Welkom en succes kerel!
Onderweg naar de Flexcup 2015 onder begeleiding van Nellen Voeding, Training en Coach
Collapse
X
-
Originally posted by Mvos View PostAls tip wil ik je meegeven om niet je complete trainings en voedingen schema te plaatsen.
Als eerste moet je er zeker van zijn dat je hetgeen waarvoor jij hun gebruikt zo maar online mag zetten en als tweede om dit soort discussies te voorkomen over wat iedereen wel of niet goed vind. (ongeacht of men wel of geen gelijk heeft)
Als jij vanuit Evelien en Kevin een schema voor je training en je voeding krijgt moet je daar volledig op vertrouwen.
Ze zijn allebei niet de eerste de beste ,dus zal er heus wel een plan achter zitten.
Succes,
Comment
-
, secret bodybuilding enzo. Heb je speciale eieren ofzo die een synergie te werking stellen? Is juist leuk joh, leren mensen er miss iets van. Maarja geheel aan jezelf natuurlijk en de "begeleiders".
Succes met je plannen."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Zo weer even een update
Het nieuwe voedingsschema dat ik vorig week heb gekregen slaat weer goed aan, na dat ik ongeveer 2 weken heb stil gedaan met me gewicht . trainingen gaan ook steeds beter, boek zeker vooruitgang , omdat dat de focus op de borst ligt groeit deze zeer goed, maar ook me benen en kuiten doen het best goed, maar deze waren al wel wat ontwikkeld voor dat ik begon met trainen. Het valt me omgeving ook op, dat ik flink aan het veranderen. Krijg veel complimenten dat ik er goed uit zie en goed bezig ben.
Comment
-
image-2014-10-29 (1).jpgimage-2014-10-29.jpg
hier een update van hoe ik er nu bij sta na 4 maanden trainen en diëten ben nu al 27 kg kwijt
er zit zeker vooruitgang in, maar we zijn er nog lang niet . ga nu vaker het logje bijhouden .
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 110kg 4x
- 61kg 25x
Hatfield...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 100kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 30kg 2x15
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door chark 37Hey .
Door medische redenen kan ik niet sporten maar wil wat afvallen iemand iets te koop ....-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 91kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Bij de w-up sets 1-2 reps meer...-
6 dagen geleden -
-
door TuinWonesHet verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor henrycavilI genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 51kg 8x, 6x L en R
Superset met
Lu side...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x (durfde 117.5kg niet, 110kg was laatste w-up set)
- 107.5kg 2x
Deficit wide...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-