Hallo BNers,
Om mezelf gemotiveerd te houden en zelf is een keer terug te kijken start ik met het bijhouden van een log.
Heb gekozen voor Stronglifts 5x5 schema.
Workout A:
Squat
Bench Press
Barbell row
Workout B:
Squat
Overhead press
Deadlift (1 x 5)
Trainingsdagen Maandag, Woensdag, Vrijdag.
Het is voor mij niet mogelijk om altijd op vrijdag te trainen, dat zit met dit schema niet lekker aangezien de squat elke trainingsdag op het programma staat. Ik zal daarom proberen om donderdag uurtje over te werken om zo vrijdagochtend te kunnen trainen!
Schema duurt 12 weken.
Begin pics zal ik zo snel mogelijk (laten) maken.
Na 6 weken een update
Na 12 weken het eind resultaat.
Ben zeer benieuwd of ik alleen ga winnen in kracht of dat ik ook massa mee ga pakken.
Stats:
1.80
22jr
vp: 30% ofzo (Te hoog, maar wil niet flink cutten tijdens stronglifts)
In de handleiding van stronglifts staat dat je er flink droger van zult worden. Nu verwacht ik daar niet al teveel van dus ik cardio na de workout nog even 30minuten op de crosstrainer met me hartslag op 70% (vet verbranding). Aangezien er dan geen sprake is van verzuring kan dit prima na de workout.
Om mezelf gemotiveerd te houden en zelf is een keer terug te kijken start ik met het bijhouden van een log.
Heb gekozen voor Stronglifts 5x5 schema.
Workout A:
Squat
Bench Press
Barbell row
Workout B:
Squat
Overhead press
Deadlift (1 x 5)
Trainingsdagen Maandag, Woensdag, Vrijdag.
Het is voor mij niet mogelijk om altijd op vrijdag te trainen, dat zit met dit schema niet lekker aangezien de squat elke trainingsdag op het programma staat. Ik zal daarom proberen om donderdag uurtje over te werken om zo vrijdagochtend te kunnen trainen!
Schema duurt 12 weken.
Begin pics zal ik zo snel mogelijk (laten) maken.
Na 6 weken een update
Na 12 weken het eind resultaat.
Ben zeer benieuwd of ik alleen ga winnen in kracht of dat ik ook massa mee ga pakken.
Stats:
1.80
22jr
vp: 30% ofzo (Te hoog, maar wil niet flink cutten tijdens stronglifts)
In de handleiding van stronglifts staat dat je er flink droger van zult worden. Nu verwacht ik daar niet al teveel van dus ik cardio na de workout nog even 30minuten op de crosstrainer met me hartslag op 70% (vet verbranding). Aangezien er dan geen sprake is van verzuring kan dit prima na de workout.
Comment