Ik heb in de afgelopen maanden met 2 blessures gelopen. In de tussentijd heb ik alleen maar 2 tot 3x per week wat fullbody gedaan, om alles een beetje te onderhouden. En dat is toch best goed gelukt. Qua fysiek ben ik nog steeds tevreden. Echter heb ik wel wat kracht ingeleverd hierdoor. Ik ga dus weer beginnen met het SS programma om die kracht terug te winnen en te vergroten. Dit programma is me best goed bevallen toen ik het begin dit jaar een 7 tal weken gedaan heb. Dit zijn de resultaten die ik toen behaald heb: SQ +27KG, DL +25KG, BP +10KG, MP +10KG. De dagen waarop ik zal trainen zijn maandag, woensdag en vrijdag.
Ik ga vandaag mijn 1RM's doen om te kijken hoe ik er nu voorsta, en om dan maandag op 70% daarvan te beginnen in het programma. Het bestaat uit 2 workouts die je om de week afwisseld. Dus de ene week doe je A, B, A. De week daarop B, A, B. Als assist oeffeningen doe ik na elke workout wat calf raises. Precies zoals ik voorheen heb gedaan. Ook zal ik elke vrijdag een oefening doen voor kracht/uithoudingsvermogen van de onderarmen. De naam van deze oefening weet ik niet, maar het gaat erom dat je 2 platen in je handen pakt en recht op staat, en dan knijpen om dit vervolgens zo lang mogelijk vol te houden. Puur voor grip zeg maar.
Workout A -
squat - 3x5
bench - 3x5
deadlift - 1x5
CGBP - 3x8
calf raises - 3x8
Workout B -
squats - 3x5
standing press - 3x5
rows - 3x5
chin ups- 3x8
calf raises - 3x8
Begin stats:
lengte 160 cm
gewicht 56 kg
VP ???
1RM's ??? post ik vanavond.
Ik ga vandaag mijn 1RM's doen om te kijken hoe ik er nu voorsta, en om dan maandag op 70% daarvan te beginnen in het programma. Het bestaat uit 2 workouts die je om de week afwisseld. Dus de ene week doe je A, B, A. De week daarop B, A, B. Als assist oeffeningen doe ik na elke workout wat calf raises. Precies zoals ik voorheen heb gedaan. Ook zal ik elke vrijdag een oefening doen voor kracht/uithoudingsvermogen van de onderarmen. De naam van deze oefening weet ik niet, maar het gaat erom dat je 2 platen in je handen pakt en recht op staat, en dan knijpen om dit vervolgens zo lang mogelijk vol te houden. Puur voor grip zeg maar.
Workout A -
squat - 3x5
bench - 3x5
deadlift - 1x5
CGBP - 3x8
calf raises - 3x8
Workout B -
squats - 3x5
standing press - 3x5
rows - 3x5
chin ups- 3x8
calf raises - 3x8