Tijd voor een nieuw logje. Ik heb 10 weken ud2 cut er op zitten en ben momenteel nog semi aan het herstellen van vakantie en ziekte waardoor ik een maand niet fatsoenlijk heb kunnen trainen. Ik zit weer bijna op het oude niveau. Ik eet op onderhoud, wat voor mij gelukkig maar 3000kcal is. Mijn hoofddoel is kracht. Op dit moment train ik ub/lb maar ik ga over op phat als ik weer helemaal op mijn niveau zit.
Pain is Temporary
Collapse
X
-
UB training
Mvos Pullups
8x
8x
8x (pomp in de lats kwam opzetten, een gruwelijk welkom gevoel)
Dumbbell Press
8x34
8x34
7x34
Dumbbell Row (langzaam en op contractie, lats zaten halverwege weer goed vol)
10x36
10x36
10x36
Military Press
12x40
12x40
10x40
Rear Delt Fly
(langzaam uitgevoerd, goed op de contractie gelet. delts waren vermoeid en zaten vrijwel meteen vol)
12x12
12x12
12x12
CGBP
(erg langzame negatieve fase gedaan voor maximale spanning)
10x60
8x60
8x60
Ez-bar curl
10x35
12x30 (tergend langzaam uitgevoerd, biceps stroomden vol)
12x30
Commentaar: Hoewel ik steeds zit te vloeken op mezelf omdat ik me zo slap vind, was het toch een lekkere training. Het bloed stroomde goed rond en ik had overal pomp te pakken. Het was bloedje warm in de gym en ik zweette als een otter. Heel eventjes werd ik misselijk maar dat was niks vergeleken met wat ik tijdens ud2 heb meegemaakt. 'Pain is temporary' dacht ik bij mezelf. Vooral bij de lats en delts kreeg ik hier mee te maken. Wat een gruwelijke pomp had ik daarin, mede dankzij de mvos pullups. In mijn gedachte ging de tijd tergend langzaam maar ik hield in mijn achterhoofd dat iedere rep mij dichter bij mijn doel bracht. Met die mindset heb ik de training afgemaakt.
Over een week of twee zit ik vast weer aan mijn normale gewichten en zal ik overstappen op phat van layne norton. Nu even een visje en een nootje eten en dan mag ik later vanavond mijn wekelijkse junkmaaltijd. Mijn motivatie is top en ik moet en zal sterker worden dan ik ooit wasLast edited by Gus; 04-07-2014, 16:44.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostIn, succes.
Denk je niet dat je beter een ander schema kan pakken voor puur kracht?
@Leander
Maarten heeft een hele tijd terug, misschien wel een jaar, een manier van pullups doen beschreven. Ik heb die via pm gekregen en weet dus niet of ik zomaar een pm mag copy pasten hieroBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Assie321 View PostZiet er uit als een lekkere training! Had al bijna die mvos pullups opgezocht op google haha.
Haha nee hoor, gewoon dead hang pullups met langzame negatief en heel even vasthouden bovenin (zoals je elke oefening zou moeten doen als je voor massa traint).
Comment
-
Originally posted by Gus View PostUiteindelijk wel maar ik moet even een inhaalslag maken. De vorige keer dat ik phat deed schoot ik omhoog qua kracht dus vandaar dat ik daar mee ga beginnen. Misschien dat ik in de winter een smolov jr cycle ga doen
Heb je trouwens nog een eind update van je 10 weken UD2.0 ergens staan? Of moet je die nog maken? 10 weken UD achter elkaar is niet niks namelijk.."Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment