T-Swizzle's logje.

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • T-Swizzle's logje.

    Ik heb in de afgelopen maanden met 2 blessures gelopen. In de tussentijd heb ik alleen maar 2 tot 3x per week wat fullbody gedaan, om alles een beetje te onderhouden. En dat is toch best goed gelukt. Qua fysiek ben ik nog steeds tevreden. Echter heb ik wel wat kracht ingeleverd hierdoor. Ik ga dus weer beginnen met het SS programma om die kracht terug te winnen en te vergroten. Dit programma is me best goed bevallen toen ik het begin dit jaar een 7 tal weken gedaan heb. Dit zijn de resultaten die ik toen behaald heb: SQ +27KG, DL +25KG, BP +10KG, MP +10KG. De dagen waarop ik zal trainen zijn maandag, woensdag en vrijdag.


    Ik ga vandaag mijn 1RM's doen om te kijken hoe ik er nu voorsta, en om dan maandag op 70% daarvan te beginnen in het programma. Het bestaat uit 2 workouts die je om de week afwisseld. Dus de ene week doe je A, B, A. De week daarop B, A, B. Als assist oeffeningen doe ik na elke workout wat calf raises. Precies zoals ik voorheen heb gedaan. Ook zal ik elke vrijdag een oefening doen voor kracht/uithoudingsvermogen van de onderarmen. De naam van deze oefening weet ik niet, maar het gaat erom dat je 2 platen in je handen pakt en recht op staat, en dan knijpen om dit vervolgens zo lang mogelijk vol te houden. Puur voor grip zeg maar.


    Workout A -
    squat - 3x5
    bench - 3x5
    deadlift - 1x5
    CGBP - 3x8
    calf raises - 3x8




    Workout B -
    squats - 3x5
    standing press - 3x5
    rows - 3x5
    chin ups- 3x8
    calf raises - 3x8



    Begin stats:
    lengte 160 cm
    gewicht 56 kg
    VP ???
    1RM's ??? post ik vanavond.

  • #2
    GL! I'm in
    Ik doe een gok

    Comment


    • #3
      Succes!

      Comment


      • #4
        Succes.

        qua voeding iets boven onderhoud?
        Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

        Comment


        • #5
          Succes.
          Wat voor blessures had je btw?
          DIVIDE ET IMPERA

          Comment


          • #6
            Bedankt mannen!

            Ik ga inderdaad 300 boven onderhoud zitten. Mocht dit niet genoeg zijn kan ik altijd nog iets hoger gaan.

            Ik had eerst een hamstring verrekt wat niet zo erg leek. Maar ben toen toch weer te snel opnieuw gaan trainen waardoor ik het iets erger gemaakt had. Daarna heb ik een scheurtje in m'n meniscus gehad. Hierdoor weer 6 weken niet kunnen trainen. Gelukkig is dit wel weg nu en hoeft niet geopereerd te worden.


            Squat: 57KG
            Deadlift: 59KG - Dacht dat er wel meer in zat maar de vorm ging achteruit dus niet doorgezet.
            Benchpress: 47KG
            MP: 37KG

            Comment


            • #7
              Netjes na 6 maand uit je neus vreten
              Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

              Comment


              • #8
                klote van je blessures! succes
                Mangs wa, aait nich

                Comment


                • #9
                  Dank jullie beiden.

                  Ik begin toch een dagje later. Ik ben nog niet volledig hersteld van zaterdag.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by T-Swizzle View Post
                    Dank jullie beiden.

                    Ik begin toch een dagje later. Ik ben nog niet volledig hersteld van zaterdag.
                    Met spierpijn trainen mag best hoor.
                    Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

                    Comment


                    • #11
                      Heb ik ook wel eens vaker gedaan eigenlijk. Als je opgewarmd bent gaat het ook wel. Misschien moet ik het ook maar gewoon doen. Het is overigens niet meteen een super zware training aangezien ik op 70% begin. Maar ga iig wel laat dan. Eerst nog 3 maaltijden pakken.

                      Comment


                      • #12
                        Goed zo.

                        Embrace the pain
                        Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

                        Comment


                        • #13
                          Fijn dat je weer van start kan gaan!

                          Comment


                          • #14
                            Succes ermee !
                            lift and be happy

                            Comment


                            • #15
                              Week 1 Training 1

                              Workout A -

                              squat - 3x5 - 40KG
                              bench - 3x5 - 32KG
                              deadlift - 1x5 - 41KG
                              CGBP - 3x8 - 20KG
                              calf raises - 3x8 - 20KG
                              grip oefening - 25 sec, 22 sec, 12 sec.

                              Prima eerste workout

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X