Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Me trainingen gaan lekker en dat geldt ook voor mijn progressie. Ben nu een paar honderd gram over de 70 kg heen, ongeveer 70,6 kg, dus het gaat zeer goed! Gisteren een pulldown dag voor de rug gehad.
lat pulldown 8x43
8x52
8x52
v-bar pullup 3 sets van 8 pullups
hammer strength machine pulldown (handpalmen naar mij gericht) 8x20
8x30
8x40
Training 04-05-2013
Heerlijk breedte van de rug, schouders, traps en biceps getraind! lat pulldown 8x43
10x52
10x52 v-bar pullup 3 sets van 8 pullups hammer strength machine reverse grip pulldown (incl. 3,3 kg start) 23,3x8
33,3x8
43,3x8 Volgende keer dat ik de breedte van mijn rug ga trainen ga ik de kg's bij deze oefeningen wat omhoog gooien. Voel dat ik steeds sterker wordt! isolation exercise lat pulldown extensions (met een normale bar die je kan gebruiken voor bijvoorbeeld bicep curls bij de cable machine) 12x30
12x30
12x30 dumbell militairy press (kg per dumbell) 14x8
16x8
16x8 front cable raise 25x8
30x8
30x8 EZ-bar raise (incl. 5 kg stang) 15x8
20x8
20x8 rear delts raise seated with dumbells (kg per dumbell) 3x10
4x8
4x10 shrugs (kg per dumbell) 19x10
19x10
20x8
Dag 2
'rowing' dag voor rug, hammer curls en shrugs
Dag 3 en dag 4 volledig rusten en het aantal (gezonde) caloriën verhogen met minimaal 150
Dag 5 quads, hamstrings, deel van kuiten, onderrug en abs
Dag 6
'pulldown' dag voor rug, binnenkant en buitenkant biceps in totaal 4 sets van 12 verdeeld over 2 oefeningen en schouders
Dag 7 volledig rusten met minimaal 150 (gezonde) kcal extra.
Ik neem tot en met vrijdag rust omdat ik me overbelast voel. Onthoud een ding : luister naar je lichaam en het komt goed! Dit doe ik nu, en naar aanleiding daarvan ga ik me spiergroepen 1x per week trainen. Het grote voordeel is : spierpijn, voldoening
Waarom deel je de kuiten op? Hoe train jij verschillende delen van je kuiten? Jij traint geen schouders?
Als ik eerlijk ben vind ik het een raar schema. Maar als jij denkt dat je hier van groeit hou ik je zeker niet tegen.
Waarom deel je de kuiten op? Hoe train jij verschillende delen van je kuiten? Jij traint geen schouders?
Als ik eerlijk ben vind ik het een raar schema. Maar als jij denkt dat je hier van groeit hou ik je zeker niet tegen.
Ik train schouders op dag 6 en kuiten heb je twee delen. Dit is bekend. Om deze delen te trainen train ik op een dag seated calve raise en de andere dag, dus wanneer ik benen hit, standed calve raise. Wil dit niet op een dag doen dus doe ik het gesplitst en omdat het geen grote moeite is doe ik het sneller en makkelijker. Is het je nu wel duidelijk haha?
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment