Aangezien ik al 3 jaar afwezig ben op dit forum eerst een kleine introductie. Ik heet Mike, 22 jaar. Heb altijd wel gesport.. Vanaf me 4e tot me 20e diverse vechtsporten gedaan , judo/karate/boksen/kickboksen/kravmaga. Vanaf me 15e ook actief aan krachttraining. Op me best was ik 104 kg en 15%. Ik ben 1.73 Helaas schopte ik tijdens een zaktraining me knie uit de kom, maart 2011. Wat zowel me meniscus als me kruisbanden behoorlijk beschadigde.. Aan geopereerd en een lange revalidatie. Al met al is me knie weer helemaal de oude, alleen last met explosiviteit, springen en sprinten enzo. Sinds dien praktisch niet getraind en niet op me voeding gelet. Afgelopen kerst was ik 95kg op ik denk zo een 28%. Door alleen wat op me voeding te letten dit nu laten zakken naar 18%. 3 weken geleden me spontaan ingeschreven voor de 10km kikarun in spaarnwoude op 9 juni. Ik finishde met 1 uur en 4 minuten. Sinds dien ben ik weer aan het trainen. 3 dagen fullbody en iedere doordeweekse ochtend cardio op nuchtere maag. Hardlopen of mountain biken. Voeding is nu E280 K272 V91 3027 kcal op trainingsdagen en zo een 2600 kcal op niet kt dagen. Onderhoud legt rond de 3000. Een specifiek doel heb ik niet.. Wil droger worden en vvm aankomen en middels spiergeheugen gaat dat (in het begin) ook zeker lukken. Zal hier me trainingen en progressie bij houden en afentoe wat vergelijkingsfotos posten. foto die k bij gevoegd heb is van een foto shoot waar ik laatst aan mee gewerkt heb, maar zal in ieder geval een idee geven.
![](http://i41.tinypic.com/xpr9g2.jpg)
Comment