Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Deadlift is een van de grote oefeningen en daar hoor je mee te beginnen? En als warming up komt ie toch voor alles of zie ik dat verkeerd?
Help me aub een beetje op weg. Als ik het wist zou ik het niet vragen. Je mag me ook vertellen waar ik de info kan vinden. Blijft het beter hangen ook.
Soms moet er iets gebeuren voordat er iets gebeurt.
Kom toch overal het advies tegen om te starten met deadlift. Verder zie ik vele schema's met advies deadlift dan bor dan pull ups en dan pull down? Dus ik kom er niet uit waarom het verkeerd zou zijn wat is in mijn vorige posts riep.
??? Wil dus graag meer weten en leren.
Als je doel is om op te warmen met pullups moet het voor je andere oefeningen, anders is een wu niet meer nodig. Als (weighted) pullups een oefening in je schema is dan na de dl en squat. MVOS gaf je het advies als WU te gebruiken dus vandaar.
Voor mij is pullups te zwaar als warm up, ben dan al teveel kracht kwijt. Maar als je deze gemakkelijk kan doen kan het een prima wu zijn
Mijn doel is geen warming up, maar vind het een goede oefening waar ik graag beter in wil worden. (Ben er nu nog waardeloos in)
Zou hem graag als extra toevoegen.
Voor wat betreft triceps wil ik even uitzoeken. (Of het mag verklapt worden) welke oefening welke van de "tri" het meeste aanspreekt zodat ik zoveel mogelijk aanspraak blijf maken op de hele triceps
Mijn doel is geen warming up, maar vind het een goede oefening waar ik graag beter in wil worden. (Ben er nu nog waardeloos in)
Zou hem graag als extra toevoegen.
Voor wat betreft triceps wil ik even uitzoeken. (Of het mag verklapt worden) welke oefening welke van de "tri" het meeste aanspreekt zodat ik zoveel mogelijk aanspraak blijf maken op de hele triceps
Trouwens even specifiek over morgen. Borst/tricepsdag. Een oefening minder voor triceps dus. Daarnaast wil ik uitgaan van 1x12 1x10 en 1x8 muv dippen, die gewoon drie keer max.
skullcrushers db of barbell
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
Als je last hebt van je ellebogen vind ik de tricep cable pushdown met v-stok (niet rechte stok maar iets gebogen) ook heel fijn. Ik heb een paar maanden namelijk overheads e.d. gedaan maar op het laatst voelde ik me elleboog meer dan me triceps
Edit: ohh nvm ik zie net dat je die al in je schema had dom dom
the trick is you stop looking for tricks and do what you're suppose to
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...
Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Unlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
Comment