Trainingslog Missjayd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Oh hey ik kan mijn bericht niet wijzigen..
    Nou hier mijn gewijzigd schema

    Dag 1:
    Press 531
    Dips 5x15 (opbouwen naar dit)
    Chinups 5x10 (opbouwen naar)
    pushups 4x tot max

    Dag 2:
    Squat 531
    SLDL 5x10
    Lunges 5x10
    Abs. 5x15

    Dag 3:
    Bank 531
    DB Bench
    DB Row
    Pushups 4x tot max

    Dag 4:
    Deadlift 531
    Front Squat 5x5
    Good morning 5x12
    Abs 5x15


    Vershil met de 531+ The triumvate schema is de toevoeging van SLDL, Frontsquat en push-ups.

    Comment


    • #17
      Leukk dat je volgt, Tara.

      Heb je ok een voedingsschema van Pescatore?

      Comment


      • #18
        Als vrouw zou ik nooit zoveel aandacht besteden aan borst, ongeacht in welke fase je zit. Maar dat is kenmerkend voor de schema's van Pescatore, dus het is niet mijn bedoeling om mij daar verder mee te bemoeien. Als jij daar tevreden mee bent, dan is dat super
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

        Comment


        • #19
          Eerste training in mijn log

          15-10-2015 Dag 4
          Opgewarmd met Defranco Agile 8

          Deadlift:
          5x50kg
          5x62,5kg
          3x75g
          worksets
          3x87.5kg
          3x9.5kg
          Topset(3+): 10x110kg
          Ik denk ik volgende cyclus wel mijn trainingmax moet verhogen, want 10 rep op een 3+ set is een beetje te veel, maar I'll take it!!

          Front Squats:
          5x20kg (stang)
          5x30kg
          2x5 @ 40kg
          nieuw in mijn trainng schema, de bedoeling is om 3x5 te doen en verhogen zolang het kan. Ik dacht dat sinds ik nu met een tekort ga trainen dan is het goed om iets te trainen waarbij je nog wel kleine vooruitgang kan boeken.

          Good Morning:
          5x10 @30kg

          ABS> Hanging leg raise:
          3x15 BW

          Comment


          • #20
            Originally posted by Patriciaaa View Post
            Als vrouw zou ik nooit zoveel aandacht besteden aan borst, ongeacht in welke fase je zit. Maar dat is kenmerkend voor de schema's van Pescatore, dus het is niet mijn bedoeling om mij daar verder mee te bemoeien. Als jij daar tevreden mee bent, dan is dat super
            Wat vind je veel? Mjn schema of wat Pescatore voorstelt?
            En waarom zou je als vrouw niet zoveel aandacht besteden aan borst? Dit is echt mijn zwakste punt..

            Comment


            • #21
              Jij hebt echt veel talent voor kracht voor een vrouw zeg! Je was 65 kg zei je? Klasse dan! Suc6!
              181 cm 85 kg 14%
              Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

              Comment


              • #22
                Patricia, ik weet dat je een beetje vindictive bent omdat er altijd inhoudelijk de vloer met je wordt aangeveegd maar het wordt nu zelfs voor jouw doen erg persoonlijk en ronduit armoedig.

                1. Je hebt geen idee wat voor schema's ik gebruik. Dus "kenmerkend" laat me niet lachen.
                2. Je hebt totaal maar ook totaal geen verstand van trainen je doet alleen alsof en blijft inhoudelijk aan de oppervlakte zodat het een beetje lijkt alsof je iets te melden hebt.
                3. Dit is niet mijn schema.

                Ik ga het hier verder bij laten omdat ik niet iemand zijn log ga vervuilen met je persoonlijkheidsstoornissen maar je laat je nu wel van een héél trieste kant zien. Aan de andere kant is dat niet de eerste keer dus ik had dit wel kunnen verwachten. Een beetje droevig allemaal.
                Last edited by pescatore; 16-10-2015, 08:50.
                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Missjayd View Post
                  Wat vind je veel? Mjn schema of wat Pescatore voorstelt?
                  En waarom zou je als vrouw niet zoveel aandacht besteden aan borst? Dit is echt mijn zwakste punt..
                  Ervan uitgaande dat je voor je uiterlijk traint... zou ik meer aandacht aan de schouders besteden dan aan de borst. Meer aan de bovenkant borst dan aan de onderkant borst. Natuurlijk hoor je alles te trainen, dus ook je borst, maar gewoon in andere verhoudingen dan de mannen. 'Onze' been/bil training is vaak weer wat intensiever dan die van de mannen, verschil mag er best een beetje zijn.

                  Kijk eens naar de fysieken die je mooi vindt. Of het nu een Ashley Kaltwasser is, een Oksana Grishina, Nicole Wilkins, Latoria Watts, of wie dan ook.... (ja zulke namen maken het makkelijker visueel vind ik) Ze hebben allemaal een paar overeenkomsten:
                  Een taille die smal is; Naast je dieet en je manier van trainen, zorgt ook wijdte in je rug ervoor dat je taille optisch smaller lijkt. Achterkant schouders maken je rug 'af', en schouders (gevormd of zelfs kogelrond) zorgen ervoor dat je meer dat verloop krijgt (zeg maar, een gespierde versie van een zandloper lijfje).
                  Schouders zijn vaak domiant aan de biceps en triceps: gewoon gevormd, maar niet lomp. Overheersende biceps/triceps, borst of traps laat je fysiek log lijken, en dat is juist het laatste wat je als vrouw wil. Want in welke mate je ook gevormd/gespierd wil worden: het muscle barbie/fitness chick idee is veel aangenamer voor het oog dan een powerlifting fysiek (niets ten nadele van die sport, en je zal ook echt niet zomaar 'log' worden als vrouw, maar ik weet alleen eventjes niet hoe ik het anders met woorden visueel kan maken).

                  Veel vrouwen worden ook botterig als ze een laag vetpercentage krijgen, vooral bij de schouders/rug. Juist door te zorgen dat die spieren mooi gevormd raken, voorkom je dat botterige ook. Je moet zelf een beetje aanvoelen wat bij jouw fysiek past, maar als je op die manier naar fysieken gaat kijken, ga je denk ik ook anders naar je eigen lijfje + training kijken

                  Dan heb je nog twee type fysieken: een Y fysiek en een X fysiek. Een Y fysiek heeft ronde schouders, wijde rug, en benen die alleen gevormd zijn, maar niet overheersend zijn. Bij een X fysiek zijn die benen massiever, waardoor het hele fysiek meer in een X vorm loopt.

                  Kijk, natuurlijk zijn er heel veel factoren die meespelen om het fysiek te bereiken wat je voor ogen hebt. Maar een gevormde borst (zeker icm bijvoorbeeld biceps) en achterlopende schouders laat je gewoon logger lijken, terwijl gevormde schouders (die sowieso voor de meeste vrouwen verdomd moeilijk zijn om vol te krijgen) een heel ander fysiek toont.
                  Alles draait om optische illusie in deze sport :P

                  En nogmaals, ik wil Pescatore niet afvallen, maar ik begrijp gewoon echt niet waarom je het zo zou indelen.


                  Je bent trouwens bizar sterk op de grote drie.
                  Hoe kom jij erbij dat jij niet sterk bent op de bench? Vergelijk je dat met mannen, of met je SQ en DL? Want als jij het met vrouwen vergelijkt, snap ik echt niet hoe je kan denken dat je daar niet sterk op bent?
                  En heb jij je 1RM uitgetest of via een calculator? Want ik heb het idee (maar geen idee of dat klopt, want dat is niet echt mijn afdeling) dat die calculatoren bij vrouwen minder goed kloppen. Vaak ligt je 1RM gemiddeld lager, maar kan je er meer hh mee, waardoor die hele berekening net iets anders uitkomt
                  Passion is: pushing yourself when no one else is around

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by pescatore View Post
                    Patricia, ik weet dat je een beetje vindictive bent omdat er altijd inhoudelijk de vloer met je wordt aangeveegd maar het wordt nu zelfs voor jouw doen erg persoonlijk en ronduit armoedig.

                    1. Je hebt geen idee wat voor schema's ik gebruik. Dus "kenmerkend" laat me niet lachen.
                    2. Je hebt totaal maar ook totaal geen verstand van trainen je doet alleen alsof en blijft inhoudelijk aan de oppervlakte zodat het een beetje lijkt alsof je iets te melden hebt.
                    3. Dit is niet mijn schema.

                    Ik ga het hier verder bij laten omdat ik niet iemand zijn log ga vervuilen met je persoonlijkheidsstoornissen maar je laat je nu wel van een héél trieste kant zien. Aan de andere kant is dat niet de eerste keer dus ik had dit wel kunnen verwachten. Een beetje droevig allemaal.
                    Oh god, ik kan niet eens 1 post typen (oke, die is wel heel erg lang), of meneer zit er alweer bij.
                    Prima Pesc, ik ben alweer weg.
                    Passion is: pushing yourself when no one else is around

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Arend-jan View Post
                      Jij hebt echt veel talent voor kracht voor een vrouw zeg! Je was 65 kg zei je? Klasse dan! Suc6!
                      Ja, dat idd.

                      En als ik het goed lees dan train ze nu twee jaar? Ziek sterk, knap!
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Patriciaaa View Post
                        Ervan uitgaande dat je voor je uiterlijk traint... zou ik meer aandacht aan de schouders besteden dan aan de borst. Meer aan de bovenkant borst dan aan de onderkant borst. Natuurlijk hoor je alles te trainen, dus ook je borst, maar gewoon in andere verhoudingen dan de mannen. 'Onze' been/bil training is vaak weer wat intensiever dan die van de mannen, verschil mag er best een beetje zijn.

                        Kijk eens naar de fysieken die je mooi vindt. Of het nu een Ashley Kaltwasser is, een Oksana Grishina, Nicole Wilkins, Latoria Watts, of wie dan ook.... (ja zulke namen maken het makkelijker visueel vind ik) Ze hebben allemaal een paar overeenkomsten:
                        Een taille die smal is; Naast je dieet en je manier van trainen, zorgt ook wijdte in je rug ervoor dat je taille optisch smaller lijkt. Achterkant schouders maken je rug 'af', en schouders (gevormd of zelfs kogelrond) zorgen ervoor dat je meer dat verloop krijgt (zeg maar, een gespierde versie van een zandloper lijfje).
                        Schouders zijn vaak domiant aan de biceps en triceps: gewoon gevormd, maar niet lomp. Overheersende biceps/triceps, borst of traps laat je fysiek log lijken, en dat is juist het laatste wat je als vrouw wil. Want in welke mate je ook gevormd/gespierd wil worden: het muscle barbie/fitness chick idee is veel aangenamer voor het oog dan een powerlifting fysiek (niets ten nadele van die sport, en je zal ook echt niet zomaar 'log' worden als vrouw, maar ik weet alleen eventjes niet hoe ik het anders met woorden visueel kan maken).

                        Veel vrouwen worden ook botterig als ze een laag vetpercentage krijgen, vooral bij de schouders/rug. Juist door te zorgen dat die spieren mooi gevormd raken, voorkom je dat botterige ook. Je moet zelf een beetje aanvoelen wat bij jouw fysiek past, maar als je op die manier naar fysieken gaat kijken, ga je denk ik ook anders naar je eigen lijfje + training kijken

                        Dan heb je nog twee type fysieken: een Y fysiek en een X fysiek. Een Y fysiek heeft ronde schouders, wijde rug, en benen die alleen gevormd zijn, maar niet overheersend zijn. Bij een X fysiek zijn die benen massiever, waardoor het hele fysiek meer in een X vorm loopt.

                        Kijk, natuurlijk zijn er heel veel factoren die meespelen om het fysiek te bereiken wat je voor ogen hebt. Maar een gevormde borst (zeker icm bijvoorbeeld biceps) en achterlopende schouders laat je gewoon logger lijken, terwijl gevormde schouders (die sowieso voor de meeste vrouwen verdomd moeilijk zijn om vol te krijgen) een heel ander fysiek toont.
                        Alles draait om optische illusie in deze sport :P

                        En nogmaals, ik wil Pescatore niet afvallen, maar ik begrijp gewoon echt niet waarom je het zo zou indelen.


                        Je bent trouwens bizar sterk op de grote drie.
                        Hoe kom jij erbij dat jij niet sterk bent op de bench? Vergelijk je dat met mannen, of met je SQ en DL? Want als jij het met vrouwen vergelijkt, snap ik echt niet hoe je kan denken dat je daar niet sterk op bent?
                        En heb jij je 1RM uitgetest of via een calculator? Want ik heb het idee (maar geen idee of dat klopt, want dat is niet echt mijn afdeling) dat die calculatoren bij vrouwen minder goed kloppen. Vaak ligt je 1RM gemiddeld lager, maar kan je er meer hh mee, waardoor die hele berekening net iets anders uitkomt
                        Oh dat bedoel je.
                        Daar zal ik even naar kijken, naar mijn mening is er wel genoeg aandacht besteed aan schouder, bovenkant rug en mijn bovenkant borst pak ik met gewone bank. Vandaar MP/OHP, dips, chinups, pushups en BB row in mijn schema,
                        Voor de rest heb ik een voorkeur voor compounds oefeningen. ok PL
                        Ik weet van een paar fygure deelneemsters die op een PL manier training en die zien er niet uit als een log. Misschien kan je mee een voorbeeld geven van wat je bedoelt met “log- figuur”?

                        Ik train voor uiterlijk maar ook om zo sterk mogelijk te zijn, en die wisselen elkaar steeds, maar ik noem dat mijn natuurlijk bulking fase en nu ben ik in mijn Cut-fase J waar ik mijn spieren wil zien, en Trouwens ik ben zo’n vrouw met een Y figuur, maar train mijn benen ook zwaar met compound oefeningen, maar toch....

                        Ik ben nu vooral benieuwd of ik mijn kracht kan of hoeveel kracht ik kan behouden, na vetverlies.


                        En ik ben niet sterk in bench, vergeleken met andere vrouwen die ik zie trainen, Blah L en ja ook in vergelijking met mijn Squat en Deadlift. Niet met mannen, belachelijk hoor dan zou ik helemaal niet meer willen trainen, met hun 100kg bench.. Belachelijk ( ik ben jaloers, dus)
                        En dat brengt me bij je laatste vraag, Nee ik heb mijn 1RM niet berekend maar getest.


                        Hoe train jij, Patricia??
                        Last edited by Missjayd; 16-10-2015, 09:48.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Arend-jan View Post
                          Jij hebt echt veel talent voor kracht voor een vrouw zeg! Je was 65 kg zei je? Klasse dan! Suc6!
                          Thanks Arend-Ja, Ik vind dat ik er nog veeel meer bjmag komen. Maar ik hou wel van deadlift

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Patriciaaa View Post
                            Ja, dat idd.

                            En als ik het goed lees dan train ze nu twee jaar? Ziek sterk, knap!
                            Thanks Patrcia, en nu kijken hoe ik het volhoud

                            Comment


                            • #29
                              Vrouwen die naturel trainen hoeven zich over het algemeen geen zorgen erover te maken dat zij er log uit komen te zien. Vooral niet als zij van nature fijngebouwd zijn. Hoe je er uiteindelijk uit komt te zien is grotendeels bepaald door je aanleg. Mensen merken vaak op dat zijn trainen voor een "esthetisch figuur" en dat zij er niet uit willen zien als een "powerlifter". Maar zo werkt het niet.

                              Chris Dickerson, oud Mr Olympia, heeft er het volgende over te zeggen:

                              [ Q ] Did you train for your Olympia win specifically with a view to improving aesthetically?

                              Chris Dickerson: I am an aesthetic body. My body does what it does and if I train in the same manner as two other people or ten other people, my body would develop the way it does regardless. And I always say this at my seminars.

                              You can stimulate the muscles and you separate them, isolate them and put them together and work them in all sorts of directions and angles and positions, but they are going to come out the way the are going to come out. The secret, of course, is to include variety in your training, but your body is programmed for a certain look.

                              For example, if I were to do a bicep curl and two other people were to do a bicep curl, our arms are going to come out looking unique according to our genetics, not exactly the same.

                              An Interview With 1982 Mr. Olympia, Chris Dickerson.
                              Ja, je kunt bepaalde lichaamsdelen verbeteren maar er zijn grenzen. De gemiddelde vrouw zal nooit een bovenlichaam als een man ontwikkelen omdat de hoeveelheid spiercellen gewoon veel minder is.

                              Het wordt natuurlijk een ander verhaal als de persoon in kwestie van nature heel tenger is, het bovenlichaam hard aanpakt en het onderlichaam helemaal niet, maar dat is hier niet het geval.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Missjayd View Post
                                Oh dat bedoel je.
                                Daar zal ik even naar kijken, naar mijn mening is er wel genoeg aandacht besteed aan schouder, bovenkant rug en mijn bovenkant borst pak ik met gewone bank. Vandaar MP/OHP, dips, chinups, pushups en BB row in mijn schema,
                                Voor de rest heb ik een voorkeur voor compounds oefeningen. ok PL
                                Ik weet van een paar fygure deelneemsters die op een PL manier training en die zien er niet uit als een log. Misschien kan je mee een voorbeeld geven van wat je bedoelt met “log- figuur”?

                                Ik train voor uiterlijk maar ook om zo sterk mogelijk te zijn, en die wisselen elkaar steeds, maar ik noem dat mijn natuurlijk bulking fase en nu ben ik in mijn Cut-fase J waar ik mijn spieren wil zien, en Trouwens ik ben zo’n vrouw met een Y figuur, maar train mijn benen ook zwaar met compound oefeningen, maar toch....

                                Ik ben nu vooral benieuwd of ik mijn kracht kan of hoeveel kracht ik kan behouden, na vetverlies.


                                En ik ben niet sterk in bench, vergeleken met andere vrouwen die ik zie trainen, Blah L en ja ook in vergelijking met mijn Squat en Deadlift. Niet met mannen, belachelijk hoor dan zou ik helemaal niet meer willen trainen, met hun 100kg bench.. Belachelijk ( ik ben jaloers, dus)
                                En dat brengt me bij je laatste vraag, Nee ik heb mijn 1RM niet berekend maar getest.


                                Hoe train jij, Patricia??
                                Als jij tevreden bent met jouw schema en resultaat, dan is dat perfect!

                                Er zijn absoluut genoeg voorbeelden dat die sporten prima samen kunnen gaan.

                                Uuuhhhhmmmmmm ik heb geen idee waarmee jij jezelf dan vergelijkt, maar kijk voor de gein hier eens
                                Flexcup - NK Powerliften RAW | Powerlifting.info


                                Originally posted by inferno_0666 View Post
                                Vrouwen die naturel trainen hoeven zich over het algemeen geen zorgen erover te maken dat zij er log uit komen te zien. Vooral niet als zij van nature fijngebouwd zijn. Hoe je er uiteindelijk uit komt te zien is grotendeels bepaald door je aanleg. Mensen merken vaak op dat zijn trainen voor een "esthetisch figuur" en dat zij er niet uit willen zien als een "powerlifter". Maar zo werkt het niet.

                                Chris Dickerson, oud Mr Olympia, heeft er het volgende over te zeggen:



                                Ja, je kunt bepaalde lichaamsdelen verbeteren maar er zijn grenzen. De gemiddelde vrouw zal nooit een bovenlichaam als een man ontwikkelen omdat de hoeveelheid spiercellen gewoon veel minder is.

                                Het wordt natuurlijk een ander verhaal als de persoon in kwestie van nature heel tenger is, het bovenlichaam hard aanpakt en het onderlichaam helemaal niet, maar dat is hier niet het geval.
                                Slecht geformuleerd van mij, want zo bedoel ik het idd ook niet. Gewoon dat wat massa op de ene plek, en het ontbreken van wat massa op de andere plek, voor een ander totaal plaatje kan zorgen. Meeste vrouwen hebben sneller 'genoeg' massa op de borst (tenzij je het geluk hebt dat je een volle cupmaat houdt als je vetpercentage zakt), dan op de voorkant schouders.
                                Passion is: pushing yourself when no one else is around

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X