Hi, ik zwerf hier al een tijdje rond en heb besloten om een log bij te houden!
Over mij:
Ik was een jaar geleden er DIK ik woog zon 100 KG! Ik zat daar erg mee. Ik heb ook een rug kwetsuren. De dokter en fysio raden me toen aan om mijn rug te gaan trainen. Dus besloot ik maar een abonnement op een sportschool te nemen. Ik was erg gemotiveerd en was er 2 keer per dag. Lekker rennen en een matige KT. Zorgde er voor dat ik zon 25 KG verloor. Maar door weinig kennis verloor ik ook ontzettend veel spiermassa. Ik werd een ecto. Nu ben ik weer bezig om mezelf in goede gezonde manier op te bouwen. Dat lukt al aardig door alle kennis die ik hier heb opgedaan. Bedankt!
Stats:
18 Jaar
182 Cm
75 KG
13% vetpercentage
Doelen:
gewoon groter worden en me rug zo op te bouwen dat ik minder pijn krijg.
Training:
Push\Pull/Leg
Voeding:
Bulk mode! Zon 3300 kcal. Voedingschema post ik later.
(Foto's van huidig fysiek komen er ook aan)
Over mij:
Ik was een jaar geleden er DIK ik woog zon 100 KG! Ik zat daar erg mee. Ik heb ook een rug kwetsuren. De dokter en fysio raden me toen aan om mijn rug te gaan trainen. Dus besloot ik maar een abonnement op een sportschool te nemen. Ik was erg gemotiveerd en was er 2 keer per dag. Lekker rennen en een matige KT. Zorgde er voor dat ik zon 25 KG verloor. Maar door weinig kennis verloor ik ook ontzettend veel spiermassa. Ik werd een ecto. Nu ben ik weer bezig om mezelf in goede gezonde manier op te bouwen. Dat lukt al aardig door alle kennis die ik hier heb opgedaan. Bedankt!
Stats:
18 Jaar
182 Cm
75 KG
13% vetpercentage
Doelen:
gewoon groter worden en me rug zo op te bouwen dat ik minder pijn krijg.
Training:
Push\Pull/Leg
Voeding:
Bulk mode! Zon 3300 kcal. Voedingschema post ik later.
(Foto's van huidig fysiek komen er ook aan)
Comment