Ik ben dus Tibbers en dit word mijn eerste log. Ik open het in de hoop goede adviezen en tips te krijgen op het geen ik doe. Ik ben nu voor het eerst van m'n leven begonnen met cutten. Dit is een proces wat ik met wat tegenzin doe. Dit omdat ik altijd mager ben geweest. Zo woog ik in 2012 maar 53 KG. Dat werd in 2013 64 KG en in 2014 76 KG Echter heb ik ook onnodig veel vet aangezet in die tijd en dat moet er nu dus weer af. Maar ik ben gewoon bang om weer skinny te worden. Maar ik ga gewoon m'n best doen en we zien wel wat er van komt. Ik doe 3x per week fullbody en 2x cardio (30 minuten) naast dat ik 500 kcal onder onderhoud zit. Ik weeg nu 72.5 KG. Ik was een een week geleden nog 76 maar ben ziek geweest en veel gewicht verloren. Ik weet niet precies wat mijn VP is maar ik drop wel een fototje. Misschien kunnen jullie schatten wat het ongeveer is. Ik ga ook niet blindstaren op die cijfertjes. Ik let wel op de spiegel. Ik blijf wel mijn taille omtrek wekelijks meten. En natuurlijk wegen. Ik ben overigens 173 cm lang.
1 vraag die ik meteen heb is: Hoe zwaar kun je nog trainen tijdens cutten? Ik stel me voor niet TE zwaar vanwege de kcal te kort. Ik heb eergister tijdens de eerste FB op alle compounds 10 KG minder gepakt dan normaal. En probeer dit zo lang mogelijk te houden. Ik merk vanzelf wel wanneer de kracht aanzienlijk minder word lijkt me?
1 vraag die ik meteen heb is: Hoe zwaar kun je nog trainen tijdens cutten? Ik stel me voor niet TE zwaar vanwege de kcal te kort. Ik heb eergister tijdens de eerste FB op alle compounds 10 KG minder gepakt dan normaal. En probeer dit zo lang mogelijk te houden. Ik merk vanzelf wel wanneer de kracht aanzienlijk minder word lijkt me?
Comment