Ijsblok: bigger, stronger, faster!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by InfineGhost View Post
    Als ik mag vragen waarom kies je voor dirty ?.
    Ikzelf vind clean veel beter scheelt je veel cutwerk om het zo even te noemen
    Originally posted by bvds View Post
    Hey, is het niet wat om UB/LB te gaan trainen? heb zelf ook snel last van mn onderrug maar hiermee is het prima vol te houden. Train je toch alles 2 keer per week maar heb je wat meer rust tussendoor.

Is 5000kcal niet wat veel? Weet dat het voor iedereen anders is maar ik eet tegen de 4000 en blijf tot nu toe groeien.
    Originally posted by inferno_0666 View Post
    Dat hoeft niet eens. Zij hebben het ongetwijfeld opgebouwd gedurende een perdiode en als jij die manier van training niet gewend bent dan is het natuurlijk even slikken. Een marathon loop je ook niet zomaar zonder voorbereiding.
    Ha inferno hier, natuurlijk moet je zoiets opbouwen maar waarom zeggen een berg gasten (ook met kennis) dat je niet langer dan 45, 60, 75 of 90min moet trainen.
    Natuurlijk is hier een groot deel van na-praterij maar ook jongens die heel wat waardevolle diplomaatjes hebben zeggen dit.

Wat is jou idee hierachter met max aantal min trainen (cortisol verhaal) of zeg jij liever opbouwen zoals je hier weergeeft.
    Calisthenics / Street workout

Comment

• UB/LB traint wel fijn vind ik. Het volume ligt alleen wat hoog op UB dag omdat ik toch graag 3 oefeningen voor rug en chest wil doen met daarnaast nog een schouder oefenen. Als er daarna nog energie is komen de armen nog aan de beurt. Maar het is zeker het proberen waard.
      Ernstig noh!

Comment

• Word al moe bij het lezen ervan wel leuk dat je dat hebt volgehouden

Originally posted by IJsBlok View Post
        Gisteren een idiote training gedaan en nog nooit zoveel reps/sets/weinig rust gehad.
        Tja waar moet ik beginnen om dit uit te typen......

warming up:
        optrekken:

small handpalmen van je af, handen bij elkaar 10 reps (rust zo kort mogelijk)
        iets breder de handen en handpalmen van je af 10 reps (rust zo kort mogelijk)
        breed optrekken en handpalmen nog steeds van je af 10 reps (dit was set 1)
        3 sets = 90 reps optrekken.

optrekken handpalmen naar je toe, zelfde als hier boven dus weer 90 reps

optrekken handpalmen naar elkaar toe nu van breed naar small en weer 3 sets van 30 reps.

Op het laatst leek de oefening niet echt meer op wat het zou moeten zijn en was ik al totaal leeg.
        270 reps opgetrokken

Ja beste lezers zo gaat het de hele training door.
        We lopen naar een pulldown (ieder een eigen en we trainde met ze 3je)

volgende giant set:
        lat pulldown neck 7 reps
        lat pulldown front 7 reps
        lat pulldown reverse (handpalmen naar elkaar toe) 7 reps
        lat pulldown small (handpalmen van je af) 7 reps

in superset met:

kabel curl explosief + leg drive, langzaam terug
        reverse (handpalmen naar de grond) max 10 reps
        gewoon (handpalmen omhoog) max 10 reps

dit was 1set en we deden er 4.

onderdeel 3:
        kabel row:
        handpalmen naar de grond brede greep 10-12 reps
        reverse greep 10-12 reps
        weer 3 sets van dit gedaan.

kabel row small
        3 sets tot fail tussen 15-20 reps

enkel armig row
        max 10 reps 3 sets

weer wat biceps als hierboven beschreven was, reverse eerst max 10 reps daarna andere greep en weer 10 reps max met leg drive langzaam terug.

Barbell row
        reverse 10 reps
        gewoon 10 reps
        3 sets

small pull down
        3 sets max 10 reps

barbell curl 10 reps
        superset
        uprising row 10 reps
        3 sets

laatste giant set:
        db curl 10 reps
        hammer curl 10 reps
        concentration curl 10 reps
        db curl voorover gebogen 10 reps
        3 sets

zit nu met heel veel spierpijn in de biceps en rug begint stijf te worden, het is nu een halve dag geleden dat ik de training gedaan hebt.
        Vandaag met zelfde jongens borst doen.

Zei zien er goed uit maar ik vraag mij af of ik altijd zo zou willen trainen, hoog volume is wel lekker maar dit is naar mijn opzicht wat te hoog gegrepen.
        Misschien als je al jaren traint zoals hun dat het mogelijk is maar lijkt mij sterk dat ik niet ga afbreken in het einde van de training.

Had wel halverwege shake genomen en 1tje van te voren want ik wist dat het gek zou worden, na training overigens nog 1 shake

Wat vinden jullie van zulke trainingen, in alle oefeningen was de regel max 10sec rust al deed ik vaker wat langer erover omdat ik spier conditioneel het niet kon bijhouden.
        De andere 2 waren nog verder gegaan met andere oefeningen.
        "You are what you eat..."
        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Originally posted by IJsBlok View Post
          Ha inferno hier, natuurlijk moet je zoiets opbouwen maar waarom zeggen een berg gasten (ook met kennis) dat je niet langer dan 45, 60, 75 of 90min moet trainen.
          Natuurlijk is hier een groot deel van na-praterij maar ook jongens die heel wat waardevolle diplomaatjes hebben zeggen dit.

Wat is jou idee hierachter met max aantal min trainen (cortisol verhaal) of zeg jij liever opbouwen zoals je hier weergeeft.
          Het resultaat dat je behaalt is afhankelijk van de balans vinden tussen trainingsduur, intensiteit en herstel. Train je langer, dan gaat dat ten koste van de intensiteit en wellicht meer hersteltijd. Een 100m sprinter kan die hoge topsnelheid ook niet 400m lang volhouden.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

• 5000kcal eten. gewoon een tijdje doen en kijken hoe het voelt. iedereen is anders en daarom kan niet iedereen er over oordelen. wel zou ik proberen niet heel erg te gaan junken. niet te veel suikers enzo

helaas moeten wij ecto's veel eten om een beetje aan te komen

Comment

• Gewoon dirty bulken. Zo dirty zien je producten er niet uit.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                Het resultaat dat je behaalt is afhankelijk van de balans vinden tussen trainingsduur, intensiteit en herstel. Train je langer, dan gaat dat ten koste van de intensiteit en wellicht meer hersteltijd. Een 100m sprinter kan die hoge topsnelheid ook niet 400m lang volhouden.
                Goed gezegd Inferno, het is de intensiteit wat het groei proces in zijn werking zet. Helaas trainen de meeste mensen te vaak en te snel achter elkaar wat je vooruitgang belemmert.

"Many bodybuilders apparently don't understand that the big picture in bodybuilding involves two elements of equal value, literally 50-50, not 60-40 or 70-30 - but 50-50. There's no gain saying that the workout itself is important, it's only 50 percent of the big picture. The second element, not one scintilla less important than the workout, is the rest period between workouts. And here's why. The workout understand doesn't actually "produce" muscular growth; it serves merely to "stimulate" the body's growth mechanism into motion. It is the body itself - of course - that produces the growth, but ONLY if left undisturbed during a sufficient rest period. If you don't rest enough, you don't grow enough - if at all!

Comment

• Ik doe op dit moment ook 3 dagen trainen 1 dag rust principe, bevalt me goed en het houd mijn eetlust hoog.

Comment

• Als je een 3daagse split 2x/week kan doen zou ik dat doen. Een zware training en een wat lichtere bijvoorbeeld.
                    Train hard or go hormone

Comment

• 50/50....schrijver vergeet dat voeding ook een deel uitmaakt ofso?

Originally posted by HeavyDuty View Post
                      Goed gezegd Inferno, het is de intensiteit wat het groei proces in zijn werking zet. Helaas trainen de meeste mensen te vaak en te snel achter elkaar wat je vooruitgang belemmert.

"Many bodybuilders apparently don't understand that the big picture in bodybuilding involves two elements of equal value, literally 50-50, not 60-40 or 70-30 - but 50-50. There's no gain saying that the workout itself is important, it's only 50 percent of the big picture. The second element, not one scintilla less important than the workout, is the rest period between workouts. And here's why. The workout understand doesn't actually "produce" muscular growth; it serves merely to "stimulate" the body's growth mechanism into motion. It is the body itself - of course - that produces the growth, but ONLY if left undisturbed during a sufficient rest period. If you don't rest enough, you don't grow enough - if at all!

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
                        50/50....schrijver vergeet dat voeding ook een deel uitmaakt ofso?
                        Zeker weten Robbie, goede voeding is heel belangrijk. Zonder een goed uitgebalanceerd voedingsschema heb je kans dat je je vooruitgang belemmert.

Comment

50/50....schrijver vergeet dat voeding ook een deel uitmaakt ofso?
                          Dat viel mij ook op. De schrijver heeft het over "herstelperiode" maar het is logischer om het over "herstel" te hebben. En daar vallen voeding en herstelperiode weer onder.

Originally posted by HeavyDuty View Post
                          Zeker weten Robbie, goede voeding is heel belangrijk. Zonder een goed uitgebalanceerd voedingsschema heb je kans dat je je vooruitgang belemmert.
                          Laten wij het houden op een hele grote kans.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

• Oh en steroids niet te vergeten....

Comment

• Ben benieuwd wie die schrijver is

Originally posted by inferno_0666 View Post
                              Dat viel mij ook op. De schrijver heeft het over "herstelperiode" maar het is logischer om het over "herstel" te hebben. En daar vallen voeding en herstelperiode weer onder.

Laten wij het houden op een hele grote kans.

Comment

Ben benieuwd wie die schrijver is
                                Dat weet je best, vervelende vent.

Voor degenen die het niet weten, het is wijlen Mike Mentzer.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X