Pain is Temporary

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb inderdaad bijna alleen maar de getalletjes gelogd en niet mijm gevoel tijdens de training. Als ik achteraf de training dan lees dan ziet het er maar saai uit. Vandaar dat ik voortaan wat levendiger ga loggen
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
      Ben ik enige die ik jou tekst sarcastisch leest? Jij logt toch helemaal niet op deze manier.
      Nu je het zegt!

Maar ik vind het nu na 2 pagina's al leuker dan voorheen
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Originally posted by Gus View Post
          Heb inderdaad bijna alleen maar de getalletjes gelogd en niet mijm gevoel tijdens de training. Als ik achteraf de training dan lees dan ziet het er maar saai uit. Vandaar dat ik voortaan wat levendiger ga loggen
          Ok zolang je de pomp maar voelt.

Comment

Comment

Originally posted by Iron Mind View Post
              Zolang iets werkt, lekker blijven doen inderdaad.

Heb je trouwens nog een eind update van je 10 weken UD2.0 ergens staan? Of moet je die nog maken? 10 weken UD achter elkaar is niet niks namelijk..

Toen ik 10 weken er op had zitten ging ik op vakantie met het idee dat ik daarna weer verder ging. Heb 1 'selfie' gemaakt na die 10 weken ipv fatsoenlijke foto's met de gedachte dat ik toch wel verder zou gaan na mijn vakantie en dus later pics zou laten schieten. Ik kreeg echter oorontsteking toen ik weer thuis kwam en toen viel het hele plan in duigen en heb ik een kleine maand niet kunnen trainen zoals ik dat wilde

Comment

Ah, oke. Zonde, man. Was leuk geweest om je eigen progressie ahv foto's te kunnen bekijken (lijkt mij), maar wat niet is dat is niet.

Succes met de komende periode iig.
                "Straight outta gym"

Comment

Het is jammer maar dat ik geen foto's heb kunnen maken betekent niet dat het het niet waard is geweest. Alles wat ik heb moeten op geven en wat mij dichter bij mijn doel heeft gebracht is het waard geweest, daar gaan foto's niks aan veranderen.

De nieuwe Adipower 2014 gewichthefschoenen zijn leverbaar, ik ga deze binnenkort passen en dan bestellen. Tot die tijd doe ik een beetje rustig aan qua squats, heb af en toe pijntjes aan mijn knie.

Eerder op deze avond een ub training gedaan. De kracht is terug aan het komen en ik ben tevreden met hoe het nu gaat. De pomp was dit keer minder, het lichaam begint weer te wennen aan de training. Kortom, het gaat weer top. Mijn gewicht was net 87,5kg

Upper body training

Dumbbell Press
                  8x35 (+1kg overal)
                  8x35
                  8x35 Voldaan gevoel toen ik de 8e rep haalde. Nog lang niet mn max (8x40) maar we komen weer in de buurt.

Pull Ups
                  8x
                  8x
                  8x Lats begonnen weer aardig te fikken. Deze manier van pull ups houd ik er in

Incline Dumbbell Press
                  12x30 Een heel stuk beter dan vorige keer, +4kg dumbbells zwaarder zelfs. Zeer tevreden
                  10x30
                  9x30

Dumbbell Row
                  10x35
                  10x35
                  10x35 Veel op de contractie in de rug gelet en met opzet niet zwaarder gepakt. Ik heb kleine handen en dus geen super sterke grip. Ik wil dat verbeteren door veel grip oefeningen ie**************** langzamer uit te voeren zodat mijn grip sterker wordt.

Rear Delt Fly
                  12x12,5
                  12x12,5
                  12x12,5 lekker gevoel, kon mijn schouders goed voelen werken.

Close Grip Bench Press
                  12x60
                  10x60
                  10x60 Ook hier niet te snel gegaan en goed op de spieren gelet die het werk moeten leveren

Hammer Curl
                  12x15
                  10x15
                  10x15

Aan het einde van de training heb ik nog dropsets gedaan met dumbbells vasthouden om mijn grip te verbeteren. Ik pakte 30kg dumbbells en hield deze vast totdat ik niet meer kon, daarna pakte ik 20kg dumbbells vast zolang als ik kon. Dit heb ik 3x herhaald

Comment

8x Lats begonnen weer aardig te fikken. Deze manier van pull ups houd ik er in

Is er misschien een filmpje van deze pull ups?
                    Uitleg kan natuurlijk ook

OT: Lekker bezig ziet er netjes uit

Comment

Jezelf heel rustig laten zakken, 4 seconden blijven hangen en proberen alles in je rug aan te spannen. Dan jezelf rustig vanuit je ellebogen optrekken en 2 seconden bovenin blijven hangen. Als je het zo leest lijkt het makkelijk maar je moet gewoon even aftasten hoe het werkt

Comment

Mwa als ik dit zo lees lijkt het me niet makkelijk en krijg ik er een max van 4 uit hahah

Comment

Ik heb deze avond een LB training gedaan. Het ging erg lekker en ik heb besloten om donderdag weer met phat te beginnen. Ik vind mezelf dusdanig hersteld dat ik dat programma wel kan draaien. Vooral de 200kg deadlift was een oppepper. Ik heb voor het laatst in maart gemaxt op de DL en de 200kg vandaag ging vrij soepel.

Lower body training

Deadlift
                          5x100
                          3x130
                          3x160
                          1x180
                          1x200
                          5x160
                          5x160 deze ging ook erg lekker. Ik voelde mijn core super veel werk doen, had geen riem om het het voelde echt super. Ik verwacht morgen ook kapot te gaan van de spierpijn in mijn core en bovenrug

Front Squat
                          niet te zwaar gedaan, wacht nog op mijn lifting schoenen voordat ik hier weer ga maxen
                          12x60
                          12x60
                          12x60

Leg Curl
                          Nieuw apparaat, even aftasten dus. Het was trouwens een kutapparaat van technogym. snap niet dat ze die hebben aangeschaft
                          10x75
                          10x75
                          10x75

Ab Roller
                          15x
                          15x
                          15x De buikspieren voelden na het deadliften al zwaar maar na deze oefening begon ik ze nog beter te voelen. Goede training gehad

Comment

Voor mensen die willen weten wat PHAT eigenlijk is:
                            Mega Feature: Layne Norton Training Series + Full Power/Hypertrophy Routine (Updated 2011) | SimplyShredded.com

Comment

Je deadlift blijft goed gaan he?
                              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                              Squat 230 kilo
                              Bankdrukken 137.5 kilo
                              Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Wil eigenlijk ook weleens Phat doen, zie en lees alleen maar goeie ervaringen maar 5 dagen man dan moet ik andere dingen gaan laten dus jammer maar helaas.
                                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X