd aangezien ik dan problemen krijg met mijn onderrug en voel ik de hele week een constante spanning op mijn onderrug.
Zit er dus aan te denken om een 3daags split en dan 5 a 6x in de week in de sportschool te zitten.
Herstellen doe ik snel, alleen moet rekening houden dat ik mijn onderrug niet te veel dagen kapot maak.
Ook ga ik een tijd niet meer te laag in reps omdat ik daar toch niet meer van groei en maar een afspraak moet maken met mij zelf dat ik daarmee moet kappen omdat ik geen powerlifter meer ben.
Hoe denken jullie hierover zit per dag ongeveer aan de 5k kcals (niet schoon @ dirtybulk) denk hierbij aan broodjes ham-kaas, broodjes jam, veel fruit, rozijnen, nootjes, rijst/kip/groente, 1x wat de pot schaft, 2x500g kwark, havermout/kaneel/rozijnen, broodjes ei/kaas, veel olie bij maaltijden of shots, oh yeah bars en 3-4 shakes per dag met 3.5 scoop per keer.
Weeg nu rond de 80kg, 1.78m, 21jaar en rond de 10% vet.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Hey, is het niet wat om UB/LB te gaan trainen? heb zelf ook snel last van mn onderrug maar hiermee is het prima vol te houden. Train je toch alles 2 keer per week maar heb je wat meer rust tussendoor.
Is 5000kcal niet wat veel? Weet dat het voor iedereen anders is maar ik eet tegen de 4000 en blijf tot nu toe groeien.Ernstig noh!
Comment
-
Als ik mag vragen waarom kies je voor dirty ?.
Ikzelf vind clean veel beter scheelt je veel cutwerk om het zo even te noemenIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
-
Originally posted by InfineGhost View PostAls ik mag vragen waarom kies je voor dirty ?.
Ikzelf vind clean veel beter scheelt je veel cutwerk om het zo even te noemen
Originally posted by bvds View PostHey, is het niet wat om UB/LB te gaan trainen? heb zelf ook snel last van mn onderrug maar hiermee is het prima vol te houden. Train je toch alles 2 keer per week maar heb je wat meer rust tussendoor.
Is 5000kcal niet wat veel? Weet dat het voor iedereen anders is maar ik eet tegen de 4000 en blijf tot nu toe groeien.
UB/LB is wel een optie ja, even kijken qua oefeningen.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View PostGeloof meer dat ze super genetica hebben dan dat ze gebruiken al heb ik af en toe mijn twijfels.
Heb nog nooit zulk soort vergelijkbare trainingen gezien hier.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment