Paar vragen over [vetverbranding]

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als je wilt aan komen zou ik als ik jou was op 3000 gaan zitten.
    Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post
      Als je wilt aan komen zou ik als ik jou was op 3000 gaan zitten.
      aankomen? ik wil juist afvallen, gast :P ik wil me vet kwijt

Comment

Ikzelf hou voedingsbehoefte.nl aan, dus dat zou voor jou min. 2100
        betekenen. Maar weet niet wat jouw vetpercentage is, anders gewoon
        lekker 2600 pakken en goed trainen. Kan je dat vet mooi gebruiken om
        er spier van te maken, spieren verbranden ook vet in de rust periode
        natuurlijk. En mocht je voor 2100 gaan dan eens in de week gewoon
        2600 pakken anders gaat je lichaam weer aan die 2100 wennen.

Maar persoonlijk denk ik dat je beter 2600 kan pakken omdat je dat
        ook weer langer vol kan houden, anders ga je toch een beetje
        lijnen. Maar die keus is aan jou
        25 jaar 1,93m 113,0kg 22,0%BF ~cutting fase

Comment

Originally posted by Tha Spank View Post
          Ikzelf hou voedingsbehoefte.nl aan, dus dat zou voor jou min. 2100
          betekenen. Maar weet niet wat jouw vetpercentage is, anders gewoon
          lekker 2600 pakken en goed trainen. Kan je dat vet mooi gebruiken om
          er spier van te maken, spieren verbranden ook vet in de rust periode
          natuurlijk. En mocht je voor 2100 gaan dan eens in de week gewoon
          2600 pakken anders gaat je lichaam weer aan die 2100 wennen.

Maar persoonlijk denk ik dat je beter 2600 kan pakken omdat je dat
          ook weer langer vol kan houden, anders ga je toch een beetje
          lijnen. Maar die keus is aan jou
          ik denk dat me vet.. iets van 20 % of hoger is

Comment

Originally posted by Dekker View Post
            ik denk dat me vet.. iets van 20 % of hoger is
            Dan zit je lager als ik Gewoon lekker 2600 pakken en min. 500kcal
            na je krachttraining verbranden door middel van cardio (4x per week cardio als het kan). Dit gaat misschien wat langer duren maar 1. je kan het langer volhouden, 2. het eindresultaat is mooier want je bouwt ook spier op, 3. je krijgt door de cardio gelijk een betere conditie, 4. je wekt niet het bekende jojo effect op (en hierdoor blijf je ook langer slank). En er zullen vast nog wel meer voordelen zijn, 14~16% is trouwens gemiddeld voor de "normale" gezonde Nederlander. (>20% is overgewicht).

[edit]
            nog even naar die andere berekening gekeken van de benodigede kcal maar die is
            alleen voor rust, daaronder staat de juiste en daarmee kom ik voor mij op hetzelfde
            aantal als bij voedingsbehoefte.nl
            [/edit]
            Last edited by Tha Spank; 04-06-2007, 17:07.

Comment

Originally posted by Tha Spank View Post
              Dan zit je lager als ik Gewoon lekker 2600 pakken en min. 500kcal
              na je krachttraining verbranden door middel van cardio (4x per week cardio als het kan). Dit gaat misschien wat langer duren maar 1. je kan het langer volhouden, 2. het eindresultaat is mooier want je bouwt ook spier op, 3. je krijgt door de cardio gelijk een betere conditie, 4. je wekt niet het bekende jojo effect op (en hierdoor blijf je ook langer slank). En er zullen vast nog wel meer voordelen zijn, 14~16% is trouwens gemiddeld voor de "normale" gezonde Nederlander. (>20% is overgewicht).

[edit]
              nog even naar die andere berekening gekeken van de benodigede kcal maar die is
              alleen voor rust, daaronder staat de juiste en daarmee kom ik voor mij op hetzelfde
              aantal als bij voedingsbehoefte.nl
              [/edit]
              ok, en is kipfilet goed voor te eten, gweoon als maaltijd? of moet je alleen eiwitten op dagen dat je fitnest eet, want ik fitness 2 a 3x per week..

en tijdens me werk loop ik ook wel veel (5 a 15 km p/dag *schiphol* )

...

en als je vetverbranding wilt en spierkracht(massa) wil opbouwen, dan zijn eiwitten toch goed om te eten, want ik heb vandaag kipfilet en wat kwark enzo gehaald of is dat juist voor aan te komen enzo.. zoals ik lees in sommige andere topics, van voedingsschema's...
              Last edited by Dekker; 04-06-2007, 21:32.

Comment

Originally posted by Dekker View Post
                ok, en is kipfilet goed voor te eten, gweoon als maaltijd? of moet je alleen eiwitten op dagen dat je fitnest eet, want ik fitness 2 a 3x per week..

en tijdens me werk loop ik ook wel veel (5 a 15 km p/dag *schiphol* )

...

en als je vetverbranding wilt en spierkracht(massa) wil opbouwen, dan zijn eiwitten toch goed om te eten, want ik heb vandaag kipfilet en wat kwark enzo gehaald of is dat juist voor aan te komen enzo.. zoals ik lees in sommige andere topics, van voedingsschema's...
                Ja kipfilet is zeker goed maar je moet het dan nog wel combineren met
                groenten etc. Je moet een gebalanceerde voeding krijgen omdat je de
                andere stoffen ook nodig heb. Je hoeveelheid eiwit die je nodig staan er
                ook bij bij voedingsbehoefte maar de regel is ongeveer 2 gram per kg
                lichaamsgewicht. En magere kwark is idd. ook weer goed en nog lekker
                ook met wat fruit erdoorheen (stukjes appel, of aardbeien). Aardbeien
                zijn weer een goede vitamine C bron . Zo kom je aan je 2 stuks fruit
                per dag. Zelf zorg ik ook nog dat ik voor 12 uur 's middags 0,5L water
                drink dan tot 5 weer 0,5L water en 's avonds hetzelfde. Dan zit je ook
                op de min. benodigde hoeveelheid water/vocht. Maar er is genoeg te
                lezen op dit forum over voeding, hier heb ik ook mijn info vandaan

Comment

Ik wil gewoon eigenlijk weten, wat echt goeie voeding is.. voor een periode, wanneer je met vetverbranding gaat beginnen / bezig bent?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X