wat is je BF en leeftijd.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

25 jaar 13,5% weeg 80 kilo bij een lengte van 1.79

Comment

22 jaar, 1m95 ,107-8kg op 12%. Vet% is een schatting, 2 bovenste abs staan er degelijk door als ik mn buikspieren opspan, onderste zit nog het bekende laagje stugge buikvet op. Druk bezig te cutten...
      Last edited by Genjuro; 08-11-2007, 08:42.
      the one and only tabata overlord

Comment

1.86 meter
        19 jaar
        65 kilo in de ochtend *67 in de avond na een goede werkdag*
        vet % volgens sportschool 6-8% maar eerder lager. ben kwa gewicht iets omhoog gegaan sinds vorige meeting. maar allemaal massa erbij gekomen. spierdefenitie zie je goed zitten.

Comment

30 jaar
          1.90
          BF: 20.8 %
          103.8 Kg

(ben nu ook bezig met cutten, streef % is 12% met 100 kg)

Comment

*kuch*kijkt voorzichtig om zich heen*

24jaar, 178cm kort, 98kg, 23.4%vet...en uhm...streef naar 10-12%...en uhm...ben in 2 maanden circa 4% kwijt geraakt aan vet...en ben wat aan het kloten qua ideaal kcal waardoor ik weer 0.4% in 2 weken ben aangekomen.

Comment

0,4% Is gewoon wachten en een tijdje dezelfde kcal inname aanhouden. Je gewichtstoename uit spieren brand dat vanzelf wel weg. Zou er niet om gaan stressen.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                *kuch*kijkt voorzichtig om zich heen*

24jaar, 178cm kort, 98kg, 23.4%vet...en uhm...streef naar 10-12%...en uhm...ben in 2 maanden circa 4% kwijt geraakt aan vet...en ben wat aan het kloten qua ideaal kcal waardoor ik weer 0.4% in 2 weken ben aangekomen.
                Het gaat je wel lukken om dat naar beneden te krijgen.
                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Kost alleen zo verdomd veel geduld, maar gelukkig boeit de materie mij.

Gelukkig ben ik wel weer wat cm's kwijt geraakt ondanks dat me vet% met 0.4 omhoog was gegaan. Alles goed opmeten kan erg motiverende factoren aanreiken.

Voorlopig eerst achterhalen wat mijn ideale kcal inname, eetschema, is in de praktijk eer we verder kunnen kijken.
                  Last edited by Falstyr; 12-11-2007, 14:31.

Comment

22 jaar, 1m73,75kg, BF schat ik rond de 15-16%?

Comment

1.78m 81kg rond de 16%

hardlopen en uurtje stevig zwemmen zou dat ni goed zijn om % goed te doen dalen??

doel is 8 - 10%

greetz

Comment

vetverbranden doe jet beste op een lege maag. Je kunt het ook doen met een goeie cardio sessie na je gewichttraining.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          vetverbranden doe jet beste op een lege maag. Je kunt het ook doen met een goeie cardio sessie na je gewichttraining.
                          Aanvullend nog...Drink paar kopjes groene thee op de dag en neem 1 kop zwarte koffie voor en na de trainings sessie.

Comment

Hoe meten jullie het vetpercentage?

Comment

Ik gebruik een huidplooimeter

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post

Als je enigsinds je spiermassa wilt behouden is dat echt een absolute no-no, tenzij je op een eiwitspaarder zit.
                                the one and only tabata overlord

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X